|

گیاهان آپارتمانی خاص / برا گرون نشون دادن دکور لازم نیست چِک بکشی یه دونه از اینا بخر

در این مقاله به معرفی چندتا از گیاهان آپارتمانی خاص پرداختیم که میتونید با وجود اون ها فضای خونه رو حسابی زیبا و شیک جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه تو خونه بسیار مد شده و خب خیلی ها دوست دارن که این زیبارویان سبز رو داشته باشن و با استفاده از اون ها دکورشون رو زینت ببخشن و خاص جلوه بدن چرا که اولا هزینه ای براشون نخواهند داشت این کار چون فرقی نمیکنه که شما گیاهان آپارتمانی ارزان رو داشته باشید و یا گرون چون در هر حال اونا زیبا هستن و زیباسازی محیط از ویژگی هاشونه و ثانیا با نگهداری گیاهان شما میتونید انرژی های منفی رو هم از زندگیتون دور کنید و به جای اون انرژی های مثبت رو به جریان زندگیتون دعوت کنید و خب واضح هم هست که هر جا انرژی مثبت باشه خوشبختی و پیشرفت هم اونجاست.

به همین خاطره که خیلی ها به دنبال دونستن این هستن که چه گیاهی برای چشم زخم خوب است چون چشم زخم هم از انرژی منفی نشات میگیره و خوب کسی مسلما از وجودش توی زندگیش استقبال نخواهد کرد و همه به نبال فرار ازش هستن. حالا از اینا بگذریم و برسیم به اون دسته از افرادی که همیشه لوکسی پسند هستن و دوست دارن که توی هر چیزی لاکچری ترین اون رو داشته باشن حالا میخواد کفش و ساعت بشه و یا گل و گیاه چرا که به نظرشون جلوه ی مجلل آیتم های لاکچری چه توی لباس و چه توی خونه زندگیشون میتونه اونا رو افراد خاصی جلوه بده که در همین راستا میخواهیم به این افراد گیاهان آپارتمانی خاص رو معرفی کنیم که با وجودشون میتونن فضای خونه رو حسابی شیک و پیک کنن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی خاص

فیلگوش یا بابا آدم از گیاهان آپارتمانی خاص

برسیم به اولین گیاه از لیست گیاهان آپارتمانی خاص یعنی بابا آدم که بیشتر به درد فضاهای بزرگی مثل لابی هتل ها و یا سالن های بزرگ میخوره چرا که خودش هم از ابعاد و اندازه ی بزرگی برخورداره بنابراین در صورتی که متراژ خونتون زیاده و سقفش هم خیلی کوتاه نیست توصیه ی ما به شما برای لوکس جلوه دادن اون نگهداری از بابا آدم هست که خواه ناخواه فضای شما رو لاکچری میکنه.

البته که یه موضوعی در این بین وجود داره و اون اینه که تا وقتی که بابا آدم سنش کم باشه و ارتفاع کمی داشته باشه لوکس و لاکچری به نظر نمیاد و تنها در صورتی که سنش زیاد باشه و ارتفاعش چیزی حدود یک و نیم متر باشه میتونید مجلل نشون دادن فضاتون رو بهش بسپارید.

گیاهان آپارتمانی خاص

نخل اریکا از گیاهان آپارتمانی خاص

برسیم به نخل اریکا که سموم موجود توی هوار و جذب میکنه و میتونه هوای اطراف شما رو تلطیف کنه و شاید دونستن این نکته براتون جالب باشه که در صورتی که طول اون به یک و نیم متر برسه میتونه تو یه شبانه روز چیری حدود یه لیتر آب رو با تبخیر از سطح برگ هاش به هوا اضافه کنه که در این حالت هوا از خشکی هم در میاد. همچنین اریکا رو میشه یکی از بزرگترین اکسیژن ساز ها بشمار آوورد که از این رو برای بودن توی اتاق خواب بسیار مناسبه تا یه خواب خوب رو به شما هدیه کنه.

اریکا به نور ملایم نیاز داره و در صورتی که اون رو در معرض نور مستقیم و شدید خورشید قرار بدید باید شاهد سوختن برگ هاش باشید و از طرف دیگه نور کم هم برگ هاش رو رنگ پریده میکنه. دقت کنید که خاک این گیاه رو باید مرطوب نگه دارید ولی غرقابی هم نکنید که یه وقت ریشه بپوسه.

گیاهان آپارتمانی خاص

زاموفیلیا از گیاهان آپارتمانی خاص

نوبتی هم که باشه نوبت معرفی زاموفیلیا هست که یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی خاص و لوکس بشمار میره و صد البته که این تنها حسن اون نیست و از ویژگی های خوب دیگش میشه به مقاومت زیاد در برابر نور کم اشاره کرد که از این نظر اون رو برای خونه هایی که نورگیر بدی دارن هم مناسب کرده. این گیاه همیشه سبز هست و از برگ های مثل چرم برخورداره که ظاهر دلفریبی بهش بخشیدن.

در خصوص شرایط نگهداری اون هم باید بدونید که زاموفیلیا لوس نیست و نیازی به مراقبت دائم نداره بنابراین در صورتی که زیاد وقت رسیگی به گل و گیاه رو ندارید میتونه یه گزینه ی مناسب برای شما باشه.

گیاهان آپارتمانی خاص

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی