|

ست های مناسب شومیز چیست؟

با انواع مدل شومیز یه جوری خوشگل کن که لِنگَت نباشه؛ خوشتیپ باش اونم بی دردسر

این روزها یکی از محبوب ترین و ترند ترین انواع مانتویی که میبینیم مانتو شومیز ها هستند که ست کردن باهاشون کار سختی نیست فقط کمی دقت می خواد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- روزهای گرمِ تابستونی همیشه برای خانم ها یه معضل بزرگ به همراه میاره اونم اینه که چطوری باید لباس بپوشند تا هم زیبا و آراسته باشند و هم گرما اون ها رو از پا درنیاره، به همین خاطر انتخاب مانتو مناسب توی فصل های گرم اهمیت خیلی بالایی پیدا میکنه؛ حالا منظور از مانتو مناسب چیه؟ مانتویی که هم زیبا باشه، هم شیک باشه و بشه باهاش استایل های درجه یک درست کرد و هم خنک و سبک و راحت باشه. از اونجایی که آیتم های اصلی زیاد شدند سوالی که مطرح میشه اینه که اصلا مگه همچین گزینه ای وجود داره؟ مسلما بله. بهترین گزینه ای که می تونه مثل یه معجزه تو کمد هر خانم خوش سلیقه و خوشتیپی ظاهر بشه یه شومیز اور سایز و ترجیحا رنگی است که تمام آیتم های بالا رو هم ارائه میده.

با انواع مدل شومیز یه جوری خوشگل کن که لِنگَت نباشه

ممکنه در وهله ی اول این طور به نظر بیاد که مانتو شومیز ها خیلی گزینه دم دستی و معمولی ای هستند اما اصلا این طور نیست، این روزها شومیز ها به یکی از اصلی ترین ترند های سال تبدیل شدند که کلی طرح و رنگ متنوع و جذاب هم ازشون موجوده فقط کافیه تو انتخاب رنگ و البته شلوار ستش دقت کنید تا بتونید به تیپ شیک و توووپ برای خودتون بسازید.

با همه این اوصاف ممکنه تصور این که شومیز ها چطور می تونند پایه گذار یه استایل خوب بشند، کمی برای شما دشوار باشه به همین خاطر در ادامه ما چند استایل خوب با شومیز رو به اشتراک میگذاریم که مطمئنا به کارتون میان و بهتون کمک میکنند تا این بار شومیزتون رو جوری استایل کنید که حسابی از تیپتون لذت ببرید.

1.ست شومیز با شلوار راسته

همون طوری که می دونید شلوارهای راسته معمول ترین نوع شلوار هستند که غالبا هم به همه نوع مانتویی میان، این موضوع در رابطه با شومیز ها هم صادقه، اگه شما می خواید که استایلتون کمی کژوال تر و ساده تر باشه می تونید از ترکیب شلوار راسته با یه شومیز ساده نهایت استفاده رو ببرید. برای خاص تر کردن استایلتون هم می تونید برید سراغ رنگ های شاد و تند.

با انواع مدل شومیز یه جوری خوشگل کن که لِنگَت نباشه

2.ست شومیز با شلوار بوت کات

خانم هایی که قد خیلی بلندی ندارند و دنبال این هستند که جوری استایل کنند که باعث کشیده تر دیده شدن اندامشون بشه قطعا از این گزینه استقابل می کنند. مانتو های کوتاه برای خانم های قد کوتاه همیشه ایده آل ترین گزینه است چون باعث میشه قدشون بلند تر دیده بشه، و شومیز ها هم غالبا کوتاه هستند، حالا ترکیب این شومیز کوتاه با یه شلوار بوت کات که پاها رو کشیده و بلند نشون میده قطعا براتون رضایت بخش خواهد بود.

با انواع مدل شومیز یه جوری خوشگل کن که لِنگَت نباشه

3.ست شومیز با شلوار مام

یکی از جذاب ترین ست هایی که میشه با یه شومیز گشاد و اور سایز داشت، ست شومیز با شلوار مام است حالا فرقی نمی کنه که شما مام فیت تن می کنید یا مام استایل؛ چیزی که مهمه اینه که ترکیب گشادی شلوار که در پایین پا تنگ میشه با شومیز جذابیت زیبایی رو ایجاد میکنه.

با انواع مدل شومیز یه جوری خوشگل کن که لِنگَت نباشه

4.ست شومیز با شلوار واید لگ

به گزارش شایانیوز، شلوارهای واید لگ مخصوصا از نوع نخی و پارچه ایشون قطعا توی تابستون مورد علاقه خیلی ها خواهند بود چون فوق العاده خنک و سبکن به طوری که اصلا احساسشون نمی کنید و برای همین هم جون مده واسه پوشیدن تو روزهای سوزان تابستونی، به همین خاطر هم ست این شلوار ها با شومیز یکی از بهترین گزینه هاست.

با انواع مدل شومیز یه جوری خوشگل کن که لِنگَت نباشه

5.ست شومیز با شلوار بگ

به طور کلی تقریبا از دو سال پیش که آغاز شروع کرونا و قرنطینه بود تا به الان صنعت مد رو اورده به شلوار های گشاد و راحت که یکی دیگه از اون ها هم شلوار های بگی هستند، با توجه به اینکه ست شلوار واید لگ با شومیز یه گزینه خوب و عملیه مسلما خودتون هم حدس زدید که ترکیب شومیز با شلوار بگ هم جذاب خواهد شد.

با انواع مدل شومیز یه جوری خوشگل کن که لِنگَت نباشه

شما کاربران شایانیوز، کدام یک از ترکیب های بالا رو بیشتر می پسندید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: dermond.collection , mim.moda , ellme_wear

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی