|

تیپِ بگ شومیز "ترلان پروانه" با جذَبه ناااب؛ خانوم یه پا استایلیست خارجی طور شدن!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه که به تازگی کلی فیلم جذاب بازی کرده عکس های زیادی از خود در اینستاگرام منتشر میکنه و اینبار شلوار بگ خانوم مورد توجه بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر جوان و البته جذاااب ایرانی می باشد که دیگه از آرتیست های اسم و رسم دار کشور و سینما محسوب میشه. وی که از بچگی در این عرصه بوده شاید بشه گفت کارنامه و سابقه کاری بیشتری نسبت به خیلی از بازیگران سن بالا دارد!

ترلان پروانه به تازگی در علف زار بازی داشت و همیشه هم از نقش های اصلی و باحال فیلم هستش که تاثیر زیادی روی فیلم داره. ترلان پروانه تو اینستاگرام حدود 2 میلیون و 100 هزار فالوور داره و تو اینستاگرامش به صورت پکیج های چندتایی تو هر لوکیشین عکس های خوشگل و جذاب می زاره. همین موضوع باعث شده عکس های خانوم بازیگر تو اینستا به شدت دیده بشه و البته کلی هم لایک و کامنت بگیره.

در ادامه عکس های جدید خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که جدیدا همش عکسا و تیپاش شده ای مدلی! با یه کپشن شاخ ، البته ک استایلای ترلان پروانه نیز همیشه مورد استقبال قراره میگیره، چه آقایون چه خانوما!!

tarlan_parvanee_2851657269640017422_1317736181

البته که با یه عکس خوشگله اینجوری خبر میده و بعد میره سراغ پست اصلی که پایینی میشه.

tarlan_parvanee_1654178356

ترلان خانوم با دو کیلو ژل اومد!

ترلان خانوم پروانه رو با موهایی بلند و فرفری و چهره ای نمکی به یاد داریم ولی بزرگ که شد دید نمیشه هیچ دستی تو صورتش نبره و از طرفیم میخواست متفاوت باشه و نچرال بودن فیسش رو تا حدودی حفظ کنه! به همین سبب رفت و یهو با کلی ژل تزریق شده اومد و اونجا بود که خیلی از کاربران اصلا چهره او را دوست نداشتند و خب شما هر چقدرم که طبیعی ژل بزنی بازم طبیعی نیست!

در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که احتمالا فیلتر اینستایی روی صورت دارند اما لب های شتری ایشون چندان جالب به نظر نیومد با کامنت کاربران همزاه شد!

tarlan_parvanee_2845449867334061037_1317736181

ترلان خانوم پروانه جزو بازیگرای زن ایرانی با چند رابطه عشقیِ پیچیده!

ترلان پروانه با اینکه خیلی سن و سال بالایی نداره و فقط 24 ساله است تو این چند سال اخیر چند رابطه عاشقانه با افراد مشهور داشته اما هنوز ازدواجی در کار نیست. چندین بار شایعاتی درباره ی ازدواج و روابط ترلان پروانه با افراد سرشناسی مثل ارسلان قاسمی، سعید عزت‌اللهی و فرشاد احمدزاده نیز شنیده می شد که هر کدام داستان های خاص خودشان را داشتند و در آخر هیچ کدام هم به سرانجام نرسید. البته که این ها همه برای قدیم خانم بازیگر هستند و ایشون بعد از این اشخاص با آقایون بیشتری هم دوست شدند و طبق شنیده ها مدتی هم روی میلاد کی مرام کراش داشتند که ظاهرا به بن بست خورد. 

البته ترلان خانوم چندی پیش در نهایت به این اخبار واکنش نشان داد گفت: «هیچ گونه رابطه‌ای میان من و این دو شخص نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه‌سازی‌ها بوده‌اند و در ارتباط با حاشیه‌سازان هم اقدام‌های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.»

این ادعاهای ترلان پروانه در حالی مطرح شد که او هیچ اشاره‌ای به آن فیلم پخش شده در فضای مجازی که گفته می‌شد از او و فرشاد احمدزاده در یکی از کافه‌های تهران گرفته شده‌است نداشت.

farshad-ahmad-zadeh-instagram-biyografi-11

راحتی بیش از اندازه بازیگرا تو استایل!!

ترلان پروانه بیشتر مواقع به دلیل پوشش هایی که انتخاب می کند حاشیه ساز می شود. به تازگی هم تصویر از خانم بازیگر منتشر شد که با خانم ستاره پسیانی نشسته اند اما خب لباس کوتاه و شلوار جذب ترلان پروانه با نوع فیگوری که گرفته نامتعارف از آب دراومد و بعید است که خانم خانما از نتیجه این عکس بی خبر بوده باشد اما ظاهرا براشون اهمیت خاصی نداره کسی هم دیگه به بازیگرا گیر نمیده! به همین دلیل بسیاری از کاربران خشمگین شده و انتقاداتی به آن ها دارند. برخی هم با افکار مریضشان نظراتی ناجور میدهند! 

bazigaran.zan.ir_1644774299

ترلان خانوم عاشق اسب و رقص!

ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی