|

وقتی ریحانه پارسا میخواد آمادگی فیزیکش رو به رخ بکشه؛ خانوم یه حرکت زد فجیع!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا به تازگی یه عکس باحال از خودش منتشر کرده که حسابی طرفدارا و منتقداش رو مقابل هم قرار داد. اما داستان این عکس چی بود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر جذاب ایرانی که با فیلم پدر چهره شد و خیلی زود تونست تو سینما و تلویزیون به یک سوپراستار تبدیل بشه به همون سرعت هم اسیر حاشیه شد! خانوم بازیگر وقتی چهره شد و یکسریا شناختنش با یک چهره معروف سینمایی ازدواج کرد. ازدواجی که البته گیا هیچ وقت رسمی نشد و به قول ریحانه پارسا سفید بود!

ریحانه پارسا اما خیلی نتوانست قواعد زندگی دونفره رو رعایت کنه و بعد از چند ماه از همین رابطه سفید هم خارج شد. اون زمانی خیلی از رسانه ها اینطور تیتر دند "طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی" این تیتر و چرای این جدایی دوباره اسم ریحانه خانوم رو به صدر اخبار آورد و بعد از چند هفته تائید و تکذیب سرانجام کوشکی از پایان رابطه اش با ریحانه پارسا نوشت و بلافاصله ریحانه هم پستی منتشر کرد و بعد از تائید جدایی برای مهدی کوشکی آرزوی خوشبختی کرد!

وقتی ریحانه پارسا میخواد آمادگی بدنیش رو به رخ بکشه!

ریحانه پارسا تو چند ماه اخیر قدری زندگیش سر و سامان گرفته و خانوم از اون فاز افسردگی دراومده و هر روز ورزش می کنه و به قول خودش مشغول خودسازی هست. خانوم علاوه بر ورزش به صورت تخصصی هم داره کار فیلمسازی ش رو تو ترکیه ادامه می ده و حتی اولین فیلم کوتاهش رو هم منتشر کرده.

برگردیم به ورزش و باشگاه رفتن ریحانه خانوم پارسا که گویا مفید بوده چرا که خانوم بازیگر به تازگی عکسی منتشر کرد که نشون از آمادگی جسمانیش داره.

025

این عکس البته با واکنش های زیادی همراه بود و خیلی ها اومدن گفتن ماشالله ریحانه پارسا و چه بدن ورزشکاری ساخته... از اون ور هم جماعت زیادی ریحانه رو متهم کردن به خودنمایی و گفتند که ایشون برای دیده شدن دست به هر کاری می زند.

در آن سو ریحانه پارسا بدون واکنش به این انتقادها، نوشته است:

معجزه همواره رخ می دهد،اما فاجعه نیز هر آن در کمین است… .

پس تو آماده باش؛ همیشه، برای هر دو…

وقتی ریحانه پارسا می خواد خودش منفور ایرانی ها کنه!

ریحانه پارسا این روزها داره یه سری کار انجام می ده که ممکن به ضررش تموم بشه و اون رو که زمانی طرفدار زیاد داشت و پسرای جوون و نوجوانی زیادی کشته مردش بودن رو حالا ازش متنفر کنه! اما قضیه چیه؟ ریحانه به تازگی یک کمپینی راه انداخته و از فیفا خواسته تیم ملی ایران رو از جام جهانی 2022 قطر که یک ماه دیگه برگزار میشه حذف کنند. خانوم پارسا از فالوورهاش خواسته که به این کمپین بپیوندند. موضوعی که با واکنش های تندی موجه شد و خیلی ها ریحانه رو خائن به وطن خطاب کردند.

00

ریحانه پارسا بعد پدر و مادرش اینبار به پدربزرگش تاخت!

ریحانه پارسا از وقتی رفت ترکیه چندین و چند بار علیه پدر و مادرش پست منتشر کرد و وقیحانه به اون ها توهین کرد. البته خانوم بازیگر اخیراً انگار رابطه اش با مامانش خوب شده چرا که مادر و برادر ریحانه مدتی پیش چند هفته ای مهمان خانوم پارسا بودند و ریحانه تو پست هایی که اخیراً منتشر میکنه داره از مادرش به نیکی یاد می کنه.

ریحانه+پاسا

حالا اما انگار ریحانه خانوم پارسا یه سوژه تازه برای توهین هاش پیدا کرده و اونم پدربزرگش هست. ریحانه با انتشار تصویر پدر مادرش او را یکی از بزرگ ترین ترومای زندگی اش معرفی کرده است.

او در این رابطه نوشت:

نامش ........ پارسا است، یک سال و نیم به علتِ طلاقِ مادر و پدرم به اجبار در خانه این مرد و زنِ ..... اش زندگی کردم، در ۹ سالگی چند بار به تهدیدِ همین زیرزمین به زور من را مجبور به چادر سر کردن کرد…

1

ریحانه پارسا و تتوهایی که هی دارن زیاد میشن!

ریحانه پارسا که این روزها تو ترکیه هست با اونچه از ایشون تو ایران دیده بودیم خیلی فرق داره. البته همون زمان که خانوم پارسا تو ایران هم بود می شدحدس زد که ریحانه اینجور نمی مونه و سرش درد می کنه واسه تغییر! حالا اما خانوم بازیگر آزادانه تو ترکیه هرجور که دلش بخواد می چرخه و خودش رو هم به هر شکل شمایلی که دوست داره درمیاره. 

در همین راستا ایشون جدیداً کلی تتو رو بدنش خالکوبی کرده و طوری هم می پوشه که اون ها همه نشون داده بشه. ریحانه پارسا در این تصویر نشان می دهد که تتوی یک تک چشم را روی دست چپ اش اضافه کرده است. همچنین تتویی از یک ساعت عجیب روی دست اش وجود دارد.

256

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی