|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که نیمه گمشدشونم آرتیستَن؛ سِلبا اینطوری با هم ست میشنااا

چهره های شناخته شده ای که در عرصه هنر به دلیل زوج بودن ترکوندن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در سینمای ایران بازیگرانی وجود دارد که بایکدیگر زوج هستند و در کنار هم در سینمای ایران بازی میکنند و زندگی بدون حاشیه ای دارند. این چهره های شناخته شده عرصه هنر به دلیل زوج بودن در میان مردم از محبوبیت و شهرت دوچندانی برخوردار و طرفداران زیادی دارند.

از طرفی هنرمندان و چهره های برجسته با چالش های بیشتری برای حفظ زندگی خود روبرو هستند زیرا زندگی آنها در میان شهرت و زیر ذره بین نگاه مردم قرار دارد. ولی زوج های هنرمندی وجود دارد که بدون حاشیه در کنارهم خوشبخت هستند، امروز به زوج هایی اشاره می کنیم که بدون چالش در کنارهم ایفای نقش و زندگی می کنند!

- رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دوره دیده بازیگری از موسسه کارنامه می باشد که در 20 سالگی با فیلم «مارمولک» شروع کرد و بعدها در فیلم «محمد رسول الله» و سریال «زخم کاری» در عرصه هنری درخشید.رعنا آزادی ور از جمله بازیگران زبان زد در انتخاب استایل پوششی است و همیشه سعی در متفاوت بودن لباس هایش داردطرح لباس‌ های او معمولا بخشی متفاوت و غیر معمولی را در خود گنجانده است.

همسر این بازیگر خوش استایل مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی می باشد.مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 10 تیر 1359 در اصفهان و خانواده ای هنرمند متولد شد. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران است و بعد از ورود به عرصا بازیگری، در زمینه عکاسی و مدلینگ نیز فعالیت می کند.

رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل پیش از ازدواج بارها در فیلم های سینمایی تجربه همکاری داشته اند که می توان فیلم «آمین»،«لحظه ای و دیگر هیچ»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و موزیک ویدئویی از همایون شجریان اشاره کرد.سریال «جیران» جدیدترین همکاری این زوج هنری در نمایش خانگی است که پس از اعلام رسمی خبر ازدواج در آن نقش آفرینی کرده اند.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

- مه‌لقا باقری

مه‌لقا باقری (زاده ۲۳ خرداد ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است.او  بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. در سری اول مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش نمود. این بازیگر خوش خنده همسر جواد عزتی است. جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد و این زوج بازیگر در سریال های باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه، هم بازی بودند.

مه لقا باقری

مه‌لقا باقری

200177686_793722931311646_668733002758157557_n

مه‌لقا باقری

مه‌لقا باقری

مه‌لقا باقری

- آناهیتا درگاهی

 آناهیتا درگاهی متولد ۱۳۶۵ او در ابتدا تنها در زمینه نقاشی و طراحی شهرت و فعالیت داشت، اما به تازگی وارد عرصه‌ی بازیگری نیز شده است.اولین شروع بازیگری آناهیتا درگاهی بازی در فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی” بوده است. حرفه اصلی خانم درگاهی نقاشی می باشد.آناهیتا درگاهی نقاشی ماهر و کاربلد بوده و تعلیم هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد استاد عباس کاتوزیان آغاز کرد. از همان سن مراتب این حرفه را یکی‌یکی طی کرد و تاکنون چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است.این بازیگر باابهت همسر اشکان خطیبی می باشد.

 اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است.این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد. اشکان خطیبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با حضور در برنامه خندوانه اعلام کرد با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است. او در این مورد گفت: ما کم کم به هم علاقه‌مند شدیم، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

استایل+سلبریتی+ها

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

- فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد فروردین 1376 در تهران، هنرپیشه ایرانی-افغانستانی است. فعالیت هنری را از 9 سالگی با حضور در تئاتر آغاز کرد. بازیگری را زیر نظر اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت. سال 1395 با بازی در فیلم رفتن ، سینما را تجربه کرد.  کارنامه هنری فرشته حسینی بدین شرح است : فیلم ها: رفتن / شکستن همزمان بیست استخوان / یلدا / سونامی / هفت و نیم / دسته دختران / سکونت درمیان خدایان / چرا گریه نمیکنی / مجموعه نمایش خانگی.این بازیگر  جسور و خوش استایل فرشته حسینی در تیرماه 1400 با نوید محمدزاده ازدواج کرد.وید محمد‌زاده، بازیگر سینما و تئاتر، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم در دنیای سینما به شهرت رسید.

اولین تجربه قرار گرفتن نوید محمدزاده در برابر دوربین، با فیلم آندو به کارگردانی بهروز قبادی رقم خورد که هیچ‌ وقت پروانه نمایش نگرفت.از جمله افتخارات نوید محمد‌زاده می‌توان به کسب دو جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.

3f0dcf58b00626a312451a9326cb6908

d57fa9a04e1b1d7b4c567627fe5f736a

فرشته حسینی

فرشته حسینی

fca546991e55693143774ebaddaae9be

616fcaa5d3d92ef2b634170748bb1d4b

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی