|

دل نازکیِ "الهام حمیدی" با ماهلین قشنگش لو رفت؛ سلطووون بوتاکسه ولی میگه نچرالم!

الهام حمیدی به مناسبت روز دختر پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و این روز رو به همه دخترها و دختر خودش ماهلین خانوم تبریک گفت

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که البته همیشه ایشون رو با نقش های مثبت خانومانه دیده اید تو فضای مجازی و اینستاگرام خیلی با فیلم هاش فرق داره. اینکه همش به خانم نقش های مثبت پیشنهاد می شه شاید خیلی تقصیر خودش نباشه چرا که الهام خانوم چهره معصومی و جذابی داره این باعث میشه همه کارگردان ها نقش های مثبت بهش پیشنهاد بدن اما خب در زندگی واقعی اینطور نیس و از هنرمندان شیطون و قرتی طور می باشد.

به گزارش «شایانیوز» الهام خانوم حمیدی دو بار تا حالا ازدواج کرده ازدواج اول خانوم بازیگر مربوط به سال های خیلی دور بود. خانوم بازیگر سال 76 و زمانی که فقط 20 سال داشت عاشق شده بود. البته این عشق و عاشقی خیلی دوام نیاورد و الهام خیلی زود از همسر اولش جدا شد.

الهام حمیدی بعد از 21 سال مجردی سال بهمن سال 97 و زمانی که 41 ساله بود با علیرضا صادقی ازدواج کرد. شوهر دوم خانوم بازیگر تاجر است و حسابی پولش از پارو بالا می ره! الهام بعد از ازدواج دومش خیلی زود بچه دار شد و خرداد 99 پسر دار شد و اسمش رو هم الین گذاشت به فاصله یک سال فرزد دوم الهام حمیدی به دنیا اومد و این زوج خفن اینبار دختردار شدند.

حالا و به مناسبت روز دختر الهام حمیدی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خطاب به دختر ماهلین نوشت:

اگر میخواین لبخند خدا رو ببینین، به صورت دختراتون نگاه کنین

اونایی که چشم هاشون زیبایی، لطافت و مهربونی داره.

این روز قشنگ رو به تموم دخترای ایران، که سال ها با همه محدودیت هاشون ثابت کردن چقدر می تونن قوی باشن و از خواسته هاشون کوتاه نیان تبریک میگم.

ماهلین قشنگ مامان، از روزی که تو به دنیا اومدی خونه آغشته ست و به بوی مهر و مهربونی. روزت مبارک عزیز دلم.

وقتی بزرگ تر شدی یاد بگیر هیچ وقت از خواسته های دنیای قشنگ دخترونه ت دست نکشی.

دخترای عزیز که همراه منین، روزتون مبارک

284649941_417678046650086_5201739739438095949_n

ماجرای دل نازکی الهام خانوم حمیدی!

الهام حمیدی چندی پیش در برنامه رخ به رخ شبکه دو حاضر شد و به سبک و سیاق این برنامه جلوی آینه قرار گرفت و با خودش صحبت کرد. الهام حمیدی وقتی جلو آینه قرار گرفت برای دل نازکی که دارد گریه اش گرفت و همین شد که سوژه ای به دست کاربران افتاد. خیلی ها از این حال خانوم بازیگر ناراحت شدند و برخی هم گفتند مقصر خود الهام حمیدی است و نباید به این میزان حاشیه سازی کند!

الهام حمیدی واقعاً بوتاس و عمل زیبایی نکرده؟

الهام حمیدی مدعی هستش که هیچ کار زیبایی و عمل و بوتاکسی نداشته اما تو بیشتر عکس هایی که خانوم بازیگر از خودش منتشر کرده و میکنه ابروهایی بسیار بالا رفته داره که خب قطعا چنین غلیظ نمیتونه خدادادی و طبیعی باشه!

272391282_962275904388691_7348234964585673810_n

الهام حمیدی مدتی پیش هم تصویری آسانسوری از خودش منتشر کرد که مدل چشم و ابروی خانم بازیگر مورد توجه قرار گرفت. الهام در عکس نوشت چه جمعه ای زیبایی خواهد بود وقتی بهترین ها را برای دیگران بخواهید.

از این تصویر می توان دو تا برداشت متفاوت داشت. برداشت او که احتمالاً مدنظر خانوم بازیگر هم بوده این است که از چهره‌ی الهام حمیدی در این عکس مشخص است که در حال خواستن تمام خوبی‌ها برای دیگران از اعماق وجودش است.

2797175_442+(1)

اما برداشت دوم که کمی شوخی و طنز داره:

اگر قصد بوتاکس کردن دارید و مقدار بالا رفتن ابروهایتان برایتان مهم است به شما پیشنهاد می‌کنیم، این عکس الهام حمیدی را به عنوان مثال نقض به دکتر خود نشان دهید!

به هر روی اون چیزی که از این دو تصویر برمیاد این است که الهام خانوم حسابی بوتاکس تزریق کرده و چندتایی هم عمل زیبایی داشتند. اگه قبول ندارید خوب اینم عکس قدیمی از خانوم بازیگر مقایسه دیگه با شما....

Untitled (1)

الهام حمیدی آرایش عروس وار!

الهام حمیدی اغلب به دلیل نوع تیپ هایی که میزند مورد انتقاد کاربران قرار می گیرد. وی بسیار علاقه مند به میکاپ های تند و غلیظ است که چهره نچرال و ساده ای که در تلویزیون می بینید را از این رو به اون رو می کند.

الهام حمیدی باوجود اینکه در اینستاگرام بیش 3 میلیون فالوور دارد اما فعالیت کمی دارد به جایش خانم بازیگر در مزون های لاکچری رفت و آمدش فراوان است. در ادامه تصویری از او را غرق در آرایش است را مشاهده می کنید. ورد دیگه هم که در خصوص الهام خانوم حمیدی و میکاپش جلب توجه می کنه علاقه زیاد خانوم به عروس طور شدن است. 

cinema.galllery_1622206126

elhamhamidiiii_1550227266

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی