|

سینمایی خوب چی ببینیم؟

پنج فیلم سینمایی حال خوب کن که همچین گوشت میشه به تنت؛ از اکشن بگیر تا عاشقانه

اگه می خوای هم حال دلت خوب بشه و هم یه فیلم خوب تماشا کرده باشی این سینمایی ها که بهت میگم بهترین گزینه های روی میزند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا شما هم تجربه کرده اید روزها و یا شب هایی را که حال و حوصله انجام هیچ ماری را نداشته اید و به دنبال یک تفریح سرگرم کننده و حال خوب کن بوده اید؛ این جور وقت ها تماشای یک فیلم و سریال خوب یا حتا یک انیمه خوب می تواند حسابی حال آدم را جا بیاورد اما حتا برای تماشای فیلم سینمایی هم باید در نظر داشته باشید که بعضی از آن ها بیشتر از باقی فیلم های سینمایی حال خوب کن و انرژی بخش هستند و لبخندی که بعد از پایان یافتن این سینمایی ها بر لبتان می نشیند به این راحتی ها پاک نخواهد شد.

در ادامه لیستی کوتاه از فیلم های حال خوب کن و بسیار موفق را به شما معرفی می کنیم که این بار اگر بی حوصلگی و کسالت به سراغتان آند می توانید از آن ها کمک بگیرید.

1.ویل هانتینگ نابغه - 1997

ویل هانتینگ نابغه یکی از بهترین فیلم های سینمایی ایست که می توانید تماشا کنید به دو دلیل، یک این که سینمایی ویل هانتینگ به شما نشان می دهد که چطور گاها ما استعداد هایمان را باور نمی کنیم و چشم بر روی توانایی های خود میبندیم فقط به خاطر این که به خودمان اعتماد نداریم و دو، ویل هانتینگ یک سینمایی موفق است، با کارگردانی خوب، بداهه گویی های بی نظیر که تماشای فیلم را دو چندان لذت بخش می کند و صد البته بازی های به یادماندنی ای که از بازیگران آن شاهد هستیم.

امتیاز IMDb : 8.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 95 / 100

سینمایی های حال خوب کن

2.فرانسیس ها – 2012

از تماشای رقص لذت می برید؟ به نظرتان افرادی که رقصنده هستند با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند؟ بله رقص شیرین و لذت بخش است اما زندگی همه اش در لحظات شیرین خلاصه نمی شود و این یک واقعیت تلخ است که باید بپذیریم. فرانسیس ها یک درام کمدی است که روایتگر داستان دختری رقصنده است که سخت تلاش می کند تا زندگی خود را بهبود بخشد.

امتیاز IMDb : 7.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

امتیاز Filimo: - / 100

سینمایی های حال خوب کن

3.درباره زمان - 2013

درباره زمان یک فیلم تمام و کمال است از آن هایی که هم عاشقانه است، هم تخیلی است، هم درام است و هم کمدی است خلاصه کلام این که یک مجموعه کامل است، مجموعه ای که شما را مجذوب فیلم می کند. درباره زمان داستان پسری است که می تواند در زمان سفر کند و اتفاقات را تغییر دهد اما این نعمت باعث نیم شود که همه چیز به همان اندازه که فکر می کند ساده و راحت پیش رود.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 70 / 100

امتیاز Filimo: - / 100

سینمایی های حال خوب کن

4.روزگار آدلین - 2015

داستان های عاشقانه همیشه لذت دیگری دارند مخصوصا اگر کمی فانتزی باشند و مخاطب را با اتفاقات دور از انتظار رو به رو کنند؛ روزگار آدلین دقیقا یکی از همین فیلم های سینمایی درجه یک و بی نظیر است از آن هایی که با پایان دوست داشتنی، خوش و غیر قابل انتظارشان حسابی حال آدم را جا می آورند. روزگار آدلین داستان دختری است که طی یک اتفاق سحر آمیز گذر زمان در بدن او متوقف می شود و او هرگز پیر نمی شود و برای همین هم مجبور است تا از عشقش و زندگی اش بگذرد و فرار کند تا در جایی دیگر با هویتی دیگر زندگی تازه ای را شروع کند.

امتیاز IMDb : 7.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 98 / 100

امتیاز Filimo: 96 / 100

سینمایی های حال خوب کن

5.اوکجا – 2017

اوکجا با سینمایی های معرفی شده دیگر در این لیست متفاوت است چرا که از اساس متفاوت است این سینمایی ساخته کارگردان معروف کره ای بونگ جون هو می باشد که تا کنون کارهای بسیار موفقی را به روی پرده برده است. اوکجا دختری است که از یک خوک بزرگ که اصلاح ژنتیکی شده است مراقبت می کند و به دوست های صمیمی هم تبدیل شده اند تا این که یک شرکت قدرتمند چند ملیتی تصمیم میگیرد دوست اوکجا را از او برباید. سینمایی اوکجا یک فیلم اکشن و ماجراجویی است که حسابی از تماشایش غرق در لذت خواهید شد.

امتیاز IMDb : 7.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 98 / 100

امتیاز Filimo: 86 / 100

سینمایی های حال خوب کن

به نظر شما چه سینمایی های دیگری باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی