|

زیباترین بازیگران نچرال زنِ ایرانی که بدون عمل خوشگلند؛ اینا انگار خدا نقاشیشون کرده!

زیباترین بایگران زن ایرانی

خیلی از بازیگرای خانوم به صورت نچرال جذاب و دوست داشتنی هستن و هیچ جراحی زیبایی انجام ندادن و تو دنیا هم به خوش چهره بودن شهره هستند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- گویا تو بین سلبریتی های خانوم مد شده که تا معروف میشن و مردم اون ها رو با انگشت نشون میدن سریع میرن سراغ عمل جراحی و با بوتاکس و تزریق خودشون رو خفه می کنند. البته بی انصافیه که بگیم این موضوع تنها مختص بازیگران و سینمایی ها است و قطعا تو زندگی روزمره هم تو اطرافیانتون دارید خانومایی که شاید حتی از نظر شرایط مالی هم چندان مناسب و بالا نیستند اما عمل بینیشون رو فراموش نکردن، حتی با قرض و وام!!

حال ما میخوایم تو این مقاله عکس این قضیه رو براتون با چند نمونه ثابت کنیم یعنی بیایم خانوم های بازیگر جذاب و زیبایی رو بهتون معرفی کنیم که به صورت و ظاهر خودشون دست نزدن و بدون هیچ عمل جراحی نچرالِ نچرال موندن.

بازیگران+زن

- مریلا زارعی مهد علیا جذاب جیران

مریلا زارعی رو شاید بشه کم حاشیه ترین بازیگر زن سینمای ایران دونست. خانوم بازیگر البته تو حرفه خودش یعنی بازیگری جزو بهترین هاست و شاید اگه یکمی شیطنت داشت و میرفت سراغ حاشیه سازی الان سوپراستار بود اما مریلا ساکت و بدون حاشیه داره کار بازیگری رو انجام میده. مریلا متولد سال 53 هست و یعنی نزدیک به 50 سالشه مریلا نه تنها عمل زیبایی تاکنون انجام نداده بلکه خیلی هم اهل آایش های تند و غلیظ نیست و به شدت هم ساده پوشه و اتفاقا به باور خیلی ها زیبایی ایشون تو همین ساده بودن جلوه پیدا می کنه.

lvdgh chvud

- ترانه علیدوستی بازیگری که با یه نمور آرایش زیر و زِبر میشه!

ترانه علیدوستی هم جزو بازیگرانی که تزریق بوتاکس یا جراحی زیبایی انجام نداده. البته ترانه خانوم فیس بسیار خوش آرایشی داره و همین که یه دستی به صورتش می کشه از این رو به اون رو میشه. 

عکس+بازیگران

ترانه علیدوستی یه چهره دهه شصتیه که تو این چند ساله چندان خوشتیپ دیده نشده اما نکته ای که هست خانوم بازیگر تو بیشتر ظواهرشون چهره ای پخته و نه چندان ملیح دارند. احتمالا شما هم تصویر کشف حجاب وی رو دیده اید که ترانه علیدوستی در این تصویر چقدر فیس تینیجری و ظریفی پیدا کرده که اصلا شاید همین موضوع هم باعث شد تا ناخودآگاه بسیاری از کاربران خوششون بیاد و نظرشون جلب بشه.

ترانه علیدوستی اغلب و به خصوووص همین چند ماه پیش در جشنواره کن، اصلا مورد استقبال قرار نگرفت و هم از لحاظ لباسی و هم چهره ای به مذاق مخاطب خوش نیومد!

ترانه-علیدوستی-7

مهتاب کرامتی؛ چشم رنگی سن بالایی که همه دوستش دارن!

مهتاب خانوم از بازیگرای زیباروی سینماست که با وجود سن بالاش، اما چشم خیلی از کاربرای فضای مجازی رو به خودش دوخته و هنوز تعداد بی شماری از مردم واسه نمونه یه بازیگر زیبای خانوم اسم او رو میارن. مهتاب کرامتی با چهره نچرال و البته تو دل بروش، تو دنیا هم خیلی معروفه و بارها به عنوان مدلینگ برندهای خارجی مثل جورجیو آرمانی بوده و در کنار این حرفه ها، سفیر حسن نیت و صلح یونیسف هم انتخاب شد.خانوم بازیگر ذاتاً خوشگله و هیچ نقصی نمیشه تو ظاهر و اندام ایشون یافت پس هیچ احتیاجی و از طرفی سبک زندگی بسیار سالمی داره و به شدت اهل ورزشه و روی غذایی هم که می خوره حساسه پس میشه گفت ایشون هیچ نیازی به جراحی زیبایی ندارن.

mahtab-keramati

لعیا زنگنه جذابِ زیبارویی که قصد پیر شدن نداره!

لعیا زنگنه چشمانی شهلا و زیبا دارد با فِیسی مهربون که توجه هر بیننده ای رو به اون کار جلب میکنه. به تازگی تصویری از خانوم بازیگر منتشر شده که نشون میده گویا لعیا خانوم زنگنه قصد پیر شدن ندارند و همچنان بشاش و خوش خنده می باشند.

 خانوم خانوما هنوز از راز جذابیتش اونم تو سن 57 سالگی پرده بر نداشته، ولی از دید خیلی از کاربرا مجرد موندن این بازیگراس که باعث شده تو این سن اینقد خوب بمونن و اصلا پیر نشن!

Untitled (4)

باران کوثری؛ ساده خندون و دوست داشتنی

باران کوثری هم مثل مریلا زارعی از بی حاشیه ترین اما توانمند ترین هنرمندان زنِ سینماست که با استعدادش به شهرت رسید نه قرتی بازی و حاشیه! ناگفته نماند او از معدود بازیگرانی است چهره ای نچرال دارد و آنقدر اعتماد به نفسش بالاست که کیلو کیلو آرایش هم نمیکند.

باران البته اصلاً بازیگر کم حاشیه ای نیست و یه جورایی میشه فت سرش درد میکنه واسه دردسر! خانوم تو هر مراسمی که حاضر میشه و یکی ازش سوالی میپرسه میزنه به در بیخیالی و هر چی تو دهنش درمیاد میگه و اصلا به این فکر نمیکنه که ممکنه براش بد بشه در آینده!

x

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی