|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که فیلم و اینستاشون خیلی فرق دارن؛ هشدار که پَراتون نریزه!

خیلی از خانومای بازیگر هستن که تو فیلم و سریال ساده دیدینشون اما یهو تو اینستا با شکل و شمایلی نامتعارف ظاهر شدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما حتی اگه در حد فیلم بازا هم نباشیم ولی قطعا دیگه سریال هایی رو دیدم و یا مثلا چشممون خورده به تلویزیون و سکانسی رو خوشمون اومده و بعد دیگه پیگیرش شدیم! مثلا من خودم سریال "از سرنوشت" رو اینجوری دیدم و حالا تا ته فصل چهارش هم پیگیرش هستم!!

حالا همه اینارو گفتیم تا برسیم به اینکه شما حتی اگه خیلی هم فیلم دوست نباشید و یا ایرانی پسند نباشید قطعا بازیگرا رو کم و بیش می شناسید اما موضوع اینجاست که برخی از خانوما در این عرصه هستند که همیشه تو نقش ها ساده و بی آلایش و البته مثبت بودند اما وقتی تو اینستا یا گوگل عکسی واقعیت و بیرون فیلمشون رو دیدیم حسابی شوکه شدیم و مغزمون آب روغن قاطی کرده! حالا چرا؟ چون اندازه زمین تا آسمون با فیلما فرق دارن! حالا چه تو آرایش های تند و غلیظشون و چه تو استایل و نوع پوشش خفن و نامتعارفی که داشتن.

پس در ادامه با چندتا از این خانومای بازیگر آشنا بشیم و ببینیم فرقشون با تو فیلماشون چجوریاست!

Untitled

سمیرا حسن پور دختر ساده پایتخت و جینگولِ اینستا

سمیرا حسن پور رو شاید از رو اسمش نشناسید ولی تو دو سریال پر بیننده بازی داشته که الان یادتون میارم! این بازیگر جوان که از هنرمندان به نسبت کم حاشیه هستش در سریال "پایتخت 1" نقش گلرخ رو داشت که ارسطو خیلی عاشقش شده بود و چهره ای بسیااار ساده داشت! وی در سریال جیران هم بازی کرد که خب اینجا دیگه چهره ای لعابدار تر داشت اما اگه سری به پیج وی بزنید متوجه خواهید شد که چقدررر ژیگول طور هستش و چون دستی هم بر مدلینگ داره  گاهی اوقات کلا تغییر چهره ای عجیب میده!

سمیرا حسن پور آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

Untitled

دنیا مدنی ساده و مظلومی که خیلی مغرور و جینگوله

دنیا مدنی بازیگر جوان و جذابی می باشد که البته به واسطه مامان جانِ معروفش یعنی خانوم رویا تیموریان پا به این عرصه گذاشت و با عکسای خفن خودش هم تو اینستاگرام معروف تر شد. دنیا مدنی در سریال "رهایم نکن" نقش دختری مظلوم رو داشت که بهش تجاوز شد و همین سریال هم باعث شد تا مخاطب به سمت صفحه اینستاگرام او برود و جذب فالوور داشته باشد اما تصاویر خانوم بازیگر با نقشش بسیار تضاد داشت و هر چه گذشت دنیا مدنی بیشتر مغرور شد و تصاویر خود را هم هر بار با ظاهری لعابدارتر منتشر کرد.

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

Untitled

فلور نظری یه مامانه مهربون و ساده که شد خانومِ پروتزی و خفن

فلور نظری هنرمند شناخته شده ای می باشد که اغلب او را در سریال های تلویزیونی دیدیم نه سینما و همیشه هم نقش هایی مثبت داشته با چهره ای دوست داشتنی! اما مدتی میشه که خانوم بازیگر یه بکوب بسازی در چهره خود ایجاد کرده اند که از طبیعی بودن در اومده فِیسشون و حالا فلور نظری رو با لب های پر از ژل و بینی عمل کرده و بوتاکس زده می بینیم که بسیاری از کاربران رو متعجب کرده! ناگفته نمونه خانوم بازیگر با وجود این موارد خیلی هم به فیلتر های اینستایی اعتیاد پیدا کرده اند که همه اینها با ارایش از وی چهره ای به دور از سریال ها ساخته.

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد و هم اکنون 49 سال سن دارد. وی از سال 1375 وارد عرصه هنر و بازیگری شد. نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است.

فلور+نظری+(1)

نفیسه روشن خانوم مدیری که مثبت بود و منفیِ زرقی برقی شد

نفیسه روشن تا همین چند سال پیش از هنرمندای دوست داشتنی بود که همیشه تو نقش دخترای معصوم دیده میشد و واقعا هم نقش منفی بیهش نمیومد و اتفاقا خیلی هم هوادار داشت اما تو دو سه سال اخی خانوم بازیگر رویی دیگر از خود هم در ظاهر و هم در رفتار نشون داد جوری که حالا دیگه چندان جزو بازیگرای محبوب حساب نمیشه.  وی علاقثه بسیار زیادی به لباساس زرق و برق دار داره اما اعتماد به نفش خوبش باعث شده تا از فیلتر مثل خیلی ها اتسفاده نکنه و با چهره نچرالش تو اینستا باشه اما خب استایل هایی که داره همیشه ازون مدل تو چشمی هاست!

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

Untitled

مرجانه گلچین سن و سال بالا ولی از صد تا جَوون جینگول تررر

مرجانه گلچین بازیگر سن و سال دار اما جذاب و باحال ایرانی می باشد که اگه از دنبال کننده هاش تو اینستاگرام نباشید احتمالا از استایل های دیدنی و صحبتی که ما میخوایم دربارش داشته باشیم خبر خاصی ندارید اما مرجانه خانوم گلچین با کمال تعجب هواداران بسیار زیااادی دارد در حدی که میبرنش رستوران و واسش مهمونی هایی خفن و لاکچری میگیرن! اما نکته ای که هست اینه که مرجانه گلچین همیشه در فیلم و سریال ها ساده دیده شده و ممکنه شما بگین خب تو صدا و سیما همنیه دیگه! اما چیزی که مد نظر ماست اینه که خانوم خانوما از بازیگرایی هستن که در اینستا و زندگی واقعی خود با پوشش و میکاپ هایی تند دیده میشن که گاهی جنجالی می شود.

مرجانه دلدار گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران می باشد که تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی