|

وقتی "مرجانه گلچین" با فتوشاپاش اینستا رو به خاک و خون میکشه؛ خانوم با آبجیش مو نمیزنه!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر محبوب و پرحاشیه اینستاس که طرفدارای بسیاری هم داره و به تازگی یه عکس خیلی باحال با خواهرش منتشر کرده که عین همن!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مرجانه گلچین از بازیگرای محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که مدتیه اینستا رو داره با عکسا و ویدیوهای اروپایی طورش میترکونه. از اونجایی که مرجانه گلچین سالیان سال تو سریال های مختلف در صدر بازیگران ایرانی قرار داشت، حالا داره تو اینستا واسه خودش طرفدارای ریز و درشت جمع میکنه. مرجانه گلچین حالا تبدیل به یه شاخ اینستای واقعی شده و روز به روز هم داره به محبوبیتش اضافه میشه.

مرجانه خانوم به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو در کنار خواهرش نشون میده و از بس که شبیه همن انگاری که یکین. البته وقتی یکم روشون زوم میکنی متوجه میشی که مرجانه گلچین ظاهر تو دل برویی داره و با این فیلتری که عکس انداختن چنان صاف و صوف کردن که نشون میده هیچ حدی واسه خودشون بودن قائل نیستن و این ویژگی که میخوان در هر حالی جذاب به نظر بیان واسه خیلیا هضم نشدنیه. ولی از حق نگذریم مرجانه خانوم تو اینستا به قدری طرفدار داره که میشه گفت حتی از زمانی که تو تلویزیون کار میکرده هم بیشتر محبوب شده و نشون میده که شیطنتاش تو اینستا حسابی جواب داده!

r

میکاپای خفنی که از مرجانه گلچین یه دختر هجده ساله ساخت!

مرجانه گلچین چند سالی میشه که بازیگریِ فیلم و سریال رو تو حاشیه گذاشته و زده تو فاز اینستابازی و با به اشتراک گذاشتن استایلای رنگ و وارنگ و جوون پسندش همه رو به سمت فالو کردن پیج اینستاش ترغیب میکنه. خانوم بازیگر که علاقه زیادی به این داره که مدام جوون بودنش رو با وجود سن و سال بالاش به رخ بقیه بکشه، چنان شیرین لباس میپوشه که یه پا مدله انگاری و با فیگورای خاصش همه رو شوک میکنه!

lg

gb

fsef

وقتی همه پیش مرجانه گلچین درس پس میدن!

شاخ بودن و محبوبیت مرجانه گلچین تنها محدود به استایل و فیگورای خاص و جنجالیش نیس و میکاپایی که او رو بسیار جوان تر از خود واقعیش نشون میده، خبر از اعتماد به سقف بالاتر از حد خانوم داره و فالوورای روز به روز بیشتری رو براش به ارمغان میاره. مرجانه خانوم به حدی ظاهرشُ جینگول میکنه و با کلی چیتان پیتان همه جا میگرده که هر برنامه ای هم میره، مدام ازش میپرسن شما چطوری اینقد جوون موندی؟!!

درواقع امثال بازیگرای نوپایی که یهو وارد فضای تبلیغات تو اینستا شدن و با گز کردن آتلیه ها میخوان یکم به چشم بیان، باید از مرجانه خانوم یاد بگیرن که حسابی به خودش میرسه و از هیچی واسه اظهار کینگ بودن تو فضای مجازی دریغ نمیکنه!

fd

v

هر دم از باغ مرجانه گلچین بری میرسد که باید به تماشا نشست!

فیس و تیپای جینگولش کم بود خانوم رفته تو کار کنسرت گردی و میخواد از این راه هم بیش از پیش به چشم بیاد که البته خیلی هم این کارش جوابه. همخوانی او با یه خواننده جوون مثل عبدالمالکی توجه خیلی از کاربرا رو به سمت خودش جذب کرده و برعکس اینکه خانوم باید تشریف ببره کنسرت قدیمیای ساز و آواز، اما این جور سبکا رو ترجیح میده، همگی از دل خجسته مرجانه گلچین سرچشمه میگیره و بس!!!

مرجانه خانوم با وجود اینکه مثل خیلی از هم نسلی های خودش مقابل دوربین قرار نمی گیره ولی گاه و بیگاه هم با انتشار عکسای دورهمی هاشون رفاقت های بی شیله پیله ای که بین خودشو و بقیه بازیگرا هست رو به رخ میکشه. از اونجایی که همه خانومای دهه پنجاهی تو یه فازن و گاهی اوقات نمیدونن چیکار کنن، یهو میبینین با استایلی که شاید باورش واسه خیلیا سخت باشه اینستا رو به خاک و خون میکشن!

bff

j

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی