|

شرط ورود دلار تهران به ۵۹ هزار

دلار بعد از یک هفته تاخت و تاز به استراحت می رود؟

برآورد شده از درهم اگر نرخ حواله به زیر مرز مهم 16 هزار و 330 تومان برود دلار تهران نیز وارد کانال 59 هزار تومان خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بازار ارز و سکه بعد از اینکه از 11 اسفند ماه روند صعودی را در پیش گرفته بود بلاخره روز چهارشنبه کاهشی شد و از سقف تاریخی عقب نشستند. چهارشنبه قیمت دلار هرات 59 هزار و 700 تومان شروع به کار کرد و در ابتدا با افزایش به سمت کانال 60 هزار تومان حرکت کرد و در ادامه با کاهش به حمایت مهم 59 هزار و 150 تومان پایین آمد و از این نقطه حمایت شد. در پشت خط چهارشنبه قیمت دلار هرات 59 هزار و 340 تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اکوایران؛ قیمت درهم با گپ منفی 60 تومانی در 16 هزار و 470 تومان شروع به کار کرد و با کاهش 140 تومانی در 16 هزار و 330 تومان بسته شد. قیمت دلار برآورد شده از درهم 59 هزار و 930 تومان به دست می‌آید که زیر نرخ اسکناس دلار در تهران است.

قیمت تتر نیز درکانال 59 هزار تومان آغاز به کار کرد و در ابتدا با افزایش به 60 هزار و 500 تومان رسید و در نیمه دوم با کاهش دوباره کانال 60 هزار تومان را از دست داد و در مرز دو کانال نوسان کرد.

قیمت طلا و سکه در معاملات روزانه همراه با دلار و درهم کاهشی بود اما در پشت خط با افزایش انس طلای جهانی نوسان دادند.

به عقیده تحلیلگران فنی در چارت بازارها واگرایی منفی ایجاد شده بود و قیمت‌ها باید اشباع خرید را خالی می‌کردند.

از نظر تکنیکال‌ محدوده حمایتی مهم دلار در 59 هزار و 150 تومان تا 58 هزار و 700 تومان خواهد بود که اگر از دست برود نرخ دلار می‌تواند به کف قبلی یعنی 57 هزار و 800 تومان برسد. گروهی از معامله‌گران معتقدند قیمت دلار بعد از رسیدن به سقف باید به استراحت می‌رفت و در یک محدوده مشخص نوسان می‌داد تا دوباره با توجه به عرضه و تقاضا روند شکل دهد.

اگر تزریق بازارساز سنگین باشد احتمال کف دوباره وجود دارد در غیر این صورت قیمت دلار هرات می‌تواند در کانال 58 و 59 هزار تومان در استراحت نوسان دهد. با توجه به قیمت دلار برآورد شده از درهم اگر نرخ حواله به زیر مرز مهم 16 هزار و 330 تومان برود دلار تهران نیز وارد کانال 59 هزار تومان خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی