|

"سارا بهرامی" خوشگل نکرد نکرد یهو یه میکاپ خوابوند رو فیسش آیس؛ آبجی رو زمین جات نیستا!

sara bahrami shayanews

سارا بهرامی بازیگر سریال پروانه که حالا تو فضای مجازی گنگی شده واسه خودش، از استایل مات و یخ طورش رونمایی کرد و همه رو شوکوند!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سارا بهرامی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با استایلای خفن و اروپاییش داره کل فضای مجازی رو زیر و رو میکنه. سارا بهرامی اولین بار با بازی در سریال "پروانه" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و توانایی های فوق العاده اش در بازیگری مورد توجه اهالی سینما قرار گرفت و بعد از اون بازی های راه و بیراه سارا بهرامی تو فیلم و سریالای نمایش خانگی آغاز شد. البته این بازیگر ژیگول تو اینستا عجیب و غریب داره فوتوهای خفن و مدلینگی میذاره که حالا در ادامه راجع بهش صحبت خواهیم کرد.

سارا خانوم که برخلاف بسیاری از بازیگران علاقه چندان نداره خیلی فیسش رو میکاپ کنه و اَدا اصولای اروپایی طور دربیاره، پس از مدت ها یه میکاپ زده که رسما چهره اش رو انگاری کوبیده از نو ساخته. سارا بهرامی چون خیلی علاقه داره تو فضای مجازی مدام دم چشم باشه و از هیچی هم در این زمینه کم نمیذاره جز آرا ویرا کردن تو چهره اش، جدیدا نشون داد که اینستا و این حرفا حسابی روش تاثیر گذاشته و ایشون رو هم کشونده به سمت مدل شدن در حد بین الملل!

hhu

تریپ برداشتنای عجیب و غریب سارا بهرامی کُپ عروس مردگان کردش!

سارا خانوم از اون دسته بازیگراییه که کلا دوست داره کاربران فضای مجازی رو با فرمای مختلفی که به خودش میگیره، سوپرایز کنه و برای همین هم آنچنان خفن مَفن شده جدیدا که فقط بیا و ببین!

بانو جان با آنچنان ژیگول بازی سعی داره یه مدلینگ پر و پیمون از خودش بسازه که حد و حصر نداره. جدیدا هم واسه اینکه نشون بده چقدر از بقیه مدلای اینستا متفاوته، یه میکاپ یخ و خیلی مااات زده رو فیسش که انگاری رسما کلش رو کرده تو یه گالن آرد و تمام! البته خب خیلیا هم از این مدل فازگیری خانوم خانوما خوششون اومد و قطعا این پارچه سفید و خیلی خاصش با بوتای زرشکی یه طرفدرای باید داشته باشه دیگه! نه؟!!!

sara.bahrami.official_1643522498

sara.bahrami.official_1642847396

وقتی سارا بهرامی سر از موزیک آقای خواننده درمیاره؛ بابا ژَذاااااب!

سارا بهرامی که وقتی سر میزنین به پیج اینستاش قشنگ درمیابین که چقدر از این رو به اون رو شده و کلا فیس و استایلش رو زیر و زبر کرده، جدیدا از یه هنر دیگه اش هم رونمایی کرده و زده تو کار موزیک ویدیو و درواقع با بازی در نماهنگ خواننده محبوب علیرضا طلیسچی همه شاخای این عرصه رو زد کنار!

از اونجایی که خانوم خانوما بدجوری داره تو فضای مجازی میترکونه و از مدلینگی گرفته تا موزیک ویدیو بازی کردن، خیلی خفن و گنگ بالاس، دیگه باید کلا منتظر باشیم که ایشون هم سر از مجلات پر و پیمون دربیارن.

2412F4C6-1279-4F37-AAA2-10B2F766E336

273622229_317402300353103_3066451625007763609_n

میخوای راجع به سارا بهرامی بیشتر بدونی؟! بیا تا بِگمت...

سارا بهرامی متولد 2 بهمن ماه در سال 1361 در شهر اصفهانه. خانوم بازیگر دو خواهر و یک برادر داره و به خاطر علاقه ای که نسبت به بازیگری از همون بچگی از خودش نشون داد، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادگیری تئاتر رو آغاز کرد.

سپس تحصیلات دانشگاهیش رو هم در رشته تئاتر در دانشگاه تنکابن استان مازندران در مقطع لیسانس به پایان رسوند. با کسب تجارب بالایی که داشت وقتی 27 ساله بود، اولین بار با بازی در سریال "پروانه" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و پس از اون کارنامه پر و پیمونی رو تونست برای خودش رقم بزنه.

hg

as

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی