|

چرا قسمت هفتم سریال زخم کاری جمعه 25 تیر پخش نشد؟

سانسور قسمت هفت زخم کاری

قسمت هفتم سریال زخم کاری به دلیل مخالفت کارگردان با سانسور این هفته پخش نخواهد شد

لینک کوتاه کپی شد

انگار ماجراهای ساترا و سریال زخم کاری به این زودی ها تمام نخواهد شد و بعد از اینکه هفته گذشته هانیه توسلی از سانسور سکانس مهم سریال زخم کاری انتقاد کرده بود حالا محمدحسین مهدویان کارگردان این سریال اعلام کرد قسمت هفتم این سریال به دلیل حجم بالای سانسور مورد تقاضای ساترا این هفته پخش نخواهد شد.

محمدحسین مهدویان در صفحه شخصی اینستاگرام خود آورده است: 

" از دوازده مورد سانسور قسمت هفتم سریال زخم کاری که قسمت مهم و جذابی هم هست، ده موردش را انجام دادیم و در دو مورد دیگر به خاطر جلوگیری از آسیب جدی به داستان، تصمیم به تعدیل صحنه‌ها گرفتیم. با این حال ساز و کار سانسور ساترا دو موردی که تعدیل شد را نپذیرفت و بدون دلیلی قانع‌کننده اصرار به حذف کامل‌شان دارد. به این ترتیب مجوز نمایش قسمت هفتم سریال زخم کاری را صادر نکردند و این قسمت به خاطر نداشتن پروانه‌ی نمایش فردا پخش نخواهد شد. هر چند حالا بیش از هر زمان دیگری خستگی روزهای دشوار این پروژه را بر تن‌مان حس می‌کنیم اما در این میان من فقط به تماشاگرانی فکر می‌کنم که یک هفته است منتظر تماشای قسمت جدید هستند و به همین سادگی از حق‌شان محروم می‌شوند. "

1714044

 

حمله تند کیهان به مهدویان و زخم کاری

کیهان هفته گذشته در یادداشتی درباره مهدویان و زخم کاری نوشت:

مســامحه و مماشات با تولیدکنندگان برخی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی باعث شده است تا آن‌ها طلبکار شوند.

در ادامـه تولیـد انبوه ســریال‌هایی بــا رویکرد تخریــب فرهنگ و شاخص‌های اخلاقی و خانوادگی توســط پلتفرم‌ها، این‌بار تولیدکنندگان یکی از این محصولات در مقام شــاکی ظاهر شده و به اصلاحات و ممیزی حداقلی نیز معترض است.

کار به جایی رسیده که کارگردان این اثر اقدام به تهدید می‌کند که در صورت ادامه این رویه، فیلمســازهای ایرانی سراغ پلتفرم‌های خارجی از جمله نتفلیکس خواهند رفت و برای آن‌ها کار خواهند کرد.

متأســفانه مماشات و مسامحه نهادهای مســئول در زمینه نظارت بر عملکرد پلتفرم‌های تولید و نمایش فیلم و سریال در فضای مجازی، باعث شــده است که این پلتفرم‌ها نه تنها روزبه‌روز مجال بیشتری برای ترویج سبک زندگی ولنگار پیدا کنند که خودشان را مدعی‌العموم و قانون‌گذار هم فرض کنند. 

هولدینگ متشـکل از تعدادی از پلتفرم‌های تولیدکننده سریال‌های شــبکه نمایش خانگی، چنــد روز قبل اقدام به انتشــار پیام تبریک برای بازیگری نمود که سابقه برهنگی در کارنامه خود داشت. اقدامی که ماهیت و رویکرد و اهداف این پلتفرم ها را لو داد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی