|

"پوست سبزه ها" این رنگ ها تو استایل به شما خیییلی میاد؛ چی بپوشیم چی نپوشیم!

اگر هنوزم برای خرید های عیدانه در انتخاب رنگ لباس مشکل دارید بهتره اول رنگ پوست خود را بشناسید و اگر سبزه هستید رنگ های مناسبتون رو بدانید.

لینک کوتاه کپی شد
2

از اونجایی که عید از رگ گردن بهمون نزدیک تره و خیلی از خانم ها این روز ها درگیر ست کردن لباس هاشون هستند و خرید می کنند پس بهتره که یکسری نکات رو بهش دقت داشته باشند تا هم نتیجه ای جذاب بگیرند و هم پولشون هدر نره! برای ساخت یک استایل شیک و خیره کننده باید به موارد زیادی توجه داشت که خب شاید مهم ترینش رنگ پوست هستش. 

به گزارش«شایانیوز» در کل در هر چیزی مثل آرایش، انتخاب لباس، رنگ مو و حتی رنگ لاک و...برای هر فرد باید بر اساس رنگ پوستش باشه تا خوشگل تر به تنش بشینه وگرنه در غیر این صورت به طور ناخودآگاه ممکن است دید خوبی نداشته باشد. افرادی که پوست سفیدی دارند در انتخاب لباس شاید راحت تر باشند اما سبزه و یا گندمی ها درست است که نسبت به روشن ها انتخاب کمتری دارند اما طیف رنگی بیشتری برایشان مناسب است.

اگر شما پوست سبزه هستید باید بدانید که انتخاب درست رنگ لباس شما را به سمت برنزه جذاب سوق میدهد اما انتخاب اشتباه به سمت سیاهی و بد تیپی میبرد! پس بهتره اول رنگ پوست خود را بشناسید بعد سراغ گزینه های مناسب برای شمایی که سبزه هستید بریم.

beautyfulmag_1605038480

برای اینکه بفهمیم تناژ رنگ پوستیمون چیه باید چند تست رو انجام بدیم.

رنگ پوست به طور کل به سه دسته تقسیم میشه! (گرم، سرد، نچرال) 

_ به رگ دستاتون نگاه کنید اگر بیشتر آبی دیدین، رنگ پوست شما سرد است و روشن هستید. اگر رگ دستاتون سبز بود رنگ پوست شما گرم است و شما گندمی هستید. و اگر هم سبز داشتین و هم آبی بهتون تبریک میگم چون نچرال و خنثی هستین و تقریبا همچی بهتون میاد!

_ تست دیگه اینکه اگر رنگ سفید و مشکی در کنار پوست شما به خوبی می نشیند، پوست سردی دارید. و اگر کرم و قهوه ای خیلی بهتون میاد و به تنتون میشینه پوست گرمی دارید!

_ اگر زیر تابش آفتاب به طور مستقیم برنزه می شوید، شما دارای پوست گرم هستید و اگر ابتدا می سوزید و بعد چند درجه تیره می شوید، شما پوستسردی دارید!

استایل

اما بهترین رنگ ها برای پوست سبزه کدام است؟!

این رنگ ها را بپوشید: شمایی که سبزه هستید به طور مثال برای تابستان سر تا پا سفید شوید تا ببینید چقدر این رنگ به شما می آید. و یا اپگر میخواهید از رنگ های متفاوت استفاده کنید، رنگ های روشن طبیعی رو با هم ترکیب بزنید.

البته که بیشتر رنگ ها مناسب پوست شما هستند اما اگر میخواهید با وسواس بیشتری انتخاب رنگ در استایل خود داشته باشید بهتر است که به جای استفاده از تناژ معمولی به سراغ تناژهای تیره تر و یا روشن تر بروید!

مثلا به جای یک تی شرت شنی رنگ، بژ روشن بپوشید یا به جای پیراهن مردانه با رنگ موشی سراغ رنگ بنفش بروید.

این رنگ ها رو نپوشید: به دلیل اینکه احتمالا رنگ پوست شما هاله ای از رنگ های زرد و سبز را دارد بهتر است که به سراغ رنگ هایی که حداقل نزدیک به رنگ صورتتان است نروید چون در ظاهر شاید هیچ نقطه قوتی ایجاد نشود و همه چیز در یک تنالینه رنگی شود! البته که اگر سلیقه شما چنین رنگ هایی است در تناژ های دیگر میتوان از این رنگ ها استفاده کرد اما باید دقت داشته باشید تا همه چیز سر جای خودش باشد تا استایل و ترکیبی زیبا به شما بدهد.

در ادامه نمونه هایی از رنگ هایی که مناسب شما هستند را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خشگله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی