|

عید 1401 اگه حال و پولِ خرید نداری با این ترفندا لباسای کمدتو بهاری کن؛ زِبل باش!

در بهار 1401 چند آیتم بسیار شیک و خاص به کمد خود اضافه کنید تا پس از ترکیب آنها با یکدیگر، چشم هر بیننده‌ای به شما جذب شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال نو و ورود به فصل بهار همیشه برای ما ایرانیان حال و هوای دیگری داشته و با تغییر آب و هوا باید با لباس‌های گرم و زمستانی خود خداحافظی کنیم. درواقع باید به فکر استایل‌های جذاب باشیم و این مسئله درخصوص عید 1401 هم صدق میکند. هرچند که توصیه ما این است در بهار 1401 چند آیتم بسیار شیک و خاص به کمد خود اضافه کنید تا پس از ترکیب آنها با یکدیگر، چشم هر بیننده‌ای به شما جذب شود.

دست به کار شوید. همین الان پوتین‌ها و بافت‌ها و شال‌های پشمی را به کمد بفرستید. وقت آن رسیده که حال و هوایی بهاری به کمد خود ببخشید. مواردی که در این مقاله ذکر می‌کنیم، کمک می‌کند تا بهترین استایل‌های بهاری دخترانه را داشته باشید.

لباس های خرج کاری شده

این اطمینان را به شما می‌دهیم که با بهره‌گیری از چند خرج کار بر روی لباس خود، آن را از یک لباس روزمره به یک لباس جذاب و مدروز و مناسب عید 1401 تبدیل خواهید کرد. سعی کنید به سراغ تزئیات ظریف و جذاب بروید تا به یک استایل بهاری دخترانه برسید.

اگر جزء افراد علاقمند به لباس‌های قدیمی هستید و میخواهید آنها را از حالت یکنواختی گذشته خارج کنید، خرج کاری دوای درد شماست و خیلی به کارتان می‌آید. اجازه دهید مثالی بزنیم.

فرض کنید که چندین سال پیش کت جینی را در فصل بهار و تابستان خریده‌اید. با توجه به اینکه کت جین هیچگاه از مد نمیوفتد، توصیه ما این است که کت را از کمد خارج کرده و با استفاده از منجوق‌دوزی و چند مهره بر روی آن، استایل بهاری دخترانه زیبایی را برای خود بسازید. این کار کت جین شما را به یک آیتم منحصر به فرد تبدیل خواهد کرد.

لباس-های-خرج-کاری-شده

ترکیب طرح های مختلف

این مسئله که ترکیب چند رنگ ساده در کنار یکدیگر در عین سادگی زیبایی چشم نوازی را به وجود می‌آورد برهیچکس پوشیده نیست. اما شما زمانی میتوانید ادعا کنید که یک استایل منحصر به فرد دارید که بدانید چطور از طرح‌های مختلف در کنار یکدیگر استفاده کنید. یکی از ایده‌هایی که به ساخت استایل بهاری دخترانه کمک می‌کند بهره‌گیری از چند طرح در کنار هم است. مثلا شما در بهار 1401 میتوانید از طرح‌های پلنگی و حتی پوست ماری در کنار طرح‌های هندسی با رنگ‌های سرزنده استفاده کنید.

کت شلوار نود و روشن

کت شلوار از آن دست لباس‌هایی‌ست که هیچگاه از مد نمیوفتد! این لباس نه تنها مناسب عید 1401 و دید و بازدیدهاست، بلکه میتوان از آنها برای قرارهای کاری نیز استفاده کرد. البته باید این مسئله را به خاطر بسپارید؛ کت و شلوارهای اورسایز با رنگ‌های نود را حتما با کیف‌های ساده و روسری با تناژ همرنگ آن ترکیب کنید. آن وقت است که معجزه رنگ‌ها در کنار هم شما را شگفت زده می‌کند. همچنین میتوانید از یقه اسکی به عنوان لباس زیر کت استفاده کنید. یقه اسکی با توجه به ملایم و حتی سرد بودن هوا در روزهای اول بهار، میتواند گزینه مناسبی باشد تا حس سرما را از بدن‌تان دور کند.

کت-شلوار-نود-و-روشن

کت های ریش دار

چقدر به کت های ریش دار علاقمند هستید؟ این کت ها هر چند سال یکبار مورد توجه برندها در سراسر دنیا قرار میگیرند و ترند می شوند. اینکه به سراغ بهره‌گیری از آنها بروید کاملا به سلیقه و علاقمندی شما به دنیای کابوی و سرخپوستان برمیگردد. معمولا این نوع کت‌ها را برای استایل‌های روزمره مناسب و جذاب میدانند.

سعی کنید دور تا دور کت انتخابی‌تان ریش دار باشد، به این ترتیب یک استایل بهاری دخترانه جذاب را خواهید ساخت. عجله کنید حال که کت های ریش دار مورد توجه قرار گرفته در عید 1401 استایلی متفاوت را برای خود بسازید. اگر کت قدیمی در دسترس دارید میتوانید با تهیه ریش ها از خرازی‌ها خودتان دست به کار شده و لباس عیدتان را خودتان بدوزید.

کت-های-ریش-دار

لباس های مروارید دار

مروارید همیشه نماد ثروت و قدرت بوده است. از طرفی استفاده از آن در جذابیت لباس‌ها غیرقابل انکار است. اگر کمی به فروشگاه‌ها و ران وی برندهای مختلف نگاه کنید حتما جلیقه‌، کت، بند کیف یا شلوارهایی را پیدا می‌کنید که با مروارید تزئین شده است. از همین‌رو مروارید را باید یکی از بهترین‌ ایده‌ها برای استایل بهاری دخترانه بدانید. هر چند که بهره‌گیری از مروارید در کنار سایر سنگ‌ها بر جذابیت لباس‌های شما می‌افزاید و شما به راحتی میتوانید از آن لباس‌ها نه فقط برای میهمانی‌ها بلکه برای مصارف روزمره نیز استفاده کنید.

لباس-های-مروارید-دار

اگر به رنگ‌های خنثی علاقمند هستید؛ توصیه ما این است که امسال کمی ریسک کرده و به سراغ رنگ‌های نئونی یا پاستیلی بروید. ترکیب این رنگ‌ها با مروارید یک استایل بی نظیر را خلق می‌کند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی