|

سحر با تیپ و فِیس عربش دُخی مدلاشونو سوسک کرد؛ چه حالی میده تو ساحل به خودش!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی بازیگر سابق و خالی بند حال حاضر می باشد که در امارات حسابی داره به خودش حال میده اما تازگیا عکسی گذاشت که چهره اصلیشو نشون داد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب میدونیم که این روزا سحر قریشی کجا و در چه حالی به سر میبره. سحر قریشی که یه روزی از بازیگرای اسم و رسم دار و پولساااز سینمای ایران بود حالا تنها از طریق اینستاگرام و فضای غیر واقعی با مخاطبش در ارتباطه. البته که این تنها دوری از مخاطب و فالوور نیست بلکه از کشور هم رفته و به گفته خود دیگه قصد برگشت هم نداره. سحر قریشی ابتدا نزد سلطون به ترکیه رفت و یه چند ماهی سکوت اختیار کرد اما حالا در امارات زندگی میکنه و به گفته خودش گووول خورده بوده!!

اره خب گول خوردنی که حالا صدها میلیارد نفع برای هر دو طرف داره و تنها با چیدن یه سناریو مسخره و چند ماهه به چنین ارقامی رسیدن و افشاگریش هم دراومد. وگرنه در غیر این صورت احتمالا چهره ای بسیار پر حاشیه همچون تتلو و سحر مغز خر خورده اند که چهار روز به اسم ازدواج با هم باشن و بعدم کااات! اونم نه چهره هایی عادی تر! بلکه تتل و سحری که خدای روابط نامنظم هستند و پشت سر هم رل میزنن و هر دو نیز حاشیه سازی رو مثل آب خوردن بلدند!

از این ها گذشته حالا سحر قریشی در دبی به سر میبره و نقشه های جدید چیه خدا داند. اما خانوم بازیگر سابق که هنوز به طور علنی کشف حجاب نکرده، به تازگی تصویری از خود در کنار خاوم دکترش منتشر کرد که خب دقیق مشخص نیست برای چه کاری پیشش رفته اما خب چهره و هیبت سحر دست کمی از راحبه ی فیلم ترسناک راحبه نداره!!!

unknown_307043947_1147982816150370_8865373501075556377_n+(1)

چهره کبود سحر قریشی بعد جدایی از تتلو!

خب همونطور که مشاهده کردید سحر قریشی ظاهرا چهره ای کبود پیدا کرده چرا که یطرف صورتش تتو خورده اما سمت دیگه چهرش تا همنی چند وقت پیش صاف بود اما حالا انگاری آشفته طور دیده میشه. اما اینها به کنار خیلیا بر این بهت و تعجب هستند که سحر قریشی که نمیخواست با تتلو بمونه چرا راضی به تتوی دستاش دقیقا به شکل تتلو شد!

f0836

عشق و حال سحر قریشی تو دبی تمومی نداره!

اما جدا از اینها سحر قریشی و امثالش در هر کجا که باشن نمیذارن بهشون بد بگذریه. چنین چهره هایی که حاضر به بودن با هرکسی میشن تنها و تنها گول و شهرت و جنجال براشون اهمیت داره. مثلا به تازگی هم صدف طاهریان بازیگر سابق و مدل حال حاضر ایرانی با پویان مختاری رل زده که خب این اصلا قابل باور نبود اما با ثانیه ای فکر و با دیدن تتلو و سحر میشه فهمید هیچ چیز از هیچکس بعید نیست! البته صدف خانوم رو گفتیم بازیگر در صورتی که ایشون سر جمع یه کار درست حسابی در ایران نداشتند و اونور آب هم تمام و کمال مدلِ لباس هایی بسیار نامتعارف شدن در صورتی که اگه تنها  مقصود مدلینگ بود خب اینهمه سبک لباس!

باز خوبه سحر قریشی واقعا بازیگر بود و در خیلی از فیلم و سریال ها هم ایفای نقش های مختلف داشت!

اما برگردیم سراغ سحر خودمون باید بگیم سحر خانوم در امارات نمیذاره بهش بد بگذریه و با توجه به تصاویری که منتشر میکنه حسااابی تو عشق و حاله! اونم از کجا؟ طبق معمول از جیب فالوور و مردم ....

f0837

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی