|

جدیدترین فرش عروس / تو جهازت یه دونه از اینا که باشه میشی وِرد زبون دخترعمه های دوماد

در این مقاله چند نمونه از جدیدترین فرش عروس رو نشون دادیم و در خصوص ویژگی های اون که باید موقع خرید بهشون توجه کنید یه سری اطلاعات دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که خونشون شیک و پیک باشه با یه دکوراسیون خاص و رویایی که خب برای این منظور تنها اکتفا کردن به سلیقه کافی نیست و باید حداقل چارتا چیز از اصول و قواعد دکوراسیون دونست و با پیاده سازی اون ها به نتیجه ی دلخواهی که میخواهیم رسید مثلا در مورد فرش شما باید ست کردن فرش با دکوراسیون رو بلد باشید یعنی بدونید که از جهات مختلف چه مدل فرشی با دکوراسیون شما مچ میشه و چطور باید اون رو در دکور جا بدید تا یه هارمونی خاص به وجود بیاد چون بالاخره این آیتم یکی از بزرگ ترین وسیله ها در دکوراسیون شمخا بشمار میره و از این رو باید در خصوص چیدمان اون نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید.

برای همین هم هست که ما این سری از مقالات خودمون رو به فرش اختصاص دادیم تا در این راستا کمکی به شما کرده باشیم مثلا ما در خصوص ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید تا نحوه ی چیدمان اون برای بزرگ تر نشون دادنه خونه براتون صحبت کردیم  تا با استفاده از اون ها بتونید هماهنگی مثال زدنی در دکوراسیون به وجود بیارید ولی در این بین یه نکته ی خیلی مهمی که وجود داره این هست که شما در جریان مدهای جدید و به روز در زمینه ی فرش قرار داشته باشید تا اینطوری بتونید یه انتخاب به روز داشته باشید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چند نمونه از جدیدترین فرش های عروس رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو که باید در خصوص اون بدونید تا خرید بهتری داشته باشید رو بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش عروس

شانه و تراکم فرش عروس بهتره چقدر باشه؟

در صورتی که برای فرش عروس میخواهید به سراغ فرش های ماشینی برید باید به این نکته توجه کنید که به هر میزان که شانه و تراکم فرش شما بیشتر باشه قیمت اون هم افزایش پیدا میکنه به همین دلیل باید به بودجه ای که برای خرید اون کنار گذاشتید توجه داشته باشید. ولی بهتره که برای قیمت کمتر فرش هایی که کمتر از 700 شانه هستن رو خریداری نکنید چرا که کیفیت اون ها بعد از یه مدت به طور چشمگیری افت میکنه و ددر صورتی که هم که میخواهید هزینه کنید توصیه ی ما به شما رفتن ب سراغ فرش های دستبافت با 1500 شانه هست.

در صورتی هم که مایلید مقرون به صرفه هزینه کنید فرش های 700، 100 و 1200 شانه میتونن انتخاب های خوبی بری شما باشن. در خصوص تراکم فرش هم باید به این نکته توجه کنید که به هر میزان که تراکم بیشتر باشه فرش سنگین تر خواهد بود و نقش و نگار اون از وضوح بیشتری برخورداره. هر چقدر هم شانه بیشتر باشه ارتفاع خاب فرش کمتر و کیفیت و ظرافتش بیشتره. 

جدیدترین فرش عروس

جدیدترین فرش عروس

جدیدترین فرش عروس

جنس فرش عروس بهتره از چه الیافی باشه؟

یکی دیگه از عوامل مهمی که در خصوص فرش عروس باید به اون توجه کرد جنس اونه که هم در کیفیت و هم روی قیمت اون تاثیر میذاره و خب جنس فرش باید به گونه ای باشه که باعث بروز حساسیت نشه و از اونجایی که فرش های ماشینی از الیاف مصنوعی تولید میشن باید به سراغ اون فرشی برید که بهترین الیاف در اون استفاده شده که در این بین الیاف پلی استر و اکریلیک بهترین ها هستن برای این منظور که در صنعت فرش بافی هم بسیار مورد توجه قرار دارن.

چرا که این دو الیاف از کیفیت و استحکام بیشتری برخوردار هستن و خاصیت ضد حساسیت هم دارن و کمتر پیش میاد که در کسی ایجاد آلرژی کنن و به طور معمول در نخ پود یه فرش ماشینی خوب از الیاف پلی استر و در نخ خاب اون از اکریلیک استفاده میشه.

جدیدترین فرش عروس

جدیدترین فرش عروس

رنگ فرش عروس باید چطور باشه؟

خب برسیم به مورد مهم دیگه ای که در خصوص فرش عروس مهمه بهش توجه کنید یعنی رنگ اون که خب نگفته خیلی ها به این مورد در وهله ی اول توجه میکنن چرا که دوست دارن فرششون با سایر وسایل از نظر رنگ هماهنگی داشته باشه و ست بشه و همچنین به علت این که خیلی ها معتقد هستن که شگون نداره از فرش هایی به رنگ تیره برای فرش عروس استفاده کرد انتخابشون برای این منظور فرش روشن هست که در این بین رنگ هایی مثل فیروزه ای و طوسی رو مد هستن و از اونجایی که شما تازه عروس هستید و رفت و آمد به خونتون کمتره نگرانی از بابت کثیف شدن او ها نخواهید داشت. همچنین این رو هم بگیم که رنگ های خنثی هم مثل کرم و بژ هم میتونن انتخاب های خوبی باشن.

جدیدترین فرش عروس

جدیدترین فرش عروس

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی