|

سامسونگ

گلکسی اس 23 اولترا و تراشه قدرتمندش در گیگ بنچ

Samsung Galaxy S23 Ultra stops by Geekbench with Snapdragon 8 Gen 2

این بار نوبت به گلکسی اس 23 اولترا رسیده است تا در آزمون گیگ بنچ شرکت کند و با امتیاز های چشمگیر خود ما را به وجد آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درست چند روز بعد از حضور گلکسی اس 23 استاندارد در گیگ بنچ، نوبت به نسخه رده بالا تر آن یعنی گلکسی اس 23 اولترا رسیده است، گوشی هوشمندی که مشخصا به تراشه ای ناشناخته اما قدرتمند مجهز شده است، بر اساس شایعات این تراشه نسل جدیدی تراشه های قدرتمند کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود که اکنون نیز در لیست اطلاعات گیگ بنچ اس 23 اولترا مشاهده می شود.

به گزارش GSMArena این گوشی هوشمند موفق شده است تا در آزمون تک هسته ای امتیاز چشمگیر 1521 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 4689 را به دست آورد. برای آن هایی که نمی دانند باید بگوییم که گلکسی اس 22 اولترا سال گذشته با برخورداری از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 موفق به کسب امتیاز 1200 در آزمون تک هسته ای و امتیاز 3200 در آزمون چند هسته ای گیگ بنچ شد. لیست منتظر شده توسط گیگ بنچ نشان می دهد که دستگاه آزمایش شده دارای رم 8 گیگابایتی بوده است، البته ما تقریبا مطمئن هستیم که نسخه های 12 گیگابایتی این گوشی هوشمند نیز در انیده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ به علاوه این اطلاعات تائید می کنند که این گوشی هوشمند با اندروید 13 و به احتمال زیاد رابط کاربری OneUI5 اجرا خواهد شد.

سامسونگ اس 23 اولترا

اما آنچه که هنوز مشخص نیست این است که آیا سامسونگ نسخه اگزینوس اس 23 اولترا را نیز عرضه خواهد کرد یا نه چراکه شایعات قبلی حاکی از آنند که غول فناوری تصمیم گرفته است تا تمام گوشی های سری گلکسی اس 23 را تنها به تراشه های کوالکوم کجهز نماید، اگر چه که برخی از گزارش ها همچنان به استفاده از تراشه های اگزینوس تاکید می کنند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی