|

با این نکات طلایی کم سن دیده شو

دوست نداری سن بالا دیده شی؟ خب گوشِتو بیار بگم چیکار کنی دخترووونه و ناز بنظر بیای

خانوما تو هر سن و سالی هم که باشن دوست دارن تا سنشون کم به نظر برسه پس اگه اینطوره حتما به این مطلب سر یزنید که کلی نکته طلایی داره.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- خانومها اغلب بیشتر از آقایون به استایل و ریزه کاری های تو ظاهرشون توجه میکنن و براشون مهمه که چی با چی حتما ست باشه و یا اصلا درست و اصولی ترکیب کنن حتی اگه کامل علمش رو نداشته باشن. دختر خانوما از همون سن بچگی هم دوست دارند تا خوشگل و رنگی منگی باشن تااا سن بالا و پیری هم که برسن اگه شما ازشون تعریف کنید حسااابی ذوق میکنن و این زیبایی و لطافت جنس زن هستش.

اما موردی هم وجود داره که خانوما معمولا از یه سنی به بعد خیلییی روش حساس میشن و اونهم سن و سالشون هستش که حالا یا دوست ندارن عنوانش کنند و یا کمتر از چیزی که هستن میگن! البته که این کار چندان خوب نیست چرا که یک خانوم در هر سنی که باشه باید طراوت و زیبایی خودش رو به نسبت سنش حفظ کنه و به خودش اهمیت بده و اونقدری اعتماد به نفس کافی داشته باشه که از سنش فراری نباشه و اگه هم کسی ازش پرسید به راحتی و با حس خوب بیانش کنه.

استایل یک خانوم از آیتم های مختلفی مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی آرایش و اکسسوری تشکیل میشه که انتخاب درست و یا اشتباه هر یک تاثیر زیادی تو ظاهر شما دارن.

اما حالا جدا از همه اینها ما میخوایم در این مطلب درباره نکاتی بگی که باعث بالا رفتن و یا پایین اومدن سن خانوما میشه و تاثیر زیادی داره.

Untitled

حواست به رنگ موهات باشه

رنگ موهای هایلایت و بلوند که دیگه الان تناژ های مختلفی هم ازش اومده و خیلی از خانومای آرایشگر میتونن به زیبایی درش بیارن طرفدارای زیادی داره و خیلی از دختر خانوما هم ازش استقبال میکنن و واقعا هم بهشون میاد، اما باید در نظر داشته باشید که هرچه رنگ مو روشن تر باشه سن و سال رو بالاتر نشون میده! پس خوشگل خانوم تو هر سنی که هستید اگه قصد دارید تا پایین تر به نظر بیاید بهتره که به سمت طیف رنگی تیره برید.

Untitled (1)

طرح پارچه مانتوت خیلی مهمه ها

مانتو از مهم ترین آیتم های اسنایل خانوم تو هر سن و سالی هستش. طرح پارچه ها هم که زیاده پس بهتره که مدل و پترنی که به شما میاد رو انتخاب کنید و هر پارچه ای صرفا برای اینکه خوشگله خریداری نکنید. و یا اگه دوست دارید تا سنتون کمتر به نظر بیاد بهتره که از مانتو های طرحدار صرف نظر کنید چرا که پارچه های ساده دخترونه تر به نظر میاد.

Untitled

اسپرت شو تا دخترونه باشی

استایل های کلاسیک و خانوما در مجموع باعث میشه تا سن شما بالاتر بره و زنانه دیده بشید اما تیپ و ترکیبات اسپرت میتونه کمک بزرگی باشه برای حتی خانومای میانسال تا دخترونه تر به نظر برسن و این مورد خیلی پیشنهاد میشه و متناسب با سلیقه و سن خودتون میتونید از آیتم های کژوال و راحت استفاده کنید تا اسپرت تر باشید.

Untitled

موهاتو باز بزاررر نبند بالا

اگه قصد عروس شدن دارید که خب مبارکه! اگرم قصد عروسی و مهمونی رفتن دارید خیلی هم عالی! در هر حالت خوشگل خانوم بهتره که موهاتون رو شینیون نکیند و بالا نبرید. حالا ممکنه بگید خب چیکار کنیم؟ پیشنهاد ما به شما موهای تیره و باز هستش که با چند حرکت میتونه زیبا و آراسته بشه. 

11

گل مَنگولی بزرگ نپوووش

همه ما مامان بزرگامون لباس گل گلی دارن و احتمالا اگه شمایی که سنت کمتره بپوشیش سنت بالا تر میره. پس خانوم جان سعی کن از طرح های چهارخونه و راه راه و هندسی استفاده کنی و یا اگه گل گلی دوست داری به سراغ پارچه هایی بری که گلدوزی های ظریف و کم داره. اینجوری خیلی بهتره! هم شیکی و هم سنت دخترونه به نظر میاد.

Untitled

مدل موهای مناسب انتخاب کن

مدل موها هم در استایل و سن شما خیلی تاثیر داره. مثلا مامان خودِ من وقتی موهاشو میده بالا خیلی ساده و در سن خودش به نظر میاد اما وقتی موهاشو فرق کج میزنه واقعا دلبر و کیوت تر میشه. پس شما هم خوشگل خانوم بهتره که تو هر سن و سالی که هستید اگه دوست دارید تا کمتر دیده بشید از مدل های فرق وسط و کج و چتری استفاده کنید. حالا به نسبت سلیقه و خواسته خودتون!

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی