|

فاز گرفتنِ عجیب "الهه حصاری" با آهنگ میم چ؛ دندونای رووو مخِ خانوم بازیگر تو عکسا!

elahe hesari shayanews

الهه حصاری از بازیگران محبوب و خوش چهره سینماست که معمولا با ژستا و استایلش حاشیه ساز میشه. او اخیرا عکسی برای تولد بازیگر خانوم منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهه حصاری از بازیگران محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که برای اولین بار در مجموعه "قلب یخی" و پس از اون در "شوخی کردم" مهران مدیری خوش درخشید و تونست فورا در کنار بهترین هایِ سینما قرار بگیره. او معمولا در فضای مجازی حاشیه ساز نیست؛ ولی با استایل و ژستاش حواشی خاصی واسه خودش درست میکنه.

الهه حصاری اخیرا استوری منتشر کرد و باز هم با استایل جینگولش به چشم خیلی از کاربای فضای مجازی اومد. او در این استوری تولد "مه لقا باقری" بازیگر محبوب و همسر جواد عزتی رو تبریک گفت. الهه خانوم بعد از سریال زخم کاری عکسای جورواجوری با مه لقا خانوم میگیره و گویا خیلی با هم ندار شدن. الهه حصاری تو این عکس موهای بلند و گیس کردش رو باز به رخ بقیه کشید و با چهره ساده و بدون میکاپش عین دخترِ مه لقا به نظر میرسه، در حالی که اختلاف سنی چندانی هم با هم ندارن.

358894101655119691

الهه خانوم، ژست بگیرِ اعظم!

الهه حصاری متولد 1369 در شهر قزوینه و برخلاف اینکه یه ترک اصیل به حساب میاد، ولی عاشق اینه که یه دختر جنوبی بود و عکسای مختلفی هم کنار بندرای جنوب گرفته و به گفته خودش شیفته آهنگ خرمشهر "محسن چاووشیه".

الهه خانوم کلا علاقه زیادی به سفر و گشت و گذار داره و البته ژستای خاصش تو طبیعت هم همیشه سوژه خیلی از کاربران فضای مجازی میشه. به گفته طرفداراش الهه حصاری به قدری توانایی داره که میتونه هفتصد تا عکس با یه شاخه گل بگیره و میشه گفت بخاطر علاقه بی نهایتش واسه متفاوت به نظر رسیدن، هر کاری لازم باشه میکنه!

elahehesari_1651681325_10256

زیبایی نچرال خانوم بازیگر!

الهه حصاری از بازیگران تقریبا نوپایی به شمار میاد که تابحال کارای زیادی واسه به چشم اومدن و شهرت بیشتر تو فضای مجازی کرده؛ ولی او برخلاف بازیگرای دیگه که با میکاپ و مدل شدن در تلاش واسه جذاب تر به نظر رسیدن هستن، او تنها با ژست و استایل های عجیب و البته حرص درآر واسه بعضیا این کار رو انجام میده.

الهه خانوم کلا اهل آرایش و میکاپ اونطور خاص نیست و به گفته خودش بخاطر اهمیت دادن بسیار به پوستش این کار رو میکنه. درواقع شاید به همین خاطره که با وجود اینکه الان 31 سالشه ولی همچنان عین دخترای هجده ساله به نظر میاد و از دید خیلی از ظاهر آرتیست طوری داره!

elahehesari_1638730633_2

elahehesari_1630863857

خطای دید عجیب از حجاب الهه خانوم!

به گزارش شایانیوز: چند وقت پیش شایعه ای درباره خانوم حصاری دست به دست چرخید که خبر از کشف حجاب او میداد. این قضیه شایعه های زیادی برای این بازیگر درست کرده بود. اما واقعیت اینه که عکس الهه حصاری در تاریکی این خطای دید رو به وجود آورده بود که گویا این بازیگر هیچ چیزی بر سر نداره. ولی بهتره بدونین این قضیه هم یکی دیگه از شیطنت های الهه خانومه و کلاه مشکی که سرش گذاشته در تصویر خیلی معلوم نیست.

elahehesari_1606680332_2

الهه حصاری سرش فقط به کار خودشه!

الهه حصاری در کنار حرفه بازیگری پیگیر ورزش هم هست و علاوه بر اینکه به سلامت پوستش خیلی اهمیت میده، فیزیک و آرامش روانش هم خیلی براش مهمه. در همین رابطه هم ورزش هایی مثل یوگا رو مدام انجام میده و معتقده باید تو زندگی همواره ارامش روجی داشت.

الهه خانوم مجرده و گویا حالا حالاها قصد شروع یک زندگی مشترک رو نداره. او معمولا مصاحبه های کمی درباره زندگیش و علاقه هاش انجام میده و دوست نداره خیلی خودش رو وارد حاشیه کنه و هر اتفاق خاصی هم که تو کشور بیفته، او بی تفاوت از کنارش رد میشه و کلا کاری به کار کسی نداره.

elahehesari_1647957238_2

persian_art_news_1636895491

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی