|

رنو

(عکس) آسترال شاسی بلند آینده رنو

New Renault Austral

به تازگی شرکت خودروساز فرانسوی برای اولین بار تصویری از نمای داخلی شاسی بلند آینده ی خود، آسترال، را منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از خودروهای شاسی بلندی که این روزها بی صبرانه در انتظار رونمایی اش هستیم شاسی بلند جدید رنو، آسترال، می باشد. طی چند هفته ی گذشته تعدادی از تصاویر این شاسی بلند بی نظیر منتشر شد که هرچند خودرو در استتار کامل بود اما تصاویر، یک ایده ی کلی به ما دادند. با این حال به تازگی شرکت خودروساز فرانسوی برای اولین بار تصویری از نمای داخلی این خودرو را نیز منتشر کرده است.

رنو آسترال که انتظار می رود اواخر سال 2022 و به عنوان جایگزینی برای Kadjar ، شاسی بلند قدر این روز های رنو به خیابان ها ورود کند، به نظر می رسد در زمینه ی طراحی داخلیِ کابین به طرز قابل توجهی ارتقا یافته است و احتمالا می توان گفت اولین مشخصه ای که توجه هر کسی را به خود جلب می کند، نمایشگر بسیار بزرگ و البته کارآمد آن می باشد.

هرچند که تصویر منتشر شده ظاهرا یک نمونه ی اولیه از طراحی داخل کابین این خودرو می باشد اما اطلاعات جالب توجهی را منتشر می کند از جمله اینکه، کابین از نورپردازی ویژه ای برخوردار خواهد بود که آن را شیک تر و خاص تر می کند. در وسط نیز یک نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی قرار دارد که از قابلیت پشتیبانی اندروید اتو و اپل کار پلی برخوردار می باشد همچنین از موتور جست و جوی گوگل و نقشه یاب گوگل نیز پشتیبانی می کند. به گفته ی خود رنو این سیستم یکی از بزرگ ترین پیشرفت ها در فناوری داخلی خودرو طی چند سال گذشته می باشد.

Renault Austral interior

معماری داخلی کابین کمی عجیب و متقاطع به نظر می رسد. داشبورد ظاهری باریک پیدا کرده است در حالی که فرمان کمی از حالت دایره ای شکل خود خارج شده است.

در قسمت پشتی و محل نشستن سرنشینان فضای کافی وجود دارد تا بتوانند صندلی های خود را جلو تر یا عقب تر بدهند در نتیجه فضای بیشتری برای صندوق عقب یا نشستن خود فراهم خواهند کرد.

البته این طور که به نظر می رسد فضای کلی کابین آسترال نسبت به Kadjar کمی کوچک تر است اما نسبت به مگان E-Tech فضای بیشتری را در اختیار دارد. چراغ عقب های باریک، سپر پشتی درشت و خط پنجره های شیبدار آن نیز ظاهرا همچنان از طراحی خاص داخل کابین پیروی می کنند.

رنو آسترال برخلاف مگان E-Tech که یک خودروی تمام الکتریک می باشد، یک خودروی نیمه هیبریدی است به این معنا که پیشرانه ی آن برقی بنزینی می باشد. اما ظاهرا یک نسخه ی تمام الکتریک نیز از این خودرو در حال توسعه می باشد. آخرین سیستم هیبریدی E-Tech رنو که احتمالا بر روی این خودرو نیز راه اندازی خواهد شد ترکیبی از یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی می باشد.

تصاویر Renault Austral :

Renault Austral exclusive images

Renault Austral exclusive images-2

Renault Austral teasers

Renault Austral teasers-2

Renault Austral spy shot-12

Renault Austral spy shot

Renault Austral spy shot-6

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی