|

تو قرار عاشقونه میره تو نخ سرتا پات؟ نترس خودم تیپتو میسازم از مانتو تا آرایش

لباسی که در اولین قرار عاشقانه می پوشید، ممکن است مهم ترین لباس زندگیتان نباشد اما مهم است که در آن روز ظاهری زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

وقتی بحث از قرارهای عاشقانه به میان می‌آید، اولین‌ها همیشه پر تنش و استرس‌زا هستند. افراد غالبا به این موضوع فکر می‌کنند که باید چه لباسی بپوشیند.

به گزارش «شایانیوز» در واقع اصول و قواعد پوشش برای مکان‌ها و دیدارهای مختلف، متفاوت است. ما در این مطلب به لباس و اکسسوری‌های زنانه‌ای خواهیم پرداخت که می‌توانند آراستگی شما را برای یک قرار عاشقانه و رمانتیک، بیشتر جلوه دهند و زیبایی شما را چشمگیر و دو چندان کنند پس ما همراه شوید.

تو اولین قرار عاشقانه مانتو چی بپوشم؟

اولین و اصلی ترین آیتم لباس برای خانم های ایرانی مانتو است.انتخاب رنگ مناسب مانتو برای اولین قرار عاشقانه ممکن است برایتان مقداری دشوار باشد. لازم نیست از لباس هایی با رنگ های پر توجه استفاده کنید. کافی است لباسی را انتخاب کنید که رنگ آن با تنالیته رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد و بتوانید اجزای دیگر استایل تان را با آن ست کنید.

مانتوی ساده کوتاه، مانتوی ژاکارد و کت تک گزینه های مناسبی برای قرار عاشقانه هستند و برای اینکه تیپتون حالت یکنواخت نداشته باشه مانتوتون با یه شال رنگی ست کنید.

نکته کلیدی: وقتی فکر می‌کنید برای اولین قرار عاشقانه چه بپوشم، از جین غافل نشوید. شلوار جین یکی از بهترین بخش‌های کمد شماست. بهتر است سراغ جین تیره بروید. جین‌های رنگی یا روشن را برای مناسبت‌های دیگر نگه دارید.

53ef8cfb4ec0a37bbccdeace24cd9efc

اکسسوری مناسب برای یک قرار عاشقانه

لباس زیبا، عطر مناسب و بسیاری موارد دیگر هست که در قرارهای دو نفره باید به آن‌ها توجه شود. اما آنچه ما در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، اهمیت انکارناپذیر اکسسوری‌هایی است که برای تکمیل استایل خودتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اکسسوری‌ها باید متناسب با لباس شما انتخاب شوند. پس ما در اینجا به معرفی گروهی از اکسسوری‌ها خواهیم پرداخت که از بین آن‌ها بتوانید ایده بگیرید. انتخاب پالت رنگی تیپ و استایل شما به ‌عهده‌ی خودتان است.

با یک گردنبند طرح قلب عشق خودتون رو نمایان کنید!

اجازه دهید عشق، زیبایی شما را دوچندان کند. استفاده از یک گردنبند زیبا به شکل قلب نیز ایده بعدی است. این گردنبند می‌تواند به رنگ نقره‌ای یا طلایی باشد؛ انتخاب با خودتان است. فقط اگر به ‌غیر از گردنبند از زیورآلات دیگری نیز مایلید استفاده کنید. هارمونی و هماهنگی بین جنس و رنگ آن‌ها را فراموش نکنید. چه چیز بیشتر از یک دستبند زیبا که بر روی مچ دست شما قرار گرفته باشد، می‌تواند هنگامی‌که دست در دست یارتان می‌گذارید؛ خودنمایی کند؟ جزئیات مهم هستند. پس با انتخاب‌های به‌جا می‌توانید کاری کنید تا این قرار عاشقانه و جزئیاتش برای همیشه در خاطره دلدار شما بماند.

گردنبند طرح قلب  و بی نهایت.jpg-1222-

گوشواه بزرگ و انگشتر نگین دار فراموش نشه!

زیور آلات ساده و مینیمال اما زیبا و تاثیرگذار هم می‌توانند انتخاب شما باشند. چراکه نه؟ مثلا یک جفت گوشواره حلقه‌ای، یا گوشواره آویز و بلند. در کل گوشواره‌های بزرگ همیشه نگاه را به سمت سر و گردن جذب می‌کنند. انتخاب گردنبند، انگشتر و یا دستبندهای نگین‌دار نیز می‌توانند از دیگر گزینه‌های شما برای انتخاب باشند.

نکته کلیدی: به غیر از طلا و نقره به یک گزینه دیگر نیز می‌توان فکر کرد. مروارید! استفاده از مروارید به‌ حدی زیباست و حس زنانگی را القا می‌کند که شاید بتوان گفت در خیلی از موقعیت‌ها می‌توان این زیور زیبا را استفاده کرد؛ به‌خصوص که مرواریدها رنگ صورتی هم دارند.

Hoops

آرایش و لاک ناخن مناسبه یک قرار عاشقانه

بعضی افراد ترجیح می‌دهند ریسک نکنند و همیشه رنگی که مطمئن هستند به آن‌ها می‌آید را برای آرایش انتخاب کنند. اما فراموش نکنید که رنگی عاشقانه‌تر از قرمز وجود ندارد. قرمز رنگ قلب و رنگ گل رز است که بر اساس یک قانون نانوشته نیز به نماد روز عشق نیز تبدیل شده است. 

پس اگر تا به‌ حال جزو خیل عظیم طرفداران این رنگ دلبرانه نبوده‌اید، برای رژ لب و رنگ لاک ناخن‌هایتان در یک قرار عاشقانه قرمز را انتخاب کنید. قرمز به اکثر تناژهای رنگ پوست می‌آید.

زرشکی، صورتی و دیزاین آن‌ها با رنگ‌های دیگر می‌تواند جزو انتخاب‌های بعدی شما باشد.

لاک-قرمز

نبایدهای استایل اولین قرار عاشقانه برای خانم‌ها کدامند؟

آرایش غلیظ: همان‌قدر که آرایش ملایم می‌تواند طرف مقابل شما را جذاب کند، آرایش سنگین و غلیظ اثر بدی به‌جا می‌گذارد. اگر سنگین آرایش کنید، به نظر می‌رسد خواسته‌اید چیزی را در صورت‌تان بپوشانید.

اکسسوری زیاد: انتخاب زیورآلات بزرگ، شلوغ و چشم‌گیر، حواس طرف مقابل را پرت می‌کند؛ بنابراین شنونده‌ خوبی برای شما نخواهد بود. بهتر است در انتخاب و تعداد اکسسوری محافظه‌کار باشید.

لباس راحتی و گشاد: نباید ظاهر شما طوری باشد که انگار تازه از خواب پا شده‌اید. لباس‌ راحتی، شلوار گشاد، هودی، تی‌شرت‌های گشاد و بلند را فراموش کنید.

لباس باز: در پوشیدن لباس باز زیاده‌روی نکنید. اگر تاپ به تن دارید، شلوار یا دامن بلند با آن ست کنید. اگر دامن مینی یا میدی پوشیده‌اید، بلوز آستین بلند همراهش کنید. خلاصه کاری کنید تعادل رعایت شود.

شما اولین دیدار عاشقانه‌تان را به یاد دارید؟ چه لباسی در آن روز به تن کرده بودید؟ تجربیات خودتون رو از اون روز به خصوص با ما و مخاطبان به اشتراک گذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی