|

شوینده های قوی برای خانه تکانی / با یه دونه وایتکس به جنگ کثیفی ها نرو اینا پر زورترن

در این مقاله چندتا از قوی ترین شوینده ها برای خانه تکانی رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها نظافت رو راحت تر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب کم کم داریم به عید نزدیک میشیم و حال و هوای خاصی برقراره دو همه در تکاپو هستن که همه ی کارهای نیمه تمومشون رو قبل از شروع سال جدید تموم کنن و با خیال راحت سر سفره ی هفت سین بشینن که خب در این بین یکی از مهم ترین کارهایی که خانوم ها انجام میدن خانه تکانی هست که خب برای این منظور دکوراسیون رو تغییر میدن گوشه به گوشه ی خونه رو از شر گرد و غبار خلاص میکنن و حتی یه سری از ضروری ترین وسیله های دور ریختنی رو دور میریزن چرا که دیگه جایی توی خونه برای اون ها نیست و حالا یا خراب شدن و کاربردی ندارن یا از مد افتادن و محکوم هستن به رفتن به دیار باقی و ترک خونه.

یه سری ها هم حتی در این بین یه سری از وسیله ها رو نو میکنن و میزنن تو دل خرید و آووردن وسایل نو به خونه که خب این همه خودش یه کیف دیگه داره و شما حتی میتونید از ایده های ارزان برای نو کردن آشپزخانه هم در این بین استفاده کنید و حتما لازم نیست که هزینه ی سنگینی کنید مثلا خردن یه گلدون و گذاشتن اون توی آشپزخانه هم میتونه تا حد بسیار زیادی حال و هوای این فضا رو تغییر بده و اون رو شیک و خاص کنه، پس ببینید که توی این واپسین لحظات سال میتونید یکم زرنگ باشید و سلیقه به خرج بدید تا بتونید نو شدن خونه رو شاهد باشید. حالا یه موضوعی که وجود داره این هست که در صورتی که توی خانه تکانی ابزار خوب نداشته باشید کارتون لنگ میمونه پس برای این که یه مقدار کار شما رو راحت تر کنیم میخواهیم بهترین شوینده ها برای خانه تکانی اون هم برای بخش های مختلف خونه رو بهتون معرفی کنیم تا با استفاده از اون ها نظافت رو راحت تر انجام بدید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شوینده های قوی برای خانه تکانی

بهترین شوینده برای کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک ها جزء اون آیتم هایی توی خونه هستن که همیشه در معرض چربی و دود اند و فقط هم با شوینده های قوی میشه تمیزشون کرد؛ البته که اگر یه خانوم کدبانو هستید و هر هفته یه بار کاشی و سرامیک های خونه رو تمیز میکنید الان تنها نیاز دارید که دو تا قاشق غذا خوری جوش شیرین رو با یه فنجون سرکه ترکیب کنید و اون رو داخل یه ظرف بریزید و بعد روی کاشی ها اسپری کنید و حدود ده دقیقه صبر کنید تا تاثیرش رو بذاره و بعد با یه دستمال سطح رو پاک کنید و از برقش لذت ببرید. اما در صورتی که وقت رسیدگی به کاشی و سرامیک ها رو نداشتید و حسابی جرم و چربی گرفتن باید چیکار کنید؟

خب میتونید برای چربی زدایی کاشی های دیوار آشپزخانه به خصوص دیوار پشتی گاز از اسپری چربی زدای سیف استفاده کنید، از جرم گیر من برای سرامیک های کف حموم و دستشویی، سنگ توالت ایرانی و فرنگی و وان استفاده کنید. از جرم گیر صاف هم برای از بین بردن رسوب و حتی زنگ زدگی کاشی ها و سرامیک ها بهره بگیرید.

شوینده های قوی برای خانه تکانی

بهترین شوینده برای پارکت

پارکت ها خیلی حساس اند و به همین خاطر نمیشه هر شوینده ای رو برای اون ها استفاده کرد چون شاید موجب بشن که آب به داخل پارکت نفوذ کنه و البته که بهتره سالی یه بار لاک روی پارکت هاتون رو تمدید کنید تا موقع شستن اون ها آب و مواد شوینده باعث نشن که چوب باد کنه. در این بین یکی از راه هایی که برای تمیز کردن پارکت وجود داره استفاده از بخارشور هست که برای این منظور باید بخارشورتون قدرتمند باشه و از اونجایی هم که این وسیله زیاد بخار نمیکنه نمیتونه به پارکت آسیب بزنه.

شاید شما برای پاک کردن پارکت از سرکه استفاده میکنید در حالی که این ماده به چوب پارکت نفوذ میکنه و باعث انتشار بوی بد سرکه توی خونه میشه بهتره که از پاک کننده های مخصوص پارکت که در بازار موجود هست استفاده کنید و بعد از تمیزکاری حتما بهشون واکس بزنید تا هم براق تر بشن هم عمرشون طولانی تر باشه.

شوینده های قوی برای خانه تکانی

بهترین شوینده برای لکه های مبل

تمیز کردن مبل با شوینده های خونگی توصیه نمیشه چرا که مبل لازم به هواخوری داره و در صورتی که با چیزی مثل شامپو فرش اون رو بشورید بعد از چند روزه دوباره مبل خودش چرک و آلودگی رو از محیط جذب میکنه و حتی کثیف تر از قبلش هم میشه بنابراین توصیه میکنیم در صورتی که مبلمانتون خیلی کثیف بود حتما با یه مرکز شست و شوی مبل تماس بگیرید تا اون ها تمیز کردن این آیتم رو براتون انجام بدن ولی در صورتی که فکر میکنید که لکه ها سطحی هستن و خودتون میخواهید تمیزشون کنید میتونید از شوینده های زیر برای این مظور کمک بگیرید:

  • شامپو فرش ونیش مدل ۳In1
  • اسپری لکه بر فرش مبل دکتر یاری
  • ژل لکه بر نانو آویسا
  • شامپو فرش نانو نیپ

شوینده های قوی برای خانه تکانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی