|

رو کابینت چی بذاریم؟ / واقعا خزه کلکسیون ادویه و نمکدون بذاری روش اینجوری لاکچری باش

در این مقاله به جواب این سوال که رو کابینت چی بذاریم پرداختیم و چندتا وسیله ی درست و حسابی رو برای این منظور معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی علاقمند هستن که دکوراسیون خونه و زندگیشون رو به بهترین نحو ممکن بچینن چرا که بالاخره دیگه مثل قبل نیست که مردم چیزی از دکور و قواعد اون ندونن و با وجود فضای مجازی و دسترسی به اینترنت با دو تا سرچ کوچک میشه فهمید که مثلا بهترین جا برای میز ناهارخوری کجاست و خب در صورتی که اون رو توی جای نادرستی قرار بدید یه مهمون که بیاد خونتون به روتون میاره و اینجوری خجالت زده میشید پس مهمه که یه بیسی از اصول چیدمان رو بدونیم و هر آیتمی رو توی خونه در جای مناسب اون قرار بدیم تا اینطوری فضا زیبا به چشم بیاد طوری که با دیدنش به خودمون دست مریزاد بگیم.

حالا شاید با خودتون بگید که کی میره اینهمه راهو! باید بگیم همچین هم قرار نیست کار شاقی کنید مثلا همین الان که دارید این مقاله رو میخونید یعنی یه قدم برای زیباتر کردن دکوراسیون خونتون برداشتین و به دنبال بهبود اون هستید پس همینطور که دارید توی نت چرخ میزنید روی مطالب اینجوری هم یه کلیک کنید و به معلوماتتون اضافه کنید. حالا در همین راستا میخواهیم توی این مقاله راجبه این که رو کابینت چی بذاریم باهاتون صحبت کنیم چرا که بالاخره کابینت ها فضای زیادی از آشپزخانه رو اشغال کردن و بسیار توی چشم هستن پس مهمه که روی اون ها رو زیبا تزیین کنیم، حالا در ادامه با ما همراه باشید برای پاسخ دادن به این سوال که چطور روی کابینت ها رو خوشگل کنیم.

رو کابینت چی بذاریم

ظروف چوبیتون جاش تو کابینت نیست بیاریدشون روی کابینت

این روزا ظروف و دکوری های چوبی برای خودشون یه عالمه طرفدار پیدا کردن که این موضوع به علت زیبایی ظاهری اون ها و البته تنوع بالایی هست که دارن و صد البته این که شما میتونید با وجود اون ها دکور خودتون رو حسابی زیبا و شیک و پیک کنید و جالبه که کاربری زیادی هم دارن و استفاده ی اون ها تنها به یه فضا محدود نمیشه مثلا شما میتونید از دکوری های چوبی روی میز کنسول، میز تلویزیون، میز جلو مبلی، ویترین و... استفاده کنید و یه جلوه ی خاص به فضا ببخشید.

ظروف چوبی هم میتونن در جاهای مختلفی به عنوان دکوری خودشون رو نشون بدن ولی توی آشپزخونه هم میتونن به عنوان ظرف استفاده بشن و هم دکوری باشن که خب در صورتی که میخواهید ازشون به عنوان دکوری استفاده کنید پیشنهاد ما به شما چیدن اون ها روی کابینت و اپن آشپزخانه هست تا اینطوری هر کسی بتونه زیبایی اون ها رو شاهد باشه.

رو کابینت چی بذاریم

گل و گیاه روی کابینت طبیعت رو مهمون آشپزخونتون میکنه

نگهداری از گل و گیاه از قدیم الایام بین ما ایرانی ها رواج داشته و داره و خیلی هامون علاقمند به نگهداری از این زیبارویان توی گوشه به گوشیه خونمون هستیم چون علاوه بر این که با خودشون برکت رو مهمون خونتون میکنن میتونن دکوراسیون خونه رو هم جلا ببخشن. البته که در این بین باید دقت کنید که اون ها رو در جاهای مناسب قرار بدید مثلا اون دسته از گیاهانی که رطوبت رو دوست دارن رو بذارید توی حموم و یا اون هایی که نور زیادی میخوان رو در کنار پنجر ه قرار بدید و... .

حالا دراین بین بالاخره آشپزخونه هم یه بخشی از خونه هست و بی شک میتونید اون رو هم با گیاهان تزیین کنید و گلدون اونا رو روی کابینت ها قرار بدید و در صورتی که میخواهید گیاه مناسب رو برای این فضا داشته باشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ گیاهانی هست که هوا رو تصفیه میکنن تا اینطوری هوای این فضا رو هم تلطیف کنید.

رو کابینت چی بذاریم

سینی تجهیزات آشپزخونه برای روی کابینت تهیه کنید

آشپزی در صورتی که تجهیزات و وسایل خوبی  داشته باشید میتونه براتون لذتبخش باشه مثلا اگر قابلمه هاتون خوب باشه حسابی از این که توی اون ها برای خونواده غذا بپزید ذوق خواهید کرد ولی موضوی که وجود داره این هست که برخی از اوقات پیش میاد که شما نیاز دارید یه سری چیزها دم دستتون باشه برای آشپزی مثل کفگیر و ملاقه و یا ادویه که خب نمیشه هی اون ها رو از داخل کشو و کابینت دربیارید چون اینجوری وقت گیره پس بهترین کار چیه؟

اینه که شما یه سینی زیبا از این تجهیزات تهیه کنید و اون ها رو روی کابینت قرار بدید و در صورت نیاز ازشون استفاده کنید ولی دقت کنید که ظروف زیبایی برای این منظور تهیه کرده باشید.

رو کابینت چی بذاریم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی