|

سامسونگ

ظرفیت باتری پرچمدار تاشو آینده ی سامسونگ، گلکسی Z فولد 4، فاش شد

Samsung Galaxy Z Fold4 battery capacities revealed

در حالی که گلکسی Z فولد 4 با قلم هوشمندش حسابی مورد بحث قرار گرفته است چند روز پیش دو گواهی باتری که به این گوشی هوشمند تعلق دارند صادر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که گلکسی Z فولد 4 با قلم هوشمندش حسابی توجه ها را به خود جلب کرده است چند روز پیش Safty Korea دو گواهی باتری را که به این گوشی هوشمند تعلق دارند صادر کرد. اگر برایتان سوال است که چرا دو گواهی باتری صادر شده است باید به شما بگوییم که  طراحی تاشو گلکسی Z فولد به گونه ایست که به دو سلول جداگانه مجهز می شود.

به گزارش GSMArena و به نقل از GalaxyClub متاسفانه اطلاعات بیشتری در این رابطه در دست نیست هرچند که شایعات حاکی از آنند که احتمالا ظرفیت باتری Z  فولد 4 نسبت به نسل گذشته خود تغییری نخواهد کرد. از طرفی دیگر اما به نظر می رسد که نسل جدید به طرز قابل توجهی از طراحی نازک تر و ظریف تر و سخت افزار دوربین بهتر بهره مند خواهد شد.

اگر تمامی این گفته ها را باور کنیم باید خوش حال باشیم که غول فناوری کره ای برای دستیابی به ظاهری زیباتر و بهتر ظرفیت باتری را قربانی نکرده است. لازم به یاد آوری است که ظرفیت باتری گلکسی Z فولد 3، پرچمدار فعلی سامسونگ 4270 میلی آمپر محاسبه شده است.

سامسونگ+گلکسی+Z+فولد+4

اگر اخبار مرتبط با گلکسی Z فولد 4 ابر تاشوی آینده ی سامسونگ را دنبال کرده باشید می دانید که با توجه به گزارش ها ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا از ماژول دوربین قدرتمند گلکسی اس 22 اولترا برای آن استفاده نماید. اما همه چیز به اینجا ختم نمی شودبه نظر می رسد که پرچمدار آینده به طور کلی بهبود قابل توجهی را در بخش تنظیمات دوربین تجربه خواهد کرد.

و اما اگر همچنان برایتان سوال است که آیا Z فولد 4 از S-Pen پشتیبانی می کند یا نه؟ پاسخ مثبت است اما هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این گوشی هوشمند را به اسلات اختصاصی قلم مجهز خواهد کرد یا خیر. امیدواریم که هرچه زود تر اخبار بیشتری را در رابطه با این گوشی هوشمند به دست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی