|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که هیکل ساخیدن توووپ؛ با تناسب اندام شدن استار سینمااا

بازیگران سینما از هر امکان استفاده می کنند تا جذاب تر بشن حالا یه سری ها با میکاپ و آرایش زیاد و برخی هم با ورزش کردن

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بازیگری در صنعت سینما از ورزش جدا نیست و داشتن بدنی آماده یکی از نکات کلیدی در حرفه بازیگری است. بسیاری از بازیگران دنیا علاوه بر بازیگری در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و چه بسا آن را به طور حرفه ای نیز انجام می دهند. در کشور ما نیز بسیاری از بازیگران فعالیت های ورزشی را به طور حرفه ای دنبال می کنند تا علاوه بر سلامت بدن، از تناسب اندام نیز برخوردار باشند.در میان زنان ایرانی ، بازیگران زن زیادی هم هستند که از این قائده مستثنی نیستند و برای زیبایی اندام و سلامت خود تلاش می کنند.

- تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است ورزش بوکس را به طور حرفه ای دنبال می کند.تینا آخوندتبار بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهر

تینااخوندتبار

تینااخوندتبار

تینا اخوندتبار

- ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون 16 آبان 1351 در تهران و در یک خانواده 4 نفری متولد شد. او یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد. ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری، ورزش کوهنوردی را به طور حر فه ای دنبال می کند و تصاویر زیادی از اودر فضای مجازی در حال کوهنوردی وجود دارد.و در گفتگویی می گوید از دوران دبیرستان کوه خیلی می رفتم اما نه به صورت حرفه‌ای. دوره دبیرستان دوستی داشتم که به اصطلاح پای کوه رفتن من بود. هفته‌ای یک بار جمعه‌ها صبح زود از سیدخندان تاکسی می‌گرفتیم می‌رفتیم تجریش و بعد هم درکه. همه عشقمان این بود که بدویم برویم بالا ایستگاه مثلا پلنگ چال، صبحانه می‌خوردیم بعد دوباره می‌دویدیم می‌آمدیم پایین. هدفمان درواقع فقط دویدن بود. کوه همیشه جزو برنامه زندگی‌ام بود.

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش

5fbb7ef625c15

- لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.لیلا بلوکات بازیگر و فعال امور خیریه یکی دیگر از هنرمندانی است که علاوه بر بازیگری برنامه های، ورزشی خود را نیز در زندگی دنبال می کند. این هنرمند به ورزش اسکی، والیبال، موتورسواری و سوار کاری علاقه داشته و در اوقات فراغت به آنها می پردازد. و در گفتگویی گفت ورزش اسکی را از کودکی آغاز کردم. تمام خانواده و اقوامم اسکی می‌کردند و به این ورزش علاقه داشتند.

12432154856

61ff7bf6bdf28

1374456452-

- الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد. الناز شاکردوست بازیگر سینما و برنده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر به طور حرفه ای ورزش اسکی را دنبال کرده و عضو تیم فوتسال هنرمندان نیز می باشد، علاوه بر این به دوچرخه سواری نیز علاقه داشته و در اوقات فراغت به آن می پردازد. 

index

الناز+شاکردوست

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی