|

تیپ مونوکروم "نیوشا ضیغمی" با یه حجاب کامل؛ شوهر تاجر از عشق خانوم چه کادویی گرفته!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون به تازگی و بعد از مدت ها در یک سریال جدید و آن هم با ظاهری کاملاً متفاوت حضور پیدا کرد

لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی جزو بازیگران بازیگر خوش چهره و خوش نقش سینما تلویزیون است. نیوشا ضیغمی تا به حال چند عمل زیبایی در چهره خود داشته و خُب از زیبا رویان سینما هم محسوب میشه که برخی میپسندن و هوادارشن و برخی هم اصلا منکر استعدادش تو بازیگری میشن و معتقدند خانوم فقط به خاطر اینکه چهره جذابی داره افتاده تو مسیر بازیگری....

به گزارش «شایانیوز» نیوشا هم مثل خیلی از سلبریتی ها مدتی است که از تلویزیون فاصله گرفته و بیشتر یا درگیر سینما است و یا در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش می کند. اما گویا به تازگی و بعد از چندین سال دوری خانوم بازیگر با سریال بی نشان به اب تصویر تلویزیون برگشته.

نیوشا در مصاحبه ای از بازگشت خود به تلویزیون خبر داد و گفت: بعد از سال ها به تلویزیون برگشتم و دلیل آن هم فیلمنامه خوب آن است. این نقش از شخصیت هایی که بازی کرده ام دور است و نقش زنی متفاوت است که در زندگی شخصی با چالش های زیادی روبه رو است و در بحبوبه اتفاقات زندگی اش به شخصیت شهاب برمی خورد.

نیوشا ضیغمی از اون دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همیشه با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می کند حالا اما خانوم خانوما با یه چهره ساده و بدون آرایش جلو دوربین تلویزیون قرار گرفت.

manto_blogger_1623492598

نیوشا و کلی تبلیغ واسه سالن های زیبایی

نیوشا ضیغمی که در تبلیغات عجیب ید طولایی داره اینبار ابروهای خود را به دست یک سالن خدمات زیبایی سپرد و مثل بنننز ازشون تعریف و تمجید کرد! خب قطعا وقتیم چنین خانومی که اهل اینجور کارهاست از چیزی تعریف میکنه خیلی ها به سمت اون سالن میرن و اعتماد میکنن. در ادامه ویدیویی که از نیوشا ضیغمی منتشر شده را مشاهده می کنید. البته اینم بگیم که خود خانوم بازیگر هم صاحب یک کلینیک زیبایی خفن تو شمال شهر هستند و اصلاً یکی از دلایل اینکه کم کار شده هم همین مشغله های زیاد کلینیک هست.

هدیه بزرگ آقای تاجر به نیوشا ضیغمی

از این ها که بگذریم از اونجایی که این روز ها در موارد مختلف چشم و هم چشمی بین خانم های سلبریتی زیاد شده در روز مادر و روز زن هم خیلی از هنرمندان از کادوهای همسرشون رونمایی کردند که یک وقت کم نیاورند. نیوشا ضیغمی نیز به تازگی استوری ای منتشر کرد که بومرنگی از دسته گل بزرگ آقای شوهر بود که به مناسبت روز زن به خانم بازیگر هدیه داده بود اونم یواشکی و نصفه شبی!

روی استوری، پیج کاری همسر رو هم تگ کرد و این وسط خیلی ریز و مجلسی تبلیغی هم برای او شد. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی در کار تجارت نقره می باشد و وضع مالی خوبی دارد و حتی با سرمایه گذاری در فیلمی که نیوشا ضیغمی بازی کرده بود به او نزدیک شد و خواستگاری کرد!

نیوشا بلاخره عکس لناشو رو کرد!

نیوشا تا همین چند وقت اخیر خیلی عکس و ویدیویی از دخترش منتشر نمی کرد موضوعی که باعث کنجکاوی فالوورهایش هم شده بود. کار تا جایی پیش رفت که برخی از کاربران می گفتند لنا کوچولو چون شبیه به قبل عمل مادرش شده احتمالا چهره زیبایی ندارد برای همین عکسی از او نمی گذارد، اما این نظرات در او اشتباه است. نیوشا ضیغمی پس از مدت ها عکسی مادر و دختری و جالب منتشر کرد که در حال چلوندن لنا می باشد.

newshazeighami_1638644683+(1)

نکته جالب درباره استوری خانوم بازیگر اینه که حتی وقتی عکس با دخترش هم میذاره، باز هم از تبلیغ کردن واسه کلینیک زیباییش نمیگذره و هر جور شده میخواد تو اینستا یه شاخ چشم گیر باشه با تعداد فالوورایی که اینستا تابحال به خودش ندیده و نخواهد دید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی