|

جنجالی جدید در مورد ویدئوی "کیت میدلتون"

"کیت میدلتون" همسر ولیعهد انگلیس به تازگی ویدئویی را از خود منتشر کرده که این ویدئو خود جنجال‌های زیادی را در انگلستان به پا کرده است.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ در روزهای اخیر "کیت میدلتون" عروس بزرگ خانواده سلطنتی انگلیس و همسر ولیعهد این کشور، در صدر اخبار مرتبط با انگلستان و دربار این کشور بوده است. وی مدتی قبل برای انجام یک جراحی در ناحیه شکم خود به بیمارستان مراجعه کرده بود اما مدت زمانی که از چشم انظار عمومی و رسانه ها غایب شد، بیش از حد معمول به طول انجامید. مساله ای که سبب شده تا شایعات و تفسیرهای مختلفی در مورد سرنوشت وی مطرح شود.

به گزارش شایانیوز؛ برخی از کشته شدن وی خبر دادند و برخی دیگر نیز به این مساله اشاره داشتند که احتمالا زندگی مشترک او با ویلیام ولیعهد انگلیس به بن‌بست خورده و باید خیلی زود انتظار جدایی آن ها از یکدیگر را داشت. با این حال، به تازگی کیت میدلتون در ویدئویی ظاهر شده و از ابتلای خود به بیمارستان سرطان خبر داده است. وی از همگان خواسته تا به حریم خصوصی وی احترام بگذارند و اجازه دهند تا او در آرامش دوره درمان خود را سپری کند. با این همه، ویدئوی کیت میدلتون که قرار بود بسیاری از جنجال ها را بخواباند، خود به یک جنجال تازه تبدیل شده است.

در این رابطه، برخی معتقدند که ویدئوی اخیر، ساخته هوش مصنوعی بوده و یا بدلِ کیت میدلتون به جای خودِ او، در ویدئوی مذکور حضور داشته است. مطرح کنندگان این قبیل تئوری ها نیز به طور خاص دو استدلال مهم و محوری دارند.

اولا، آن ها می گویند که چرا این ویدئو زمانی منتشر شده که جنجال ها در مورد کیت میدلتون به نقطه اوج خود رسیده است؟ کیت میدلتون همواره یک شخصیت رسانه ای بوده و اینکه مدت زمانی به دلایلی نامعلوم از چشم افکار عمومی  غایب شود، کاملا این گزاره که جنجال های زیادی را سبب خواهد شد، تقویت می کرد. حال اینکه دربار انگلیس و نظام حکمرانی این کشور، این گزینه را مد نظر نداشته‌اند، عجیب است و اینکه وقتی کارد به استخوان رسیده اقدام به انتشار یک ویدئو کرده اند، به مرموز بودن بیشترِ ماجرا می افزاید.

کما اینکه این کار را مدت ها قبل نیز می شد انجام داد و جلوی بسیاری از جنجال ها را گرفت. از این رو، این احتمال که یک حادثه ناخواسته و ناگهانی رخ داده و دربار انگلیس به دنبال لاپوشانی آن است، بیش از پیش تقویت می شود.

دوم اینکه پیشتر انتشار یک عکس جنجالی از کیت میدلتون به همراه فرزندانش که مشخص شد دستکاری شده بود، بسیاری را واداشت تا این سوال را مطرح کنند که وقتی یک عکس از کیت میدلتون دستکاری و تحریف می‌شود، چرا ما باید باور کنیم که ویدئوی او از اصالت برخوردار است و واقعی است؟ به بیان ساده تر، چرا دربار انگلیس باید اقدام به روتوش و دستکاری یک عکس کند و از انتشار یک نسخه اصلی خودداری کند؟ این سناریو در صورتی محقق می شود که مشکلی جدی برای کیت میدلتون ایجاد شده باشد.

از این رو، در جهان هوش مصنوعی، چندان نباید به اصالت ویدئوی منتشر شده اخیر از کیت میدلتون اعتماد کرد و هیچ بعید نیست که وی نیز به سرنوشتی دچار شده باشد که پیشتر "پرنسس دایانا" در خانواده سلطنتی انگلیس آن را تجربه کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی