|

چگونه یک آرایش ترند داشته باشیم؟

آرایش کک و مک‌دار و جذاب؛ استایل مدرن داشتن فقط به لباس نیست که ترند و خاص آرایش کنید

آرایش کک و مکی

همیشه زنانی که روی صورتشان کک و مک داشتند سعی می‌کردند این ویژگی پوستی‌شان را بپوشانند؛ اما اخیرا همین ویژگی تبدیل به یکی از ترندها شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی برای اینکه استایلی مدرن و امروزی داشته باید نه تنها به انتخاب لباس های خود باید دقت کنید بلکه به انتخاب نوع میکاپ و یا ترفندهای آرایشی ای که استفاده می کنید باید دقت نمایید. سال‌ ها بود که زنان بسیاری که روی صورتشان کک و مک داشتند سعی می‌ کردند این ویژگی پوستی‌ شان را با مواد آرایشی بپوشانند؛ اما در چند سال اخیر همین ویژگی پوستی تبدیل به یکی از داغ‌ ترین ترندهای آرایشی شده است. حال اگر برایتان سوال است که این میکاپ آوانگارد و ترند را چگونه می توان انجام داد؟ باید بگویم که اصلا جای نگران نیست زیرا با چند ترفند آرایشی ظریف شما می توانید یک آرایش کک و مک دار ترند داشته باشید. قبل از انجام این میکاپ باید بدانید که کک و مک‌ ها نقاط قهوه‌ای کوچکی روی پوست هستند، این نقاط ریز در مناطقی از پوست که در معرض آفتاب قرار دارند ظاهر می‌ شوند. در اکثر موارد کک و مک‌ها بی‌ضرر هستند و مشکل پزشکی برای سلامتی پوست فرد ایجاد نمی‌ کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید علت به وجود آمدن کک و مک تولید بیش از حد ملانین ( رنگدانه‌ های پوست و مو) است که شرایط محیط زندگی و ژنتیک فرد احتمال افزایش یا کاهش آن ها را تغییر می‌ دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مراحل گتم به گام یک میکاپ ترند آشما شوید.

آرایش کک و مک دار

برای شروع پوستتان را با زیرسازی مناسب آماده کنید

فراموش نکنید که آرایش کک و مکی یک سبک نچرال آرایش است در نتیجه برای زیرسازی و آماده کردن پوست بهتر است از کرم پودر یا فونداسیون های سنگین استفاده نکنید. بنابراین اگر هم می‌ خواهید کرم پودر بزنید بهتر است از یک مدل کرم پودر سبک با بی‌بی کرم استفاده کنید؛ که البته پیشنهاد ما برای این نوع میکاپ استفاده از پرایمر و یک نوع کرم ضد آفتاب است زیرا در این حالتی پوستی سالم و زیبا خواهید داشت. خوب است که بدانید استفاده از پرایمر باعث می‌ شود اثر کک و مک‌ هایی که می‌ خواهید روی پوست‌ تان ایجاد کنید ماندگار‌تر شود.

آرایش کک و مک دار

آرایش کک و مک دار

 استخوان های گونه و بینی خود را نقطه گذاری کنید

در این مرحله ابتدا نیاز است که یک محصول آرایشی مناسب را برای ایجاد کک و مک روی پوست خود انتخاب نمایید. برای این کار می توانید از یک سایه یا مداد ابرو  که فقط یک یا دو درجه تیره‌ تر از رنگ پوست‌ تان استفاده کنید. فراموش نکنید که برای گذاشتن کک و مک مصنوعی روی پوست باید پراکنده و نامنظم این کار را انجام بدهید. روی قسمت‌ هایی از صورتتان که نور خورشید به طور طبیعی به آن‌ ها برخورد می‌ کند متمرکز شوید؛ یعنی روی استخوان‌ های گونه، بینی و پیشانی‌ بصورت پراکنده نقطه گذاری کنید تا میکاپ ترندی داشته باشید.

آرایش کک و مک دار

کک و مک ها را محو و فیکس کنید

در این مرحله که تقریبا مرحله پایانی میکاپ ترند پوست شما می باشد با محو نقاطی که با مداد یا سایه ابرو ایجاد کرده‌اید بهترین نتایج را خواهید گرفت. به این شکل که نقاط را محو کنید و سپس روی همان‌ ها نقطه‌ جدیدی بگذارید تا رنگدانه را تقویت کنید و دوباره محو کنید. فراموش نکنید که در یک آرایش کک و مکی حتی مقدار رنگ کک و مک‌ ها هم باید با یکدیگر متفاوت باشد تا جلوه‌ ای طبیعی ایجاد شود. در انتها هم با یک اسپری فیکساتور یا پودر فیکس کک و مک های خود را فیکس کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.

آرایش کک و مک دار

آرایش کک و مک دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی