|

وقتی فیگورای خاصِ "فریبا نادری" تو خوشگذرونی گُل میکنه؛ خانوم واسه روز بازیگر ترکوند!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که برای عید فطر به سفر رفته بود تصویری با ژستا مثلااا هنری از خود منتشر کرد وبا استوری های مورچه ای واسه روز بازیگر ترکوند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش چهره و با حال ایرانی می باشد که بیشتر در سریال های تلویزیونی دیده میشود تا سینما، اما به تازگی فیلمی به نام "خائن کشی" در راه اکران است که بازیگرانی چون فریبا نادری، نرگس محمدی و الهام حمیدی و... در آن ایفای نقش کرده اند.

فریبا نادری از دسته هنرمندان آروم و دلنشینی می باشد که فعالیت زیادی دارد و اکتیو است و بسیااار شیطون و سرزنده در فضای مجازی! اما خب همانند همکارانش مثل خانوم رهنما نیست که دم به دقیقه به دنبال تبلیغات و معرفی و پول و اینجور مسائل باشد به همین دلیل بیشتر از خود و کمتر از خانواده عکس و فیلم منتشر می کند. اما به تازگی با تموم شدن ماه رمضان و عید فطر که خیلی ها به تفریح و خوشگذرانی رفتند فریبا نادری نیز تصویری از خود منتشر کرد که چنین بود و با هشتگ های سفر و عید فهموند که در عیدانه به سر میبره. عکس خانوم بازیگر شیطونی هایی هم داشت که به یک ژست هنری تبدیل شد.

fariba_naderi___1651594405

استوری های مورچه ای فریبا خانوم 

فریبا نادری زمان زیادی از روزمرگی خودش رو در اختیار فضای مجازی میزاره و پست و استوری هایی منتشر می کنه اما به تازگی به مناسبت روز بازیگر کلیییی استوری گذاشت و افراد ختلف رو تگ کرد که بهش تبریک گفته بودند!انگاری خانوم بازیگر از دسته کاربرانی هستش که به استوری مورچه ای تشکر علاقه منده و حوصلشم داره اما این روند چندان برای کاربر خوشایند نیست و کلافه کننده ست و در عوض میتونست تو قسمت پیوی تشکر کنه!!

fariba_naderi___1650989634

تبلیغات با فرنچ و رژ

خانم بازیگر قرتی همانطور که گفتیم در فضای مجازی بسیار فعال می باشد و عکس های زیادی هم در قالب سلفی از خودش منتشر می کند. اما فریبا نادری مدتی پیش برای عید حسابی به خودش رسید و هم موهاشو لایت آبی کرد و هم ناخناشو فرنچ! البته در این میان تبلیغاتش رو هم فراموش نکرد و هم سالن آرایشی که رفته بود را تگ کرد و هم پیجی که به قول خودش ازش لوازم آرایش خریده! البته که با ترفندی جالب دقیقا همانند بلاگر ها!

274655393_496927781810441_5363173503013222134_n

فریبا نادری حتی زیر پتو!

فریبا نادری اغلب عکس هایی که از خود به اشتراک می گذارد با هشتگ هایی عجیب است به طوری که برخی از کاربران می گفتند وی برای رو بورس بودن و شاخ شدن زیرپوستی در مجازی چنین می کند. البته که تصاویر خانم فریبا نادری تنها به این موارد خلاصه نمیشه و برای چندمین بار زیر پتو و در تخت خواب نیز عکس خود را منتشر کرده است. اما سوال اینجاست که خانم سلبریتی آیا واقعا هیییچ حای دیگه ای برای سلفی نیود که حتما باید زیر پتو اعلام حضور کنید!

ظاهرا فریبا نادری قصد دارد تا با این موارد و البته انتشار تصاویر خود با ژست های نه چندان جالب که همیشه هم لبهایی غنچه دارد با هشتگ هایی عجیب ایجاد حاشیه ای زیرپوستی کند و به نوعی شاخ اینستایی شود!!

fariba_naderi___2789621827222081251_266452035

ac-image-Xa1635924280NE

به نظر می رسد خانم های سلبریتی برای راضی نگه اشتن فالوورهای شان کمک کم دارن وارد فضای خصوص و شخصی زندگی شان هم می شوند. در واقع استوری و پست در تخت خواب پدیده ای است که به تازگی در بین خانم های شاخ اینستاگرام رواج پیدا کرده پیش گام این موضوع هم صبا خانم راد است که با استوری هایی که از اتاق خوابش منتشر کرد خبر ساز شد.

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

اما خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. 

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

fariba_naderi___1647172218

fariba_naderi___1647081616

fariba_naderi___1648488178

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    جای تأسف داره،خانم نادری،که دیگه اینقدرخودتوگم کردی وفخرفروشی میکنی،حال همه رویهم زدی
    خوبه صدقه سرشون اتون به این نقطه آسایش رسیدید
    والاهیچی نیستین بخدااا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی