|

وقتی نگار عابدی سن نوح داره ولی تیپش جوجویی؛ دُخیشم که کپ باباشه حتی تو لباس پوشیدن!

negar abedi shayanews

نگار عابدی از بازیگر دوست داشتنی که قبلنا همسر هدایت هاشمی بود اما ظاهرا خیلی زود این دو چهره جیک جیکشون باهم تموم شد و طلاق گرفتند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگار عابدی رو ممکنه با اسم و رسمش نشناسید اما قطعا اگه چهره خانوم بازیگر رو ببینید به یاد میارید که کدوم بازیگره و قطعا هم لبخند به لبتون میاد! چرا که نگار عابدی از جمله هنرمندان دوست داشتنی و جذابیه که این شبها هم حسابی  داره از شبکه آی فیلم سریالاش پخش میشه، اونم پشت بند هم! نگار عابدی در سریال دودکش، پادری و دودکش دو ایفای نقش کرده که ابتدا نقشش خیلی مظلوم و آروم بود اما کم کم به مرور صدای خانوم بازیگر هم دراومد.

اما این تنها سریال نگار عابدی نبود و این هنرمند کشورمون در سریال "شمعدونی" هم ایفای نقش کرده بود که اونم طنز بودااا ولی با یه کاراکتر کاملا متفاوت! نگار خانوم در سه سریال نام برده همونطور که گفتیم نقش مظلومی داشت اما در شمعدونی نشون داد میتونه بسیار شر و شیطون و آب زیر کاه هم باشه!

از این ها که بگذریم و برسیم به شخصیت واقعیه نگار عابدی بای بگیم که خانوم بازیگر ظاهرا شباهت بسیاری به نقشای شیطونشون دارند و روحیه ای مستقل و جنگجو که در حال حاضر هم همراه با دخترش تنها زندگی میکنه و مجرده! نگار عابدی سالها پیش با هدایت هاشمی ازدواج کرد و صاحب فرزندی دختر به نام اِما شدند اما طولی نکشید که این زوج نیز به مانند خیلی ها زندگیشون به طلاق کشیده شد و حالا هدایت خان بازیگر مشهور و محبوب، با همسر جدیدش زندگی می کند که اتفاقا دختر در هم شده! 

122094886_673956290215927_6159654460262578920_n

شباهت عجیب و بی حد اِما به پدرش حتی تو لباس پوشیدن!

احتمالا شما هم متوجه این موضوع شده اید که اِما شباهت بسار زیاد و شدیدی به پدرش داره و از طرفی هم دختر دوم هدایت خان شباهت بسیاری به مادرش داره! این شبیه بودن حتی در یکی از تصاویر اِما اونقدری زیاده که برخی از کاربران بر این نظرند که هدیات هاشمی انگاری روسری به سر شده و عکس گرفته!

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا اومدن دخترشون، زندگی این دو چهره رفته رفته به حاشیه کشونده شد که در نهایت به طلاق منجر شد. نگار در خصوص جدایی از هدایت هاشمی گفته بود: 

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم.

البته هدایت هاشمی خیلی زود دوباره ازدواج کرد و از همسر دومش مهشید ناصری یک دختر هم دارد.

film_clip_ax_1637961384_2

نگار عابدی هم از اون استایل خفنای روزگاره!

حالا از ازدواج خانوم بازیگر که بگذریم و برسیم به ظاهر و باطن خودش، باید بگیم که نگار عابدی از جمله هنرمندانی هستش که کمی تا قسمتی با استایل هایی که داره جنجالیه و این مدلی نیست که ساده و بی نکته تیپ بزنه!

البته که دیگه این روزا با آزاد شدن خیلی موارد تو سینما و شبکه خانگی و البته تئاتر، بانوان هنرپیشه به قدری آزادانه عمل می کنند که احتمالا اگه در بینشون یه خانوم ساده هم پیدا بشه باید تعجب کرد!

موضوعی که گفته شد بعد از کم شدن کرونا و در این چنننند وقت اخیر می باشد که بیشتر حس میشه و مورد توجه نیز قرار گرفته. مثلا در ادامه نمونه هایی از استایل های نگار عابدی رو مشاهده می کنید که با توجه به سن و سال دهه چهلی خانوم خانوما اصلا بهش نمیاد انقدر جَوون  باشه و البته جینگول مستون!

abedinegar-photokade-com-1

celebrityha_ir_1633523458_6

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد ک تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

خانوم انصرافی از دانشگاه هستن!

در سال 1369 وقتی 20 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی بود با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از محلات از دانشگاه انصراف داد و وارد این کلاس ها شد.

او زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان دوره بازیگری گذراند سپس برای ادامه تحصیل رشته تئاتر را انتخاب کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی