|

"فریبا نادری" یه مادلینگ به تمام عیار شد؛ خانوم رفت خارج چه تغییرات شگرفی کرد!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر محبوب ایرانی می باشد که به تازگی فعالیت هایی تازه از خود رو کرد و بعد از اینکه مادلینگ شد حالا به سفر پاریس رفته است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش چهره و مشهور ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری از سن 19 سالگی بازی کرده است. وی دو باره ازدواج داشته و حال حاضر همسری پولدار و دختری کوچک به نام یارا دارد.

فریبا نادری آخرین سریالی که بازی کرد "از سرنوشت" بود و آخرین فیلمی هم که ایفای نقش کرده "خائن کشی" هستش که البته هنوز به مرحله اکران مردمی و پرده سینما نرسیده. در این فیلم بیشتر از خانوم های بازیگری استفاده شده که بیشتر تو تلویزیون بازی کرده اند و کمتر در سینما دیده میشوند مثل خانم نرگس محمدی و یا الهام حمیدی و فریبا نادری و...

اما از فیلم و سریال که بگذریم فریبا خانوم نادری از فعالین اینستاگرام و قرتی بازیای تبلیغی و مدلینگ و اینجور موارد می باشد. البته که تو این شرایط اقتصادی هر کسی ممکنه از هر طریقی بخواد درآمد داشته باشه و فردی که معروفه هم از این آپشن استفاده کرده و پول در میاره.

این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستن که برای مزون و یا سالن های آرایشی لوکس مدل میشن و یا عکاسی می کنن و... در ادامه هم ویدیویی کوتاه از فریبا نادری مشاهده می کنید.

فریبا نادری از کشور رفت!

اما بازیگران باز هم به خصوص خانوماشون سفر های زیادی به خارج از کشور دارن و خب عکس و فیلم هایی هم منتشر می کنن حالا یکی بیشتر و یکی کمتر! فریبا نادری نیز بعد مدتهاااا انگاری به پاریش رفته چرا که تصاویری از برج ایفل به اشتراک گذاشت تا خیلی ریز و مجلسی عنوان کنه که اونجا حضور داره.

279832267_3417966851756679_7541318732619645994_n

تلاش فریبا نادری واسه شبیه قریشی شدن؟!

به گزارش شایانیوز، فریبا نادری چهره ای ساده و شخصیتی آرام دارد که البته درونی شیطون است چرا که گاهی شیطنت های ریزی دارد که در نظر خود ملموس نیست اما کاربران همیشه در صحنه رو هوا میزنن و میگن! مثلا خانم بازیگر علاقه خاصی داره به اینکه تو عکساش لباشو غنچه نشون بده و این مورد یک بار دو بار دیده نشده و بلکه زیاده به همین دلیل این رفتار او را راهی برای دیده شدن میدانند. فریبا نادری بیشتر عکساش به صورت سلفی هستش که خودش از خودش میگیره و با ارایش یا لباس و دوربین خاصی نیست. در همین جهت نیز به تازگی هم عکسی سیاه سفید به اشتراک گذاشت که سیس عقاب دارد و زستی با ابهت گرفته اما خیلی از کاربران گفته بودند در نگاه اول شبیه به سحر قریشی افتاده و انگاری خانم بازیگر هم از جنجالی شدن بدش نمیاد! در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

fariba_naderi___1649944908

فریبا نادری و همسرِ مایه دار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

ناگفته نماند فریبا نادری بعد از اینکه در برنامه شام ایرانی شرکت کرد و وقتی که در شب میزبانی اش خانه و زندگی اش را به عموم نشون داد، با خفن بودن شرایط مالی و خانه زندگی اش بسیار معروف تر از پیش شد.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی