|

دیس امیر تتلو به پویان مختاری قمار باز معروف!

امیر تتلو خواننده پر طرفدار ایرانی پویان مختاری قمار باز معروف را دیس کرد.

لینک کوتاه کپی شد
16

شایانیوز- امیر تتلو خواننده پر طرفدار ایرانی پویان مختاری را درآهنگش دیس کرد و به وی لقب ملخ داد. در ادامه برا اطلاع بیشتر از این موضوع ویدیو زیر را مشاهده کنید.


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوز مشاهده کنید.


 دعوای امیر تتلو و پویان مختاری

پویان مختاری که به تازگی با همسرش دعوا کرده است با امیر تتلو نیز دعوا کرد و به هم فحاشی کردند.

چند روز پیش پویان مختاری با همسرش نیلی افشار دعوا کرد و در استوری اینستاگرامش اعلام کرد دیگه هر کاری کردم این رابطه درست نمیشه و بهتره از هم جدا بشیم، برای همین نیلی افشار هم که شروع به گریه کردن کرده بود و صحبت هایی در مورد همسرش کرده بود امیر تتلو نیز وارد ماجرا شده بود و یه جورایی از نیلی طرفداری کرده بود.

پویان که خیلی از این موضوع ناراحت شده بود در استوری های اینستاگرامش با امیر تتلو کل انداخت و یه سری مسائل را وسط کشید و تتلو را تهدید کرد که ساکت شود

 

پویان مختاری ادعا می کند که امیر تتلو هیچ وقت معنی احترام را نفهمیده و به پویان خیلی بی احترامی می کند، همچنین تتلو میخواسته یه بخشی از آهنگ "پورشه" پویان مختاری را بخواند و پویان اجازه همکاری را به او نداده و البته دخالت در دعوای او با نیلی که همینا باعث دعوای آن ها شد.

علت دعوای پویان و تتلو

پویان مختاری که این روزها به خاطر بحث جدایی از همسرش این روزها سوژه شبکه های اجتماعی شده در استوری های اینستاگرامش با امیر تتلو کل انداخت و یه سری مسائل را وسط کشید و تتلورا تهدید کرد که ساکت شود.

پویان مختاری ادعا می کند که امیر تتلو هیچ وقت معنی احترام را نفهمیده و به پویان خیلی بی احترامی می کند، همچنین تتلو میخواسته یه بخشی از آهنگ "پورشه" پویان مختاری را بخواند و پویان اجازه همکاری را به او نداده و البته دخالت در دعوای او با نیلی که همینا باعث دعوای آن ها شد

(عکس) دعوای امیر تتلو و پویان مختاری به رینگ کشید؛ ماجرای ساختگی یا واقعی؟

پاسخ امیر تتلو به ادعاهای پویان مختاری

وقتی من ۱۵ ساله کارم موزیکه و از تکست موزیک تو ایراد میگیرم تو به این میگی بی احترامی؟ تو انتظار داری الان امیر تتلو باشی؟ شما فکر کنید من الان دوست آرینا هستم اون میره توی قفس مسابقه بعد من میتونم بگم بوکسورم؟ من از زمانی که به دنیا اومد دارم متن آهنگ می نویسم اونوقت تو چند ساله اومدی تو کار و…

بعد از چند ساعت تتلو این چت ها را از کانالش پاک کرد و فعلا هر دو ساکت شدند، حال باید دید که باز هم ممکنه ادامه بدند یا دوباره با هم دوست شوند و البته بعضی ها می گویند دعوای ساختگی برای جذب فالووره و کاربر برای سایت های شرط بندیشان است.

دعوای امیر تتلو و پویان مختاری به رینگ کشید!

دعوای امیر تتلود و پویان مختاری وارد فاز جدیدی شده و این دو نفر ادعا کدند که می خواهند در رینگ با یکدیگر مبارزه کنند.

(عکس) دعوای امیر تتلو و پویان مختاری به رینگ کشید؛ ماجرای ساختگی یا واقعی؟

احتمال زیاد تمام این اتفاقات یک شوخی ساختگی باشه برای جذب فالوور و بالابردن محبوبیت افراد که متاسفانه مردم هم در دنیای مجازی بسیار بـه این کارها علاقه نشان داده اند ؛ در تلگرام امیر تتلو هم بارها مشاهده فحاشی های‌ زیادی برای پویان مختاری بوده ایم اگرچه این دو نفر هفته گذشنه بـه دیدار هم آمده بودند و این دعوا را می‌توان ساختگی بیان کرد.

پیشنهاد می شود: (عکس) پویان مختاری و نیلی افشار از هم جدا شدند؟

شرط پویان و تتلو برای برنده شدن

از این رو تتلو در کانال تلگرامی اش منتشر کرد که اگر در این مسابقه پیروز شوم باید سوئیچ لامبورگینتو بمن بدی و منم اونو به یکی از طرفدارام تقدیم می کنم

اما پویان مختاری هنوز حرفی در مورد اینکه اگر پیروز رینگ شود چه شرطی میگذارد نگفته است و باید منتظر ماند که این دعوا به کجا کشیده خواهد شد

ناگفته نماند که تتلو زمان مسابقه را هم همین فردا یعنی از (4 آبان 99) اعلام کرده است و می گوید من از الان آماده هستم تاریخم گفتم بعدا نگین ترسیده و نگفته!

خیلی از کاربران ادعا می کنند که این دو چهره هنوز با هم دوست هستند و این کارها فقط برای جذب فالوور و کاربر جدید برای سایتشون است که هنوز مشخص نیست و باید منتظر ماند که آیا واقعا به رینگ می روند و یا مثل دیگر چهره های مجازی فقط یک دعوای ساختگی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پویان مختاری و تتلو اهنگاش عالیه

    من پویان مختاری و تتلو و در ایران مهراب خوشم میاد

  • ناشناس ارسالی در

    اهنگ ارشاد خوبه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی