|

حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 و واکنش متفاوت مهران احمدی

حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 در صدر اخبار امروز بود. این خبر واکنش های زیادی داشت و مهران احمدی بازیگر نقش بهبود هم از این دو دختر نوجوان…

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا بعد از حواشی که این چند وقت داشتند از فصل هفتم پایتخت کنار گذاشته شدند. حذف از پایتخت باعث اشک و انده این دو دختر نوجوان شد و آن ها در یک لایو اینستاگرامی ضمن تایید این خبر از علت این اتفاق اظهار بی اطلاعی کردند.

واکنش مهران احمدی به حذف سارا و نیکا از پایتخت

مهران احمدی که او هم احتمالا در پایتخت 7 حضور ندارد نسب به حذف سارا و نیکا از پایتخت و انتقادات نسبت به این دو دختر نوجوان واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: این دو تا دختر گناه دارن ،انقدر بهشون بی احترامی نکنین بیخود قضاوتشون نکنین، شاید اگه شما در شرایط زندگی اونا بودین اشتباهات بزرگتری میکردین اونا نوجوون هستند گیرم اشتباهاتی ازشون سر زد یعنی هیچکدوم از ما ها اشتباه نمیکنیم. اینا نوجوان های مملکتمون هستند بخدا عین ناموس خودمون باید بهشون نگاه بشه اینا هم برای پایتخت زحمت کشیدن،سرما ،گرما، شب بیداری سر صحنه ،تو بیابون ،گرسنگی،..... پایتخت کار سخت وپر زحمتیه این دو تا نوجوون که هیچ وقت ادعای بازیگری نداشتن فقط کارایی که ازشون خواسته شده رو سعی کردن به بهترین نحو انجام بدن. و متاسفم برای همه ماهایی که اینجوری دل دو تا دختر نوجوون رو میشکنیم وبخاطراشتباهاتی که شاید زیاد هم مقصرش خودشون نیستند انقدر مورد بی احترامی وبی انصافی قرار میدیم. دین ما ومرام ما همیشه به رسم قلندری ومحبت وگذشت ،نه انتقام وتنبیه وبی معرفتی. انشالله که هممون عاقبت به خیر بشیم. پیوست: سازندگان محترم پایتخت انشالله که موفق باشید!!!!

پیشنهاد می شود: واکنش تتلو به تصاویر جنجالی سارا و نیکا

اما چرا سارا و نیکا از پایتخت 7 حذف شدند؟

سارا و نیکا بعد از پایتخت 6 حواشی زیادی داشتند که در ادامه تعدادی از این حواشی را با هم مرور می کنیم.

1- انتشار تصاویر نامناسب در جمع های دوستانه

هنوز زمان زیادی از پایان ناتمام پایتخت 6 نگذشته بود که تصاویری از سارا و نیکا در جمع های دوستانه و مهمانی ها منتشر شده که این دو را در وضعیت نامناسب نشان می داد. البته این تصاویر خیلی بازتاب نداشت و شاید اگر فقط همین یک حاشیه بود سارا و نیکا در فصل هفتم پایتخت هم حضور داشتند.

2- جنجال عکس برهنه سارا و یکا در استخر مختلط

مرداد امسال بود که تضاویری از سارا و نیکا در یک استخر مختلط درحالی که برهنه بودند در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر به سرعت وایرال شد و فضای مجازی را پر کرد. البته ذکر این نکته ضروری است که این تصاویری در استخری در خارج از کشور گرفته شده و بود و احتمالا شخصی به صورت پنهانی این تصاویر را گرفت و سپس پخش کرد. اما پخش این تصاویر کافی بود تا زمزمه حذف سارا و نیکا و عدم امکان حضورشان در تلویزیون مزرح شود. حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 و واکنش متفاوت مهران احمدی

3- شایعه رابطه با خواننده ساکن ترکیه

پاییز بود و کم کم همه داشتند عکس های سارا و نیکا را فراموش می کردند که یکدفعه پای سارا و نیکا وسط هیایوی مهراد و دنیا جهانبخت باز شد. ماجرا از آنجا بود که مهراد جم در یک لایو اینستاگرامی مدعی شد که با یک خواهر دوقلو در ایران که بازیگر هستند و اسم یکی با س و دیگری با ن آغاز می شود در ایران دوست بود. همین یک اشاره مهراد کافی بود تا دوباره همه ذهن ها به سمت سارا و نیکا برود و حالا که خبر ساخت پایتخت هفت رسما اعلام شده به نظر یکی از شروط اصلی مسئولان صداوسیما برای تولید این اثر حذف سارا و نیکا بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی