|

سامسونگ

سامسونگ در یک سکوت خبری از گلکسی M13 رونمایی کرد

 Samsung quietly makes the Galaxy M13 official

روز گذشته غول فناوری کره ای، سامسونگ، بی سر وصدا و در یک سکوت خبری از یکی دیگر از محصولات رده پایین خود به نام گلکسی M13 رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز گذشته غول فناوری کره ای بی سر وصدا و در یک سکوت خبری از یکی دیگر از محصولات رده پایین خود به نام گلکسی M13 رونمایی کرد. همان طور گه از حرف M سری این نام مشخص است دستگاه فوق قاعدتا باید از دسته ی گوشی های هوشمند مقرون به صرفه باشد، البته سامسونگ هنوز قیمتی را برای آن اعلام نکرده است.

بر اساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی پلاس با یک بریدگی قطره ای شکل برای دوربین سلفی می باشد. مرکز قدرت دهی M13 را نیز چیپست اگزینوس 850 هدایت می کند که با 4 گیگابایت رم و دو گزینه 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازیِ قابل ارتقا ارائه می شود. انرژی دستگاه نیز توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

سامسونگ گلکسی M13

بر روی پنل پشتی گلکسی M13 تنظیمات دوربین سه گانه ای تعبیه شده است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای عکاسی سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی آن تعبیه گردیده.

در بخش نرم افزار نیز باید اشاره کنیم که گلکسی M13 اندروید 12 را به همراه رابط کاربری One UI Core4.1 به صورت پیش فرض ارائه می دهد؛ برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که واژه Core به معنای این است که چنانچه این گوشی هوشمند از سطح ابتدایی سخت افزار برخوردار است تمامی ویژگی هایی که در One UI4.1 وجود دارد در این جا ارائه نمی شود.

همچنین باید اشاره کنیم که گلکسی M13 از قابلیت اتصال به شبکه 5G نیز پشتیبانی نمی کند؛ البته شایعات اخیر حاکی از آنند که نسخه 5G این گوشی هوشمند نیز به زودی راهی بازار خواهد شد. باید ببینیم که سامسونگ چه روندی را برای گوشی هوشمند مقرون به صرفه ی تازه نفس خود در پیش خواهد گرفت.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی