|

کانال صعودی دلار بلاخره شکست

امروز منتظر دلار 58 هزار تومانی باشیم؟

مقاومت مهم بازار هم در روز دوشنبه در 58 هزار و 600 تومان قرار دارد که اگر بشکند فشار خرید در بازار زیاد می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به عقیده تحلیل‌گران فنی قیمت دلار هرات کف مثلث ایجاد شده در چارت را از دست داد و کانال صعودی در بازار ارز شکست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اکوایران؛ معامله‌گران در روز یکشنبه می‌گفتند بازار تحت فشار تزریق‌های بازارساز از بازه مشخص خارج شد. قیمت دلار هرات با افت یک کانالی وارد کانال 58 هزار تومان شد و قیمت دلار تهران نیز با کاهش از کانال 60 هزار تومان عقب نشست. تحلیلگران از ابتدای معاملات هشدار می‌دادند که بازارساز در روز یکشنبه از ساعت 10 صبح از هرات تزریق دلار نقدی داشته و همچنین طی چند مرحله در بازار ارز امارات عرضه درهم کرده است.

قیمت دلار هرات در روز یکشنبه در 59 هزار و 200 تومان شروع به کار کرد و با اولین نرخ دهی درهم که پایین‌تر از قیمت بسته شده بود با کاهش این کانال را از دست داد. بازگشایی درهم در زیر مرز حمایتی مهم 16 هزار و 300 تومانی و روند نزولی در این بازار موجب شد تا قیمت دلار هرات با افت بیشتر به سمت کف کانال 58 هزار تومان حرکت کند. قیمت دلار هرات در پشت خط یکشنبه در 58 هزار و 240 تومان به کار خود پایان داد.

قیمت حواله درهم امارات با گپ منفی 170 تومانی در زیر مرز حمایتی 16 هزار و 300 تومان و در 16 هزار و 200 تومان بازگشایی کرد و با کاهش در 16 هزار و 80 تومان به کار خود پایان داد. قیمت دلار برآورد شده از درهم امارات 59 هزار و 13 تومان به دست می‌آید که همچنان زیر نرخ اسکناس دلار در تهران است. قیمت دلار برآورد شده از درهم طی معاملات یک هفته پیش زیر نرخ دلار تهران در معامله بوده که عده‌ای از این اتفاق نتیجه می‌گرفتند که روند بازار نزولی است.

قیمت تتر هم با کاهش به کف کانال 59 هزار تومان رسید و از این نقطه حمایت شد. مرز مقاومتی تتر در حوالی 59 هزار و 600 تومان است که طی معاملات هفته گذشته همچون سدی در برابر کاهش عمل کرد.

به عقیده تحلیل‌گران فنی قیمت دلار هرات کف مثلث ایجاد شده در چارت را از دست داد و کانال صعودی در بازار ارز شکست. از منظر آن‌ها محدوده 58 هزار تا 57 هزار و 800 تومان کف خط روند است که اگر از دست برود می‌تواند با کاهش بیشتر به سمت کانال پایینتر برود. مقاومت مهم بازار هم در روز دوشنبه در 58 هزار و 600 تومان قرار دارد که اگر بشکند فشار خرید در بازار زیاد می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی