|

سامسونگ

گلکسی A33 سامسونگ با پشتیبانی از شبکه 5G و شارژ 25 واتی

Samsung Galaxy A33 5G charging capabilities emerge through FCC certification

به تازگی گلکسی A33 که از شبکه ی 5G نیز پشتیبانی می کند در پایگاه داده های FCC دیده شده است و ظاهرا از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخیرا گلکسی A33 سامسونگ در پلتفرم های صدور چند گواهینامه ظاهر شده است که باعث می شود ما بتوانیم از برخی ویژگی های این گوشی هوشمند متلع شویم؛ به تازگی نیز به گزارش Gizmochina این گوشی هوشمند که از شبکه ی 5G نیز پشتیبانی می کند در پایگاه داده های FCC دیده شده است.

لیست منتشر شده توسط FCC نشان می دهد که به احتمال زیاد گلکسی A33 5G سامسونگ از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید اما با این حال ما گمان می کنیم که علی رغم پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، این گوشی هوشمند مانند نسل گذشته ی خود به همراه شارژر 15 واتی در داخل جعبه به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین با توجه به تطبیق اطلاعات منتشر شده توسط FCC و SafetyKorea به نظر می رسد که این گوشی هوشمند از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

Samsung Galaxy A33 5G

با توجه به گزارش هایی که تا به الان از این گوشی هوشمند منتشر شده است ما انتظار داریم که گلکسی A33 5G سامسونگ به همراه صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و یک بریدگی قطره ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی، عرضه شود؛ به علاوه گمانه زنی ها بر آن است که این گوشی هوشمند از یکی از انواع تراشه های دایمنسیتی تغذیه خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی