|

مانتو ژاکارد را چگونه بپوشیم؟

اگه هنوز مانتو عیدتو نگرفتی از ترندهای بهار انتخاب کن؛ انواع استایل مجلسی با ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

پارچه ژاکارد تنوع زیادی دارد، پس در صورت خرید یک مانتو با این پارچه با طرح‌ های متقارن باید به جهت پارچه و نوع قرارگیری طرح ها توجه کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مانتو ژاکارد، ترندترین مانتوی چند سال اخیر بوده و محبوب ترین مانتو مجلسی  برای بهار و تابستان است. پس ژاکارد طرح جدیدی نیست ولی در تمام مدت حضورش در دنیای مد و فشن آنقدر کاربردی و جذاب بوده است که هنوز که هنوز است هوادار دارد. در نتیجه با فرا رسیدن بهار و عید نوروز اولین گزینه ای که به عنوان یک مانتو عید شیک و رسمی به ذهن هر خانم شیک پوشی می رسد مانتو ژاکارد است، زیرا این مانتوها دارای ظاهری لوکس و نسبتا پر زرق و برق هستند و برای استفاده در مهمانی ها و دید و بازدیدهای عید گزینه مناسبی محسوب می شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ژاکارد (Jacquard) نوعی پارچه است که با ماشین بافندگی مخصوص خودش بافته می‌ شود و طرح این پارچه به جای آنکه روی سطح آن چاپ شود، در تار و پود پارچه بافته می‌ شود. پارچه‌های ژاکارد به علت تنوع و زیبایی که در تار و پود خود دارند، بسیاری را مجاب می‌کنند تا برای دوخت یک لباس مجلسی و البته متفاوت به سراغ آن بروند.

امروزه پارچه‌های ژاکارد مدرن از الیاف‌هایی مانند، پنبه طبیعی و ابریشم تا پلی‌استر مصنوعی و ترکیبات پنبه پلی‌استر تولید می‌ شوند ولی وجه اشتراک تمام آنها روش تولیدشان است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تابا چندتا از جدیدترین استایل های نوروز 1402 با مانتو ژاکارد آشنا شوید.

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد

ژاکارد گل گلی بپوشید؛ استایلی به زیبایی شکوفه های بهاری داشته باشید

یکی از مانتوهایی که برای فصل بهار توصیه می شود، مانتو گل گلی و یا طرح دار است زیرا این طرح ها با فصلی ک در ان حضور دارید ست می شوند و ظاهری زیبا به زیبایی طبیعت این فصل را برای شما به ارمغان خواهند آورد. فراموش نکنید که اگر برای عید امسال یکی از این مانتوها را با پس زمینه مشکی یا سفید تهیه کرده اید برای آیتم های مکمل از رنگ پس زمینه آن کمک بگیرید و برای داشتن استایلی جذاب تر از اکسسوری های ساده ولی پر زرق و برق استفاده کنید. به عنوان یک نکته کلی در استایل هایی که از ژاکارد استفاده می کنید، آیتم های مکمل را ساده انتخاب کنید زیرا اگر برای مثال شومیز زیر مانتو را هم طرح دار انتخاب کنید زیبایی مانتو و شومیز خود را گرفته اید و ظاهری شلوغ و نامرتب برای خود فراهم کرده اید.

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد

با مانتو ژاکارد بلند و مشکی به استقبال بهار بروید

پارچه ژاکارد مشکی، یکی از پارچه های مجلسی و خاص است که می تواند، استایل های فوق العاده چشمگیری را برای شما به ارمغان بیاورد. در نتیجه شما می توانید با خرید یا دوخت یکی از این مانتوهای ژاکارد خیال خود را برای داشتن پوششی جذاب در مهمانی ها راحت کنید. حال اگر برای نوروز امسال یکی از این مانتوها را انتخاب کرده اید بهتر است که از شلوار پارچه ای و راسته و کفش های پاشنه بلند برای ست کردن آن کمک بگیرید. در استایل های مجلسی و اینچنینی بهتر است که از اکسسوری های جذاب و هم رنگ با طرح های مانتو استفاده کنید و یا اگر هم که مانتو خود را کاملا مشکی انتخاب کردید می توانید از اکسسوری و زیورآلات طلایی یا نقره ای برای ایجاد جذابیت در استایلتان کمک بگیرید. 

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد

ژاکارد کتی بپوشید؛ استایلی دخترانه و شیک داشته باشید

اگر می خواهید کمی از رسمیت استایل های بالایی بکاهید ولی همچنان رسمی به نظر برسید بهتر است یک مانتو کتی و کوتاه ژاکارد را برای عید امسال انتخاب کنید زیرا این مانتوها معمولا دارای استایل دخترانه و ملیح تری هستند. پس اگر یک استایل دخترانه را برای خود می پسندید یک مانتو کتی را با شلوار پارچه ای بوت کات یا بگ ست کنید و برای آیتم های دیگری مانند شال و کیف و کفش هم از رنگ سیاه یا رنگ شلوار کمک بگیرید. اگر می خواهید قد بلندتر به نظر برسید کفش خود را پاشنه بلند انتخاب کنید و بگذارید دمپای شلوارتان روی کفشتان را تا نیمه بگیرد.

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی