|

سامسونگ

ظاهرا سامسونگ گلکسی Z فولد آینده صفحه نمایش کاربردی تری خواهد داشت

 Samsung Galaxy Z Fold4 case leaks showing a slightly different aspect ratio

تصاویر منتشر شده از قاب Z فولد 4 حاکی از آن است که این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی خود از صفحه نمایش پهن تر و کم ارتفاع تری برخوردار است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ با ارائه گلکسی Z فولد 3 توانست جایگاه خود را به عنوان پادشاه گوشی های هوشمند تاشو تثبیت کند و گلکسی Z فولد 3 به راستی که یک گوشی هوشمند تاشو عالی است اما شاید مشکل اصلی آن این است که نسبت ابعاد صفحه نمایش آن به گونه ایست که تجربه تایپ کردن را برای کاربر کمی دشوار می کند. اما حالا براساس اخباری که به تازگی منتشر شده است ظاهرا غول فناوری کره ای تصمیم دارد تا این مشکل را در نسل آینده بر طرف کند.

براساس گزارشی که GSMArena به نقل از یک افشاگر چینی منتشر کرده است، تصاویری از قاب این گوشی هوشمند را منتشر نموده که بر اساس آن به نظر می رسد نمایشگر گلکسی Z فولد ۴ درمقایسه‌ با Z فولد ۳ کمی‌ عریض‌تر و ارتقای آن کمتر خواهد بود.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4

با این اوصاف ما نمی توانیم مطمئن باشیم که تصاویر منتشر شده واقعا به گلکسی Z فولد 4 تعلق دارند اما اگر این خبر حقیقت داشته باشد به معنای آن است که این گوشی هوشمند قرار است نسبت به نسل قبلی خود تصویر بهتری را ارائه دهد.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4

از طرف دیگر با توجه به اخبار منتشر شده در گذشته ما انتظار داریم که نسل آینده گوشی های هوشمند گلکسی Z فولد از چین خوردگی کمتری برخوردار باشند، مشکل اصلی و عدیده ای که کاربران دستگاه های تاشو تا کنون با آن مواجه بوده اند. بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ در واقع ممکن است به آرامی در همه زمینه‌ها پیشرفت کند. به این ترتیب آیا این بدان معناست که در فولد بعدی یک سیستم دوربین پرچمدار مناسب نیز خواهیم داشت؟ صبر کنیم ببینیم چه می شود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی