|

دانلود قسمت هشتم سریال قورباغه؛ قسمت 8

قورباغه کماکان مخاطبانش را تشنه ی قسمت های جدیدش نگه می دارد و آن ها را در انتظار رسیدن دوشنبه ها بی قرار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

قسمت هشتم سریال قورباغه دوشنبه 20 بهمن منتشر می شود.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هشتم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

در قسمت قبل دیدیم که رامین به محض دیدن لیلا، خواهر نوری، سعی می کند خودش را به او نزدیک کند. از آن جایی که مدتی است سروش هم به دنبال لیلا است، او هم از این فرصت استفاده می کند تا سروش را از خود براند. رامین بازی اش را خوب پیش می برد تا جایی که کمی در این بازی زیاده روی می کند. حرف هایی که او به لیلا می زند خیلی زود به نوری می رسد.

نوری دیگر به رامین باج نمی دهد. به این که در کودکی رامین به او کمک کرده است و جانش را نجات داده از خونش می گذرد اما دیگر او را اطراف خودش نمی پذیرد و عذرش را می خواهد. رامین حتی وقتی همه چیزش را از دست رفته و دست خود را مقابل نوری رو شده می بیند هم خود را از تک و تا نمی اندازد سعی می کند با حرف هایش روی او تاثیر بگذارد.

او این شکست را مقطعی می بیند و خود را مثل توموری سرطانی برای نوری و اطرافیانش. نوری اگرچه او را از خود رانده است اما او باز خواهد گشت...

سکانس صحبت و کشمکش میان نوری و رامین بسیار درگیر کننده و جذاب از آب در آمده است و تلاش رامین برای باز کردن راهی در مقابل نوری که به وضوح دست بالا را در نبرد بینشان دارد دیدنی است و مخاطب را با آن ها، با هر دوی آن ها، همراه می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی