|

لباس اورجینال میخوای بخری؟ به اینا توجه کن تا سرت کلاه نره مخصوصا آنلاین

همه ما به دنبال خرید لباس اورجینال هستند، درواقع با خرید این نوع لباس، استایل امروزی‌تر خواهیم داشت. اما چطور لباس اصل را از فیک تشخیص دهیم؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما تقریبا به دنبال خرید لباس اورجینال هستیم، درواقع با خرید لباس‌ از برندهای معروف، استایل بسیار امروزی‌تر و خاص‌تری را به خود هدیه می‌دهیم. اما با توجه به اینکه اکثریت برندهای معتبر دنیا در ایران شعبه ندارند، ناچاریم برای خرید به سایت‌های اینترنتی اعتماد کنیم! در این دنیای پیشرفته امروزی کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که تجربه خرید اینترنتی نداشته باشد. این نوع خرید در عین هیجان و مزایا، معایبی را نیز با خود به همراه دارد و این مسئله خصوصا زمانی که قصد خرید لباس اورجینال را داریم بیش از اندازه به چشم می‌اید.

از همین‌رو تاکید می‌شود که حتما برای خرید لباس اورجینال آن هم به صورت اینترنتی به برخی نکات توجه داشته باشید. حال میخواهیم در این مقاله، این نکات را با شما در میان بگذاریم. پس با ما همراه باشید.

جدول-سایزها-را-بررسی-کنید

جدول سایزها را بررسی کنید

یکی از مواردی که در خرید اینترنتی و خصوصا لباس اورجینال باید به آن توجه ویژه داشت، آگاهی از اندازه و سایز خودتان است. درواقع شما باید قبل از انتخاب لباس، سایز لباسی که قرار است سفارش دهید را بیابید. اگر برند خاصی مدنظرتان نیست، باید بررسی بیشتری انجام دهید.

البته توصیه ما این است که سری به وب سایت تولیدکننده لباس بزنید، زیرا سایت‌های اینترنتی و فروشگاهی راهنمایی‌های عمومی را در اختیار کاربران میگذارند. نکته‌ی دیگری که شاید بخواهید آن را درنظر بگیرید، اندازه‌های لباس بر تن مدل است. قد یک مدل گاهی می‌تواند به شما ایده‌ای درباره‌ی بلندی یا کوتاهی یک لباس بدهد.

به نظرات مشتریان دیگر توجه کنید

بررسی نظرات مشتریان همیشه کمک کننده خواهد بود. این نظرات اطمینان لازم برای خرید را در شما به وجود می‌اورد. خب این مسئله بدیهی‌ست، زمانی که بازخوردها صحیح و دقیق باشد، اعتماد شما نسبت به سایت و خرید آن محصول بیشتر خواهد بود.

از این طریق میتوانید تن خور لباس‌ها را پیدا کرده و به سراغ سایزهای کوچک‌تر و بزرگ‌تر بروید.

بررسی-جنس-لباس

بررسی جنس لباس

تاکنون پس از لمس یک لباس احساس خوبی در شما شکل گرفته؟ خب باید بدانید که حسی که از طریق لمس جنس لباس در شما به وجود می‌اید به اندازه سایز آن حائز اهمیت است. هیچ کابوسی را نمیتوانید بدتر از این بدانید که پس از خرید لباس، جنس آن همچون سمباده بر روی پوستتان کشیده شود!

خب با توجه به اینکه امکان لمس پارچه لباس در خریدهای اینترنتی و خصوصا جهت خرید لباس اورجینال وجود ندارد و نگاه کردن به عکس نمیتواند شما را متوجه جنس لباس کند، توصیه می‌شود که تا حدودی نسبت به انواع جنس پارچه اطلاعات کاملی بدست آورید. به این ترتیب پس از خرید لباس اورجینال درگیر خارش پوستی، احساس خفگی یا حتی ناراحتی نمیشوید و از به تن کردن آن لذت خواهید برد.

لباس-برند-شناسنامه-دارد

لباس برند شناسنامه دارد

واقعا فکر میکردید که لباس برندها شناسنامه داشته باشد؟ خب در زمان خرید لباس اورجینال یک شناسنامه 4 تا 7 صفحه‌ای در اختیارتان قرار میگیرد که اطلاعات بسیار کامل و جامعی از لباس در آن آورده شده است. این اطلاعات شامل تاریخ، کد لباس، محل تولید، شرایط نگهداری، سایز، نحوه شستشو و... است. حواستان باشد که جنس این دفترچه پارچه‌ای بوده و در داخل لباس دوخته خواهد شد.

این شناسنامه به شما کمک می‌کند تا از اصل یا تقلبی بودن لباس اطمینان حاصل کنید. البته باید خاطر نشان کنیم که لباس اورجینال در سایت‌های اینترنتی دارای کد مخصوص به خود هستند. با اسکن بارکد روی شناسنامه حتی میتوانید تعداد تولید شده از آن لباس را هم بفهمید و اگر آن کد در سایت مربوطه یافت نشد، تقلبی بودن آن را تشخیص دهید.

به-دکمه-و-زیپ-در-لباس-توجه-کنید

به دکمه و زیپ در لباس توجه کنید

یکی دیگر از راه‌هایی که به شما در راستای خرید لباس اورجینال کمک می‌کند؛ بررسی دکمه‌ها و زیپ‌های آن است. درواقع دکمه لباس‌های اورجینال برندهای معروف، بصورت محکم و در جایی دقیق وصل شده‌اند. در ضمن شما میتوانید لوگو برند را که بر روی تمامی آنها حک شده ببینید. حتی در برخی از برندها دو یا سه دکمه اضافی هم همراه آن ارائه می‌شود. اما زیپ لباس به چه صورت است؟ خب در لباس های اورجینال، لباس‌ها به راحتی باز و بسته خواهند شد. شما هیچگاه احساس گیر کردن را در آن تجربه نخواهید کرد. به علاوه اینکه برای جابجایی آن به انرژی زیادی احتیاج ندارید. علاوه بر این، زیپ زاپاس دارند و تمام قسمت‌های زیپ یکرنگ است.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی