|

پیش بینی قیمت

توصیه مهم به دوج کوین و بیت کوین دارها!

dogecoin and bitcoin

بیت کوین، اتریوم، دوج کوین در میان اضطراب افزایش نرخ سقوط کردند: تحلیلگر می‌گوید «از احساسات خودداری کنید، قیمت‌ها را معامله کنید»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن‌های اصلی عصر سه‌شنبه در منطقه قرمز معامله شدند، زیرا ارزش بازار ارزهای دیجیتال با 2.21 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته به 1.10 تریلیون دلار رسید بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، بیت کوین (CRYPTO: BTC)، زیر 25000 دلار معامله می شد. اتریوم (CRYPTO: ETH) با افت 2.82 درصدی به 1654 دلار دست یافت. Dogecoin (CRYPTO: DOGE) با 2.93 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 0.085 دلار معامله شد.

سهام آمریکا در روز سه‌شنبه سقوط کرد زیرا نرخ‌های بالاتر و درآمد ضعیف خرده‌فروشی بر احساسات بازار تأثیر گذاشت. S&P 500 2.00% افت کرد که بدترین روز خود از 15 دسامبر را رقم زد و همه بخش ها پایین آمدند. شاخص Nasdaq Composite 2.50 درصد سقوط کرد.

کوین بیس Coinbase (NASDAQ:COIN) در گزارش درآمد سه ماهه چهارم خود در سال 2022، انطباق با مقررات و موقعیت پیشرو خود در صنعت دارایی دیجیتال ایالات متحده را به عنوان یک نقطه قوت برتر برجسته کرد. کوین بیس با استناد به هشدارهای اخیر رگولاتور بانکی ایالات متحده به موسسات مالی در مورد نگهداری رمزارز در بلاک چین های عمومی، گفت: «در حالی که SEC به سمت گسترش حوزه قضایی خود حرکت می کند، به نظر می رسد آژانس های دیگر ترجیح می دهند که رمزارز از حوزه نظارتی خارج شود.

\Polygon Labs، اپراتور پروتکل Polygon که برای سرعت بخشیدن و کاهش هزینه های مربوط به تراکنش های اتریوم طراحی شده است، کارکنان خود را 20 درصد کاهش داده است که معادل از دست دادن حدود 100 کارمند است.

به نظر می رسد معامله گران بیت کوین لیستی از محرک های کلان نزولی را نادیده می گیرند که عبارتند از: بازگشت دلار قوی‌تر با بازار اوراق قرضه، فشار نزولی بر سهام به دلیل قیمت‌گذاری سرمایه‌گذاران در افزایش بیشتر نرخ‌های فدرال رزرو، و نگرانی از اینکه مقررات استیبل کوین می‌تواند فشار بیشتری بر کریپتوها وارد کند. به نظر می رسد که ارتباط بیت کوین با اکثر دارایی های پرخطر در حال تغییر است. ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد OANA، در یادداشتی که بنزینگا مشاهده کرده است، گفت: زمستان کریپتو که قیمت‌های آن از 68911 دلار به 15485 دلار سقوط کرد، به نظر می‌رسد که به اندازه کافی اخبار بد را به همراه داشته است.

بیت کوین همچنان به سطح کلیدی 25500 دلار وابسته است اما شکست می تواند در را برای معامله گران حرکتی باز کند تا یک حرکت بزرگتر را هدف قرار دهند. مقاومت اولیه از سطح 28000 دلار حاصل می شود، اما بیشتر معامله گران ممکن است به سطح روانی 30000 دلار چشم دوخته باشند.

تحلیلگر مستعار Kaleo گفت بیت کوین در آستانه یک شکست انفجاری است و انتظار دارد که مقاومت مورب خود را از بین ببرد و در روزهای آینده به 30000 دلار برسد. پس از این افزایش، Kaleo یک عقب نشینی کوتاه را پیش بینی می کند که به مقاومت اجازه می دهد تا به شکلی از حمایت تبدیل شود. 30000 دلار آهنربا است، اما 40000 دلار نیز یک آهنربا است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی