|

ترلان پروانه و تیپ های ترندیش که شده یه پا اروپایی؛ فاز عاشقیش تمومی نداره!

ترلان پروانه که این روزها بیشتر از هر زمان دیگه ای تو اوجه و داره میدرخشه با تیپ های جذاب و دلبرونه اش حسابی آتیش به پا کرده اما اینا کافین؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه از جمله معدود بازیگر هایی است که از زمان کودکیش در سینما و تلویزیون دیده میشده و برای مخاطبین دیدن ترلان خانوم پروانه روی پرده لطف دیگه ای داره، از همون زمان هم ترلان پروانه زیبا حسابی تو کارش خوب بود و همین هم باعث شده که حالا خانوم خانوما نقش های خیلی خوب تو پروژه های خوب بگیره و با بازیگر های درجه یک همبازی بشه. با همه این اوصاف ترلان خانوم پروانه هم مثل اکثر سلبریتی ها حواشی و جنجال های مرتبط با خودش رو داره.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین حواشی ترلان خانوم تعدد عمل های زیبایی است که انجام داده؛ اگر چه که خودش همیشه ادعا می کنه تا به حال هیچ کار زیبایی ای روی چهره اش انجام نداده اما کاربران همچنان سر حرف خودشون هستند. خب اگه بخوایم طرف حق رو بگیریم باید بگیم چندان هم عجیب نیست اگر ترلان خانوم دست به هرگونه عمل زیبایی زده باشه، از طرف دیگه باز هم عجیب نیست که ایشون این کار ها رو انکار کرده باشه به هر حال تا زمانی که بازیگر خوش چهره و جذابی مثل الناز شاکردوست توی سینما هست که صد در صد نچرال، خدای زیبایی است برای رقابت با همچین ملکه زیبایی گاها باید خیلی کار ها کرد مثل پروتز و ژل و چی و چی. در ادامه تصویر ترلان پروانه رو در کنار الناز شاکردوست می بینید که علی رغم سن بسیار کمتر ترلان خانوم و آرایش حرفه ای و تیپ درجه یکش همچنان زیبایی الناز شاکردوست یه جور عجیبی به چشم میاد.

ترلان پروانه

ترلان پروانه و فاز عاشقیش با آدم معروفا که پایان نداره

به جز مسئله زیبایی ترلان پروانه حواشی دیگه یا هم داره که باعث میشه خانوم حسابی سر زبون ها بیوفته، که یکی از اون ها بدجوری هم توجه کاربر ها رو همیشه جلب می کنه و خیلی پیگیرشند اون هم داستان های عاشقانه ترلان خانوم پروانه با آدم معروف های مختلفه که از ارسلان قاسمی شروع شد و حالا، این طور که به نظر میرسه یه خبرایی بین ترلان پروانه و بهزاد لیتو، خواننده رپ معروف هست؛ گرچه که هیچ کدوم رسما این خبر رو تایید نکردند اما....، بله یه امای بزرگ این جا وجود داره.

حوالی تولد ترلان پروانه بزی لی تِرکی رو با عنوان تولد منتشر کرد که میگه "بیبی شده تازه 24" و از اونجایی که ترلان پروانه هم به تازگی 24 سالش شده این آهنگ بد جوری آتیش به دامن این حواشی زد. حالا هم که ترلان خانم راه میره و عکس گل رز سرخ پست میکنه و همین هم خیلی از طرفدارهای این دو شخص رو حساس تر کرده. به هر حال این روزها خیلی از طرفدار های بهزاد لیتو و ترلان پروانه منتظرند که ببیند آخر عاقبت این حواشی و این رابطه مرموز چی میشه.

ترلان پروانه

ترلان پروانه و تیپ های ترندیش که خانوم رو کرده یه پا اروپایی

به گزارش شایانیوز، ترلان خانوم پروانه یه نقطه قوت بزرگ داره که باعث میشه حسابی به چشم بیاد و مثل نگین انگشتر بدرخشه اونم اینه که ترلان پروانه بدجوری خوش سلیقه است حالا این که خانوم میکاپ آرتیست و استایلیست داره یا نه مشخص نیست اما اون چه که مشخصه اینه که خانوم خانوما هر روز خوشتیپ تر و جذاب تر از قبل حاضر میشه و اول با عکس هایی که از خودش تو اینستا منتشر میکنه دل طرفدار هاش رو میبره بعد با استایل های شیک و عالیش که هیچ نقصی درشون پیدا نمیشه تو مراسم ها خود نمایی می کنه.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی