|

شیوا قاسمی پور نماینده مریوان

رتبه بندی معلمان و فرهنگیانی که کامشان تلخ شد

نماینده مردم مریوان گفت: بی تدبیری و عدم انجام درست مسئولیت در روزهای پایانی سال گذشته، کام یک میلیون معلم شریف و شایسته کشور را تلخ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شیوا قاسمی پور نماینده مریوان در جلسه علنی امروز در واکنش به تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان و اجرای ناقص رتبه بندی معلمان گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود تاکید داشتند که مسئولان اقتصادی باید نسبت به آموزش و پرورش و موضوع معیشت معلمان نگاه ویژه داشته و بدانند هرگونه هزینه برای این مجموعه، سرمایه‌گذاری برای آینده و ایجاد ارزش افزوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم، نماینده مردم مریوان در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سایر متولیان این موضوع گفت: بی تدبیری و عدم انجام درست مسئولیت در روزهای پایانی سال گذشته، کام یک میلیون معلم شریف و شایسته کشور را تلخ کرد، همان معلمانی که آغاز سال تحصیلی با اعتراضات و مشکلات جنگیده و با مسمومیت ها ادامه دادند، اما کلاس ها را تعطیل نکردند، حق این معلمان این نبود که پایان سال را با این اتفاق تمام کنند.

وی افزود: سازمان برنامه چرا کار بر زمین مانده 11 ساله که با دستور رئیس جمهور محترم و همراهی فراتر از انتظار مجلس شورای اسلامی به ثمر نشست را با بهانه چند هزار میلیارد تومان به کام همگان تلخ کرد؟ آیا افزایش چند درصدی اعتبار آموزش و پرورش و معلمان، خلاف قانون و شرع است؟ اگر چنین می اندیشید، از شما می خواهم به آمار بودجه های مصوب و عملکرد سال های دور تاکنون مراجعه کنید.

قاسمی‌پور افزود: از رتبه بندی می گذرم که داستانش تمامی ندارد، چرا حق التدریس شاغلان و بازنشستگان را پرداخت نمی کنید؟ چرا پول تقویت بنیه علمی و طرح تثبیت و تعمیق یادگیری و مطالبات معلمان خارج از کشور پرداخت نشده است؟ چرا مطالبات نیروهای مظلوم خرید خدمات پرداخت نمی شود و اعتبارات تبصره 14 پیرامون تغذیه مدارس شبانه روزی و تجهیزات هنرستان ها و یارانه مدارس عشایری و مناطق محروم و ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی پرداخت نشده است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی