|

اپل

نسل سوم آیفون های SE با تاخیر رونمایی خواهند شد

Apple iPhone SE could launch in April or May this year

ظاهرا اپل برای رونمایی نسل سوم آیفون های SE خود عجله ای ندارد. گزارش های اخیر خبر از تاخیر زمان رونمایی و عرضه این محصول می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالیکه زمان زیادی تا رونمایی اپل از جدیدترین سری پرچمدار های خود باقی مانده است، طرفداران این شرکت، بی صبرانه در انتظار رونمایی نسل سوم آیفون های میانرده ی اپل می باشند که برای اولین بار از اتصال به شبکه ی 5G پشتیبانی می نماید به همین ترتیب اخیرا اخبار زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند به گوش می رسد.

این طور که Gizmochina گزارش کرده است، ظاهرا نسل جدید آیفون SE با تاخیر در زمان عرضه خود رونمایی خواهد شد. چند هفته ی پیش گزارش شد که، آیفون SE جدید، SE 3، با قابلیت اتصال به شبکه ی 5G ،احتمالا در ماه مارس رونمایی خواهد شد. با این وجود گزارش های جدید ادعا می کنند که ممکن است راه اندازی این گوشی هوشمند تا ماه آوریل و یا حتا می، به تعویق بیفتد.

راس یانگ، یکی از مشاوران زنجیره ی تامین آیفون، اخیرا گزارشی منتشر کرده است که نشان می دهد تولید پنل صفحه نمایش مورد استفاده در آیفون SE 3 از این ماه عرضه می شود، به این ترتیب با توجه به جدول زمانی اپل، رونمایی این دستگاه تا ماه آوریل به تعویق خواهد افتاد.

Apple iPhone SE 3

براساس گزارش ها و افشاگری هایی که تا به حال منتشر شده اند، به نظر می رسد که SE 2022 از نظر طراحی مانند مدل های نسل قبلی خود و با ظاهری مشابه آیفون 8 به بازار عرضه خواهد شد اما از لحاظ تجهیزات داخلی بهبود پیدا خواهد کرد.

این گوشی هوشمند از پردازنده ی A15 اپل به همراه 3 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد. ما احتمال می دهیم که SE 3 آخرین گوشی هوشمند اپل باشد که از صفحه نمایش LCD به همراه دکمه ی هوم برخوردار خواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی