|

شگفتی های حیات وحش؛ راسو سنگدل خرگوش تُپلی رو از گردن شقه کرد باورنکردنی! (ویدیو)

در ویدیو امروز راسو وحشی به جون خرگوش بدبخت میوفته و اون رو شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

راسو ها سرده‌ای از پستانداران گوشتخوار و کوچک‌ اندام به حساب می آید. این جانور که در طول روز فعالیت زیادی دارد، و با حس بویایی قوی طعمه را دنبال می‌کند. حس بینایی و شنوایی راسو دارای قدرت بسیاری است. این حیوان در بیشتر سرزمین‌های جهان به جز قطب جنوب و استرالیا و برخی جزایر اقیانوسیه زندگی می کند و در بسیاری از نقاط ایران از شمال تا جنوب زندگی می‌کند. در جنوب ایران آن را موش خرما می‌نامند.

راسو با دارا بودن جثه کوچک به سرعت وارد لانه های زیرزمینی می شود و با تعقیب موش ها آنها را طعمه می‌کند. راسو با گاز گرفتن پشت سر، شکار خود را گیج می‌ کند، و به سرعت به خوردن او می پردازد. پیش از این که راسو اسپری بدبو را به قربانی بپاشد، پشتش را به او می کند، دمش را بلند می کند و شروع به درآوردن صدای خش خش و سروصدا درآوردن با پاهایش می کند. راسوها بیش از ۳ سال در حیات وحش و تا ۱۰ سال در اسارت زندگی می کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی