|

ژستای "بهاره رهنما" به جاهای باریک کشید؛ پریا تو تیپ ضایع زد رو دست مامانش!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما این روزها انگار خیلی حال خوشی ندارد. شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که بهاره از همسرش امیر خسرو جدا شده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

بهاره رهنما بازیگری که برای خیلی ها دیگر بازیگر نیست و شاخ اینستاگرام است. بهاره خانوم 48 ساله که روزگاری جزو استعدادهای سینما و تلویزیون بود و بازی هایش تحسین همگان را برمی انگیخت حالا به بلاگری تبدیل شده که برای کسب درآمد هر چیز و هر کسی را تبلیغ می کند.

به گزارش «شایانیوز» زنِ مستقل باران این روزها خیلی حال روحی خوبی ندارد حتی شایعه طلاق و جدایی او از همسرش هم در فضای مجازی به گوش می رسد.

ماجرا از روز زن شروع شد جایی که امیر عباس خان خسروی هیچ پیام تبریکی برای همسرش استوری و پست نکرد. البته این موضوع وقتی عجیب تر شد که بدانیم امیر خسرو با انتشار استوری هایی این روزها را به چندین نفر تبریک گفت اما بهاره جزو آن ها نبود. البته خود بهاره هم در اینستاگرام یک استوری عجیب منتشر کرد که به شایعه طلاق و جدایی دامن زد.

b.rahnama_2761443914971033362_30916040

baharerahnamaa1352_2761767040882695286_46697983502

ابن را بگذارید در کنار این موضوع که بهاره و حاجی مدت هاست هیچ عکس دو نفره ای از یکدیگر منتشر نکردند و حتی در سفرها و مراسم هایی که می روند هم همراه یکدیگر نیستند. این در حالی است که تا پیش از این هر مراسمی چه مربوط به کسب و کار حاجی و یا معدود فعالیت ها و گردهمایی های مربوط به سینما و تلویزیون که بهاره در آن ها حاضر می شد امیر خسرو دوشادوش خانوم رهنما حاضر بود.

البته پیش تر هم شایعاتی در خصوص جدایی بهاره رهنما از امیر خسرو شنیده می شد و برخی دلیل جدایی این زوج را به دختر امیرخسرو یعنی انیس ربط می دهند. گفته می شود بهاره با انیس خیلی رابطه گرم و صمیمی نداشت و حتی چندی پیش هم ویدیویی از انیس منتشر شده بود که از پدرش ناراحت بود از او ملتمسانه می خواست به دیدنش برود. انتشار این ویدیو باعث شد که برخی بهاره را متهم کنند که باعث جدایی پدر و دختر شده. موضوعی که البته بهاره به شدت تکذیب کرد.

دختر شاخ بهاره کجاست؟

از دختر حاجی که گفتیم بد نیست از پریا دختر بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی هم یادی کنیم. پریای 24 ساله به نظر می رسد بعد از اینکه برای تحصیل موسیقی به اتریش مهاجرت کرده بود چند ماهی است که به ایران برگشته. البته مشخص نیست او قصد ماندن دارد یا چند صباحی مهمان بهاره و پیمان است و دوباره به وین برخواهد گشت. آن چه که درباره پریا عجیب به نظر می رسد نوع پوشش اوست. پریا عموماً لباس های عجیب غریب می پوشد و گویا خیلی دوست ندارد ظرافت و زنانگی اش به چشم بیاید. او همیشه لباس های گشاد به تن دارد و موهایش هم پسرانه و کوتاه است.

به تازگی عکسی هم از پریا منتشر شده بود که بسیار شبیه نوید محمدزاده و فرشته حسینی لباس پوشیده بود و تعدادی از کاربران به شوخی و کنایه گفتند پریا انگار دختر نوید و فرشته است!

campec.ir_1643383084

بهاره قوی و خستگی ناپذیر!

شاید هرکس دیگری جای بهاره رهنما بود و این همه هجمه به او وارد می شد خسته می شد و دیگر ادامه نمی داد. اما داستان بهاره جور دیگری است. خانوم رهنما دقیقاً در مسیری که برای خودش در نظر گرفته گام برمی دارد و در این مسیر سختی ها و ناملایمت ها را تحمل می کند تا به هدفش برسد. 

بهاره البته در این مسیر تلاش کرده که الگوی خوبی برای زنان ایران زمین باشد و شاید شعار زن مستقل هم گواه همین مدعاست. خانم رهنما در کنار پست های تبلیغاتی و ناز و عشوه هایی که در اینستگرام منتشر می کند همواره سعی کرده از زنان مستقل به خصوص در شهرها و مناطق محروم حمایت کند و اینستاگرامش تریبونی باشد برای دیده شدن این افراد.

بهاره رهنما از نمایی خیلی خیلی نزدیک!

بهاره رهنما همیشه در اینستاگرام از خودش عکس و استوری منتشر می کند اما خانوم به تازگی انگار تغییر رویه داده! او به تازگی چندین عکس از نمایی خیلی نزدیک از خودش منتشر کرده که کمی عجیب و دور از انتظار بود. این تصاویر باعث شد عده ای او را متهم کنند که با ژست های اروتیک و زننده قصد جلب مخاطب و فالوور دارد.

b.rahnama_1643119609

baharerahnamaa1352_2761037641904321925_46697983502

b.rahnama_1643170258

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت سرش نمیشه مزخرف خوب حالا هیچی ندارم هرچی تو صورتش هست عمل

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی این بهار قصدنداردپاییز شود

  • ناشناس ارسالی در

    بخدا که از این خانم بیرارم

  • ناشناس ارسالی در

    چی بگم واقعا متاسفم براتون خدایه هم هست اخرتی هم وجود داره نکنین این کاراتون بترسین از اخرت

  • ضحی ارسالی در

    آفرین کارش خداپسندانه هست

  • ناشناس ارسالی در

    دخترت شلوار کردی پوشیده

  • عاطفه ارسالی در

    از بهاره رهنما مزخرف تر و بی فرهنگ تر وجود نداره.

  • ناشناس ارسالی در

    خودت باز بد نیستی این دخترت خیلی بیمزس اینا چین پوشیده شلوار کردی و بلیز گشاد درست اصلاح دلم میخواد این باشم ولی ن دیگ اینقد بی‌مزه. وای وای بدتر دوری شدم رفتم سر گوشی

  • دختر شرقی ارسالی در

    عالی هستی بهاره جون بخدا به عشق تو وارد فضای مجازی میشم با تو انگیزه میگیرم تازه میشم عشقی خداییش بمونی برا هوادارانت

  • guv ارسالی در

    😘

  • Roya ارسالی در

    عاشقتم بهاره اهمیت به حرفهای دیگران نده.
    هر طور که باشه باز حرف میزنن

  • ناشناس ارسالی در

    به کسی چه ربطی داره زندگیه خودشه

  • عسل ارسالی در

    برای خودت زندگی کن چقدر عقده داری مردم ببیننت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی