|

"بهاره رهنما" با کلی عمل آخر شد این؛ دوستاش همه شاخ های اینستان!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما گویا به تازگی سعی می کند به جای تیپ و استایل های تنیجری کمی خانومانه لباس بپوشد تا از این طریق دل فالوورهایش را بدست بیاورد

لینک کوتاه کپی شد
6

بهاره رهنما این روزها شاخ اینستاگرام شده و هر روز یا به سالن آرایش و زیبایی می رود یا در فلان رستوران و مزون مراسم رونمایی و تبلیغ دارد.

به گزارش «شایانیوز» بهاره خانوم رهنما بعد از حواشی که در پاییز داشت و صحبت های جنجالی که درباره دست و پا دار بودنش کرد انگار کمی آرام شده و قصد دارد در اینستاگرام مشغول باشد و پول روی پول بگذارد و دیگر کمتر حرف های جنجالی بزند.

البته بهاره که خود را نمادی از عشق و عاشقی می داند و به گفته خودش عشق و رابطه برایش بسیار محترم است این روزها گویا با همسرش خیلی رابطه گرم و صمیی ندارد. این زوج که آخر هفته ها همیشه با هم بودند و کلی عکس و ویدیو از خوش گذرونی هایشان منتشر می کردند حالا مدتی است که نه بهاره از حاجی می گوید نه حاجی عکس و فیلمی از بهاره رهنما منتشر می کند.

البته شاید حاجی به بهانه روز زن سراغی از بهاره بگیرد یک عکس یا استوری از همسر معروف اش منتشر کند.

بهاره که این یکی دوسال از بازیگری و هنر فاصله گرفته بود دوباره گویا می خواهد استعدادش در سینما را به منتقدانش نشان دهد. خانم رهنما این بار نه در مقام بازیگر بلکه در مقام کارگردان پشت دوربین رفته و قصد دارد اولین فیلم سینمایی اش را تولید کند.

ladyrain.baharehrahnama_1642679260

این اثر که عطر خالی اردیبهشت نام دارد اولین تجربه فیلم بلند بهاره رهنما ست. بازیگران این فیلم بلند بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، افسانه چهره آزاد، فریبا نادری، بهناز یادگاری و محسن مالجو هستند که حضور محسن خان مالجو کمی حاشیه ساز است.

اما محسن مالجو کیست؟

 محسن مالجو که مدیر تشریفات عروسی بهاره رهنما برای ازدواج دومش بود و ظاهرا دوست صمیمی خانم بازیگر هم هست و در اکثر تصاویر بهاره رهنما حضور دارد، در نمایش نامه خوانی هم که بهاره آذر ماه داشت حضور داشت و عکسی سه نفره همراه با حاج جان منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

mohsen_maljoo_1639408559

حرف و حدیث پشت سر محسن مالجو زیاد است حتی گفته شد که محسن مالجو باعث طلاق بهاره از پیمان بوده. موضوعی که هیچ گاه نه از سوی بهاره و نه از طرف قاسم خانی تائید نشد و به نظر شایعه است.

تیپ آرتیستی و لاکچری بهاره رهنما

بهاره رهنما چهره که مدتی می شود از بورس افتاده و هرکاری هم که می کند چندان کاربر را متعجب نمیکنه و به قول معروف به چشم نمی آید. او در چند ماه اخیر روند جدیدی را در زندگی و ظاهرش ایجاد کرده . امیداوار است که به مذاق فالوورهایش خوش بیاید.

بهاره که قبلاً سعی می کرد با تیپ و استایلی تینیجری در اینستاگرام جلون دهد این روزها در جاهایی که حاضر می شود لباس هایی معقول تر می پوشد و بیشتر سعی می کند تا خانوم باشد.

b.rahnama_2754163528977018366_30916040-1

ac-image-ly1642572798cx

b.rahnama_2754163528977018366_30916040-1

البته که این تصاویر بهاره رهنما که برای تبلیغ یک رستوران هست هم بدون حاشیه نبود و خیلی ها به ژست های مصنوعی بهاره خانوم خرده گرفتند و حتی کاربرای به شوخی نوشت بهاره رهنما تو رستوران با چی مثلاً انس گرفته؟

بهاره رهنما و دوستان جدیدش

بهاره رهنما دیگر خیلی با بازیگران سینما و تلویزیون دم خور نیست. این موضوع وقتی ثابت شد که بعد از حواشی سفر بهاره خانوم  به ترکیه و افاضاتی که فرمودند هیچ کس از اهالی سینما و تلویزیون از بهاره حمایت نکرد و حتی تعداد زیادی از همکاران سابق خانوم رهنما نمک روی زخمش پاشیدند و از او به تندی انتقاد کردند.

این ها همه نشان می دهد بهاره دیگر خیلی بین اهالی سینما مقبولیت ندارد و این روزها دوستان اطرافیان خانوم همه بلاگرها و شاخ های اینستاگرامند!

ladyrain.baharehrahnama_1642069979

رونمایی بهاره خانوم از تتو رو گوشش

بهاره رهنما به تازگی بر روی گوشش تتویی زده و برخی میگن روی بخیه عملش تتو کرده که معلوم نباشه بعضیا هم میگن میخواسته خاص باشه به همین دلیل اون قسمت از صورتش رو خالکوبی کرده. البته که خانم بازیگر روی دستاش هم چند تتو دارد که به راحتی آنها را بیرون میریزد و ان در حالیست که اگر بازیگر و یا هنرمندی تتو داشته باشد نباید جایی مشخص باشد.

زدن تتو بر روی صورت خیلی از کاربران رو یاد تتلو میندازه که خب این دو تا هیچ ارتباطی به هم ندارن اما چون یک سلبریتی خانم روی صورتش تتو زده این نظرات را میدهند!

ladyrain.baharehrahnama_1641638358

ladyrain.baharehrahnama_1642353610_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سوگند ارسالی در

    که چی دقیقا به من چه بهاره جوووووون چیکار می‌کنه

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره خانم اگه راست میگی وجیگر داری صبح زود که از خواب پا میشیودست وصورتت را شستی وهنوز این آت وآشغالها را نمالیدی ب خودت یک عکس بذار تو اینستا گرام تا قیافه واقعی ات را ببینیم، با این همه عمل زیبایی وبا این همه آرایش تازه این تاپه شدی خخخخ

  • من ارسالی در

    تیپشو هیچوقت نپسندیدم درضمن اون تتوی کنار گوششو به خاطر پوشوندن جای بخیه های عمل زیبایی و کشیدن پوستش انجام داده

  • حمید زارع ارسالی در

    خانم بهاره دیگه با آب رنگ هم نمیشه قیافت را ساخت یه فکر دیگه ای بکن

  • Masrzi ارسالی در

    سلام خدایش شماها کر زندگی ندارین همش درمورد این اون نظر میدین ول کنید بابا بچسبین به زندگیتون هرکسی زندگی خودشو داره و هرجور دوست داره زندگی میکنه

  • رضا ارسالی در

    به جای این سبک بازی و عقده ای بازی برا دیده شدن و رفتن به آرایشگاه و مسابقه زیبایی سعی کن دو تا کتاب بخونی سوادت بالا بره شاید اونوقت بدونی که داری دست و پای بیخود میزنی و یه کم رام شی

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره اگه قد داشت دیگه چکار میکرد؟

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره جان شما به معنای واقعیه یک زن محترم وقدرتمند هستی

  • ناشناس ارسالی در

    اگه سیب ناشتا بعد از یک هفته این همه پوست و درخشش میکنه پس تو چرا رفتی این همه عمل کردی؟؟؟؟؟؟🧐🧐🧐🧐🤭🤭🤭🤭

  • ستایش خداوردی ارسالی در

    خوشگلم

  • فرحناز ارسالی در

    با سلام خانم رهنما ای کاش یکم به فکر عاقبت تون هم بودید عاقبت مردن ومرگه من خواب پدرتون را دیدم اسمش را علیرضا خطاب کردند نیاز به صدقه وخیرات داشت اولاد صالح خیرات ومیرات میشه برا اموات لااقل کمی هم تو گوشه و کنار این همه خرج و مخارج فکر پدرتون باشید و براشون صدقه بدهید هر هفته اموات چشم به راه صدقات ما هستند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی