|

استایل جنیفریِ "روناک یونسی" اونور آب؛ شوهر منشوری اما خوشتیپی تور کردی!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی که در جهت شاخ اینستایی شدن در تلاشه، اینبار همراه با همسر مدل و خوشتیپش استوری منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

روناک یونسی بازیگر معروف ایرانی می باشد که در فیلم و سریال های مختلفی بازی کرده و کارنامه کاری بدی هم ندارد اما خب اونقدر ها به شهرت خاصی نرسید و از هنرمندان معمولی در این عرصه بود.

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی سال هاست که به دور از ایران با سبک و ظاهری دیگر زندگی می کند. وی تا به حال دو ازدواج داشته که با شوهر دومش در حال حاضر زندگی می کند و دو پسر ب نام های مهرسام و مهراز هم دارند. خب همونطور که میدونید این روزا مخاطب سلبریتی های مهاجرت کرده و برهنه شده بیشتره تا مثلا خبرای علمی فرهنگی! از اونجایی هم که خانم های هنرمند این مسئله رو به خوبی فهمیدن همواره سعی دارن تا با نشون دادن اندام خود جذب فالوور کنند، اگر هم به خارج از ایران رفته باشی که خب بهتر از بقیه جلوتری!

همسر روناک خانم هم مدل و ورزشکار حرفه ای هستند که این خودش تو روند تولید محتوای اینستایی خیلی کمک میکنه! 

روناک یونسی به تازگی بورنگی همراه با آقای محسن میری یعنی همسر جان منتشر کرد که ژست و تیپ این دو عزیز جذاب بود و به مذاق کاربران خوش آمد. البته که یکسری هم گفتن داری ناز شوهرت رو میکشی!

ناگفته نماند روناک یونسی از دسته هنرمندان معتاد به فیلتر های اینستایی هستش و انگاری اگر فیلتر نباشه ایشون سلفی از خودش نمیزاره!

در ادامه عکس پلنگ طور خانم بازیگر را با کمی تا قسمتی آرایش و موهای فر و تازه رنگ شده اش مشاهده می کنید.

Untitled

معنی اسم پسر روناک یونسی

مهرسام به معنی پسر خورشید است و بدلیل اینکه در مهر ماه بدنیا آمده تصمیم گرفته یک نام ایرانی زیبا که همان مهرسام باشه برایش انتخاب کنند خانوم یونسی در مورد سوالی که مهرسام دوست دارد بازیگر شود یا مدل میگوید :او یک مدل خیلی خوب میشود که بازیگراست.

ronakyoonesi_1589097898_1

لباس منشوری همسر روناک یونسی!

از این ها که بگذریم روناک یونسی همسر پرحاشیه ای هم دارد او که سر پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری که هم بازیگر بود و هم مدل آشنا می شود و ازدواج می کنند.

چندی پیش تصویری از این زوج منتشر شده که روناک با وجود لباس بازی که پوشیده اما مورد توجه قرار نگرفت و به جاش آقای شوهر به خاطر تیپ گَنگ و یقه تا کجا چاک دارش بسیار مورد انتقاد کاربران همیشه در صحنه حاضر قرار گرفت!

celebrity_mahboob_1638531105

همسر روناک خانم ورزشکار هستند و اندامی تیکه ای و خفن دارند به همین دلیل برنز شدن را هم چانی استایل خود کرده و در نتیجه یقه را باز گذاشته اند تا مبادا تیپشان حیف شود!

روناک یونسی و محسن میری

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

ronakyoonesi_1582607796

ronakyoonesi_1573452268_1

وقتی روناک بعد از مهاجرت کلاس میزاره!

البته یکسری از مخاطبین هم بر این عقیده اند که روناک یونسی از ابتدا حتی در فیلم و سریال ها هم تو قیافه بود و بعد از رفتن به کانادا این کلاس گذاشتن بیشتر و بیشتر هم شد و در تمام تصاویر خانم بازیگر خودشیفته هستند!

اما رفته رفته با مشکلات و عادی شدن شرایطی که (مثلا من رفتم خارج خیلی خفنم) کلاس گذاشتن خانم خانما هم کمتر شد و حالا با کاربر راحت تر صحبت می کند. وی مدت ها پیش عکسی از خود در خیابان منتشر کرد که برخی از کاربران به نداشتن ماسکش گیر دادند و برخی هم او را شبیه به جنیفر دیدند!

ronakyoonesi_1600842298_2

5555

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی شانس داری به خدا

  • ناشناس ارسالی در

    روناک یونسی خوش بحالت

  • ناشناس ارسالی در

    خوش بحالت

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم که ابروی زن مسلمان بااون ظاهر افتضاحت بردی

  • س ارسالی در

    اگر این عمل زیبایی نبود که بیشتر این بازیگر ها شکل میمون بودند این هم یکیشون که با عمل از میمون هم زشترشده

  • نسرین ارسالی در

    حالا شما چه گیری به این بنده ی خدا دادید

  • اسفندیار ارسالی در

    تاجنیفرشدن فاصله زیادی داره

  • پارسا ارسالی در

    اتفاقاشوهرش خییلم زشته

  • ناشناس ارسالی در

    وای چقد ماهه شوهرش.

  • ناشناس ارسالی در

    ایرانیا اینقد بدبخت وحقیرن ک هیچ چیز خوبی از خودشون ندارن عرضه کنن همیشه تقلید میکنن بااینکه اینقد عمل و گریم می کنن تازه زشت ترهم میشن تا همین افغانسانم میرن خودشونو گم می کنن زود جوگیر میشن متاسفم ک زنای ایران خیلی خودشونو ارزون میفروشن

  • ناشناس ارسالی در

    زشت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی