|

حیات وحش حیرت انگیز؛ مار پیتون عظیم یه جوری به تمساح شبیخون زد که سکته کرد! (ویدیو)

در ویدیو امروز جنگ بدی بین مار پیتون غول پیکر و تمساح رخ میده که پر از غافلگیری هست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای حیات وحش ما با شگفتی های زیادی رو به رو هستیم. حیوانات زیاد با شیوه های مختلف به سراغ شکار میرن. دنیای حیات وحش همیشه غافلگیری های خاص خودش رو داره و ما با دیدن بعضی از از همین صحنه ها شوکه می شویم.

از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

تمساح جانوری خزنده محسوب می شود. تمساح فک و دندان‌ های بسیار قوی و توانمندی دارد و در گروه چهاراندامان از تیره تمساحیان قرار می گیرد. این حیوان خزنده آبی و خشکی در نقاط مختلف جهان مانند: آفریقا، آسیا، آمریکا و استرالیا زندگی می کند.

تمساح ها مانند حیوانات ساکن در دریاچه‌ ها و رودخانه‌ ها و سرزمین‌ های مرطوب در آب‌ های شیرین و خیلی کم در آب‌ شور زندگی می کنند.

مار پیتون حیوان بزرگی هست و بعضی اوقات اندازه اش به 5 متر هم می رسد. براساس یک مطالعه آرواره‌های مار پیتون خاص است و به جانور اجازه میده طعمه‌هایی تا 6 برابر بزرگتر از خودش رو ببلعه! مار پیتون دهان بزرگی دارد، اما برای باز شدن بیش از حد آن یک ویژگی منحصر به فرد دارد. پوست میان آرواره‌ های پایینی مار پیتون قابلیت کشسانی زیادی دارد که به حیوان حتی اجازه بلعیدن طعمه‌هایی بزرگتر از توان دهان را می‌ دهد.

مار پیتون جانور گوشتخوار است. بخش عمده‌ی شکار آن ها پرندگان، پستانداران و جوندگان هست. مار پیتون با استفاده از دندان‌های تیز و رو به عقب خود طعمه را با سرعت زیادی در اختیار می‌گیرد و بعد به دور آن پیچیده و ماهیچه‌ های خود را منقبض می کند و طعمه را با فشار بیش از حد خفه می‌ کند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی